Godverquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef Ruif het volgende:
[..]
Er kwam een Belg bij de bakker. Hij bestelde twee witte broden. De bakker had geen witbrood meer (hij vond witbrood onverantwoord ivm het ontbreken van veel vezels. Hij was daarom een campagne gestart om mensen aan het volkorenbrood te krijgen).De Belg klaagde hierover. Hem smaakt witbrood juist altijd erg goed. De bakker was het gezeur van de Belg zat en schoot hem dood.
Noem eens voorbeelden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef GhpH het volgende:
België is relatief gezien beter dan Nederland...
Vlaanderen is wel rijker dan Nederlandquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vlaanderen is wel rijker dan Nederland.
Wikipediaquote:
Deze bronnen bewijzen niets.quote:
Wallonië hoort volgens mij ook bij België en daar gaat het een stuk slechter.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Vlaanderen is wel rijker dan Nederland.
Ja maar we hebben het over België. Dit is hetzelfde als ja maar mensen op een vwo school zijn slimmer dan mensen op een school waar vmbo, havo, en vwo word gegeven.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Deze bronnen bewijzen niets.
Deze vergelijken hooguit Nederland met België, niet Nederland met Vlaanderen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:39 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Kom dan zelf met bronnen.
Sowieso niet snappen dat Nederland beter is.![]()
!!
Vooral uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het onderwijs er vele malen beter is. Maarja, dat is een opinie.quote:
Dat is dan één punt, zo is Nederland ook weer beter op andere dingen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vooral uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het onderwijs er vele malen beter is. Maarja, dat is een opinie.
Dat plaatje is gebaseerd op cijfertjesquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:46 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Aan dit soort plaatjes hebben we natuurlijk niets. Het draait om cijfertjes.
Het niet kunnen hebben dan Vlaanderen rijker is dan Nederlandquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:46 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Aan dit soort plaatjes hebben we natuurlijk niets. Het draait om cijfertjes.
Ja, vooral de wegen in België zijn een succes.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:53 schreef GhpH het volgende:
En zoiets gaat ook deels op gevoel af. Niet alles is met cijfers aan te tonen. Zo vind ik vlamingen meer groepsgericht dan elk individu apart.
Een beetje last van cognitieve dissonantiequote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:55 schreef gelezwembroek het volgende:
Sowieso België op grote sportevenementen.
Dit zegt alleen iets over koopkracht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |