quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef GhpH het volgende:
België is relatief gezien beter dan Nederland...
Ik noem alleen eigen ervaringen op. Het feit dat nederlanders Nog steeds verzonken zijn in belgenmoppen na hun 12de zegt meer dan genoeg.quote:
Het feit dat Belgen zich nog steeds kwetsbaar opstellen, geeft ons weer aanleiding op een belgenmop te makenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik noem alleen eigen ervaringen op. Het feit dat nederlanders Nog steeds verzonken zijn in belgenmoppen na hun 12de zegt meer dan genoeg.
Als er toch één administratief/politiek systeem inefficiënt is, dan is het het Belgische welquote:
Geen keesie gezien vandaag of wel?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:42 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als er toch één administratief/politiek systeem inefficiënt is, dan is het het Belgische wel.
Nikonlover zien we echt niet meer terugquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Geen keesie gezien vandaag of wel?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nikonlover zien we echt niet meer terug. Niet dat we daar over hoeven te treuren, natuurlijk
.
Er kwam een Belg bij de bakker. Hij bestelde twee witte broden. De bakker had geen witbrood meer (hij vond witbrood onverantwoord ivm het ontbreken van veel vezels. Hij was daarom een campagne gestart om mensen aan het volkorenbrood te krijgen).De Belg klaagde hierover. Hem smaakt witbrood juist altijd erg goed. De bakker was het gezeur van de Belg zat en schoot hem dood.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:36 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik noem alleen eigen ervaringen op. Het feit dat nederlanders Nog steeds verzonken zijn in belgenmoppen na hun 12de zegt meer dan genoeg.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef Ruif het volgende:
[..]
Er kwam een Belg bij de bakker. Hij bestelde twee witte broden. De bakker had geen witbrood meer (hij vond witbrood onverantwoord ivm het ontbreken van veel vezels. Hij was daarom een campagne gestart om mensen aan het volkorenbrood te krijgen).De Belg klaagde hierover. Hem smaakt witbrood juist altijd erg goed. De bakker was het gezeur van de Belg zat en schoot hem dood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |