quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo zlata1234
[..]
Timmy Simons, slot op de deur!
Niet online zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Achteraf gezien ik ook, maar vanmiddag was ik niet online.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eerste tweet vanuit Naarden, tweede vanuit Hilversum.
Sta je dan.
Geen idee. Knut en ik praten niet meer met elkaar sinds ik heb ontdekt dat hij Apple-producten bezit.quote:
Hypocriet als je zelf een iPod hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
[..]
Geen idee. Knut en ik praten niet meer met elkaar sinds ik heb ontdekt dat hij Apple-producten bezit.![]()
WWEquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:03 schreef Grifte het volgende:
Die sprong heeft hij afgekeken van de zaterdagavondgevechten op RTL 7
Beppe moet je zeggen als het een Friese oma isquote:
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoop dat Knut je nasi vraagstuk voldoende en ruimschoots binnen de 48 uur heeft behandeld?
Uh, idd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hypocriet als je zelf een iPod hebt.
Dat doet mij deugd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beppe moet je zeggen als het een Friese oma is
Maar het was uitstekend, en ik kon het nog combineren met wat veldwerk voor mijn studie ook
Als je al tijdens het typen doorhebt dat de grap kankerslecht is, had je ook niet op invoeren hoeven drukken.quote:
Pfff, ik mag tenminste nog Bamihapjes eten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb ik je toch altijd al gezegd joh, eikel, klootzak!
Ze heeft wel een erg net pakje aan. Op dat late tijdstip op NL3 kon ze tenminste nog wat aan om de wakker gebleven kijkert wat lekkers te bieden.quote:
Ze heeft een geile leren broek aanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Chill, al vind ik haar op een één of andere manier steeds minder aantrekkelijk.
Speelt bij België lulquote:
Dan heeft ze dus ook leren pijpenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze heeft een geile leren broek aan
Ultimate Team baasquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Dat die Eto'o nog 91 pace heeft op zijn 33e joh.
Eto'o heeft ook een pacemaker.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Dat die Eto'o nog 91 pace heeft op zijn 33e joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |