Vind je? Volgens mij is men in Vlaanderen juist weer wat minder gevoelig voor hypes dan in Nederlandquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:53 schreef GhpH het volgende:
En zoiets gaat ook deels op gevoel af. Niet alles is met cijfers aan te tonen. Zo vind ik vlamingen meer groepsgericht dan elk individu apart.
Vlamingen betalen wel wat meer belasting dan in Nederland hoor, vooral als het gaat om inkomstenbelastingquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dit zegt alleen iets over koopkracht.
Die kan in belgie beter zijn, ze betalen ook minder belasting. Maar dat zie je weer terug in de infrastructuur, die is veeeeeeeeeeel slechter.
OK.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:04 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vlamingen betalen wel wat meer belasting dan in Nederland hoor, vooral als het gaat om inkomstenbelasting.
Inderdaad, als het gaat om eerstewereldlanden als Nederland en België is het meer een gevoelskwestie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
OK.
Hoe dan ook, een plaatje met koopkracht geeft geen antwoord op de vraag of Nederland of België beter is.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij mogen och eens gek doen. Waarom moet politieti altijd serieus zijnwe zullen wel zwijgen over Geert Wilders
Ik vind dat dit topic moet worden gesloten
Uh, okéquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef Ruif het volgende:
[..]
Er kwam een Belg bij de bakker. Hij bestelde twee witte broden. De bakker had geen witbrood meer (hij vond witbrood onverantwoord ivm het ontbreken van veel vezels. Hij was daarom een campagne gestart om mensen aan het volkorenbrood te krijgen).De Belg klaagde hierover. Hem smaakt witbrood juist altijd erg goed. De bakker was het gezeur van de Belg zat en schoot hem dood.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wij mogen och eens gek doen. Waarom moet politieti altijd serieus zijnwe zullen wel zwijgen over Geert Wilders
Jullie hebben Filip de Winter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goeie zet van NVA daar het de aartsvijand is van PS - sp.a.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:26 schreef wenfer2 het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)rten-bij-Obama.dhtml![]()
Ik denk dat als zo'n figuur met rode strik bij hem komt over de nucleaire ontwapening dat hij denkt dat hij in de maling wordt genomen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:26 schreef wenfer2 het volgende:
http://www.demorgen.be/dm(...)rten-bij-Obama.dhtml![]()
Net als heel België.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat als zo'n figuur met rode strik bij hem komt over de nucleaire ontwapening dat hij denkt dat hij in de maling wordt genomen.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 14:12 schreef doggy112 het volgende:
Steek maar in de brand!![]()
[ afbeelding ]![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |