Dat heet jinxenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef MeningVanNelson het volgende:
Wat lult die commentator steeds dat het al over is !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Ik had wel verwacht dat het harder zou lopen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had wel op wat meer gerekend in mijn terugkeer topic idd
Mijn loting op basis van een random generator:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Atletico Madrid v FC Barcelona
Paris Saint Germain v Olympiakos
Chelsea v Real Madrid
Borussia Dortmund v Bayern München
Ik ben bang van niet, als Olympiakos scoort moet Manchester er 4 makenquote:
Ik ben de man van de gewaagde uitspraken. Ik zit er wel altijd naast maar hey, als het een keer wel klopt dan kan ik iedereen uitlachen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, als Olympiakos scoort moet Manchester er 4 maken
Shreyas II dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ben de man van de gewaagde uitspraken. Ik zit er wel altijd naast maar hey, als het een keer wel klopt dan kan ik iedereen uitlachen.
Als je kijkt naar hoe ik de Eredivisie Toto invul, valt het wel mee qua gewaagde uitsprakenquote:
Totaal niet dus. Shreyas is juist altijd voorzichtig in z'n uitspraken. Als het dan uitkomt, dan verdraait hij het zodanig dat het lijkt alsof hij gelijk had. Zoals een paar posts hierboven is een mooi voorbeeld van.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet, als Olympiakos scoort moet Manchester er 4 maken
Ik ben noch voorzichtig, noch gewaagd, ik geef gewoon mijn meningquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Totaal niet dus. Shreyas is juist altijd voorzichtig in z'n uitspraken. Als het dan uitkomt, dan verdraait hij het zodanig dat het lijkt alsof hij gelijk had. Zoals een paar posts hierboven is een mooi voorbeeld van.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |