Jup! Leuk trouwens!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wil je meisje achter mijn naam zetten?
Hoezei!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hij doet het noghij was zelfs heel erg aan het spartelen! Omg wat een bizarre gewaarwording!!! Dat dat gewoon in je buik zit
![]()
![]()
Wel geen officiële termijnbepaling want hij lag full frontal
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hij doet het noghij was zelfs heel erg aan het spartelen! Omg wat een bizarre gewaarwording!!! Dat dat gewoon in je buik zit
![]()
![]()
Hurrah!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
fijn meid! Wat bijzonder om het te zien bewegen hè?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
het is ineens een mensjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]een spartelaar! ik ben zo blij voor je!!
YAYERDEYAYERDEYAYERDEYAY! Je hebt gewoon een échte stuiterfoetus!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh die mintkleurige?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jaaa SQ wat een goed nieuws!!
Ik hoop dat dit ervoor zal zorgen dat je meer vertrouwen in je lijf én in je kleine garnaaltje krijgt, dit is een blijvertje!!
Ik kreeg vandaag een pakketje binnen, met een ontzettend smeltwaardig jip en janneke-onesie van mijn zus. Het eerste pakje
Ja die inderdaad, zo leukquote:
Jaaa.. Ik hoop het ik hoop het! Nog eventjes geduld..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief![]()
Nu jij, IMA! Het is zo mooi
Nee hoor! Ik moet nog twee uur en twaalf minuten wachtenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef Theeleuter het volgende:
Yay SQ, fijn van de goede echo![]()
Kwak, misschien een (gedetailleerde) to-do lijst maken. Evt met prioriteiten. Misschien krijg je daar je hoofd wat leger mee.![]()
Heb ik nou nieuws van IMA gemist?
Vind dat altijd zo apart, afspraken 's avonds. Bij mij zijn ze nu allang dicht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik moet nog twee uur en twaalf minuten wachten
Ik vind het ideaal! Zeker nu nog, hoef geen smoezen te verzinnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:53 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo apart, afspraken 's avonds. Bij mij zijn ze nu allang dicht.
Succes met wachten!
Zit gewoon met tranen i m'n ogen dit te lezen!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:09 schreef Enfermera het volgende:
En idd, subwayEcht al zo vaak gegeten deze zwangerschap. Heeeeerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:13 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat kan ik me dan wel weer voorstellen
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Pff als ik iets lastig vind...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:09 schreef Enfermera het volgende:
Roomsnoes let je wel op je grenzen? Die dingen zijn wel extra zwaar nu zo niet op het verboden-lijstje he!
Goed planquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:18 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Pff als ik iets lastig vind...
En tot nu toe ging het wel (en dan ga ik gewoon door als vanouds uiteraard) maar ik begin nu toch te merken dat mijn lijf me terugroept. En hoe meer ik erover lees hier en elders, hoe meer het erop lijkt.
Morgen maar even een afspraak maken bij de huisarts
Ze weet t al. En echt, ik ben superblij met haar normaal gesproken, maar van babies, zwangerschap en hormonen heeft ze geen kaas gegeten... werkelijk...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kwak, heb je het op je werk al aan een leidinggevende verteld? Ik vond het zelf een erg fijn idee dat ze het weet. Ze houdt me ook echt in de gaten en vraagt af en toe of het gaat en vertelt me dat ik aan de bel moet trekken als er iets is. Kan een hele geruststelling zijn!
Ik heb 28 mei verdediging, 4 april moet alles naar de drukker en ik moet dus nog akkoord krijgen voor t niet wetenschappelijke deel en de stellingen (die heb ik wel af overigens, in een middagje op school geschrevenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:38 schreef dodoria het volgende:
Kwakzor! High five voor het afronden van n proefschrift! Die van mij gaat deze week naar de drukker, ik wacht op t laatste akkoord ( dat uiterlijk 6 maart gegeven moest worden... Grrr). Verdediging over 2.5 maand, dus in mijn verlof ben ik lekker borrelsen paranimfen aan het regelen.... Wanneer is jouw verdediging gepland?
ohhh bitter lemonquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef Bolletje... het volgende:
Manlief kwam net thuis met bitterlemon
dat is ook bazenspulquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind het gek genoeg nog lekker ook
Oh oke thanks! Ik heb altijd al een gevoelige baarmoeder dus klinkt wel logisch...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt!
GM
Bij m'n 1e zw.schap had ik een hele gevoelige bm. Klinkt voor mij dus wel als 'normaal'
Twinkle
Leuk shoppen! Lekker van genieten
Dankjewel!
Wat goed!!! How are you?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
Hoeft ook even niet. Laat de emoties op je afkomen (kun je je afmelden op je werk? Mijn advies is om echt even zeker de eerste paar dagen voor jezelf te nemen!). Kruip in bed, lekker met je vent samen eventueel, huil uit, knuffel elkaar, doe wat op dat moment 'goed' voelt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:18 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik weet het even niet zo goed...
+1quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:50 schreef Chanty het volgende:
Toch nog even een jompel voor SQ, fijn dat alles goed was! En Musique en BF weer thuis is ook helemaal top!
Ja dat mapje heb ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2014 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
Mom in balance leek mij wel leuk, maar dat is wel echt sport-sport. Ik wil ook iets non-zweverigs gaan doen, in mijn mapje van de vk stonden wel een paar adresjes!
*mapje pakt* dat viamama klinkt ook wel okee
oh, de website had ik nog niet bekeken, maar nee, muntthee en klessebessen is ook niet zo mijn stijl iddquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:00 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja dat mapje heb ik ook
ViaMama klonk mij een beetje te trutterig
Misschien krijg ik er een heel verkeerd beeld van, maar die website en dan die foto's met die hockeymeisjes die dan samen aan de muntthee zitten en kletsen over ditjes en dtjes, ik weet het niet
Ja, precies, en zo laagdrempelig is zwangerfit dus ook, ik heb al bijna een jaar niet gesport en vond het goed te doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het spreekt mij ook erg aan terwijl ik helemaal geen atleet ben (understatement). Mijn no-nonsense achterbuurvrouw doet dat ook
Ik vond het juist wel jammer dat er bij mijn lesje niet echt ruimte was om elkaar te leren kennen, want volgens mij was het best een leuke groep en ik ken verder eigenlijk niemand met een baby in de buurt, maar de les van op maandagavond van half 9 tot kwart voor 10, dus erna wilde iedereen gewoon echt naar bed. Ik had 12 lessen en dat vond ik stiekem ook wel wat veel, maar dat komt ook omdat ik op maandagavond het liefste op de bank hang, zwanger of nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:00 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja dat mapje heb ik ook
ViaMama klonk mij een beetje te trutterig
Misschien krijg ik er een heel verkeerd beeld van, maar die website en dan die foto's met die hockeymeisjes die dan samen aan de muntthee zitten en kletsen over ditjes en datjes, ik weet het niet
Ik zal dat Mom in Balance eens opzoeken
Haha ja SQ echt bizar!!Ik ga binnenkort wel op dikke buiken letten hoor in de supermarkt
Ik zit dan wel net bij die andere praktijk maar als ik bij mijn zus in de wijk kom vraag ik me ook wel eens af of ik jullie per ongeluk zie lopenquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:00 schreef Stormqueen het volgende:
Ik blijf het trouwens een maf idee vinden dat ik hier iemand tegenkom die in dezelfde supermarkt boodschappen doet en in dezelfde verloskundigenpraktijk begeleid wordt. What are the odds
Het is misschien ook niet heel erg gek maar echt heel anders dan bij S. Misschien was ik toen nog lekker naïefquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Zoë, je weet het zelf toch ook pas sinds zondag? En "maar" twee testen lijkt me ook voldoende hoorIk hoor in elk geval niets waarvan ik denk, jeetje wat gek
Komt zoals het komt toch?
(en in het begin heb je alleen B11/foliumzuur nodig, dus dat je geen zwagerschapsvitamines hebt genomen is ook niet erg![]()
)
quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:30 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Het is misschien ook niet heel erg gek maar echt heel anders dan bij S. Misschien was ik toen nog lekker naïefik dacht toen helemaal niet aan wat er mis kon gaan of wat er allemaal bij kwam kijken.. Wat er allemaal ging veranderen etc etc.
Ik ben vast wat realistischer geworden. Moet er ff aan wennen..
Haha ja idd. Dat is een groot verschilquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]En je hebt natuurlijk nu al iemand rondlopen die al je aandacht opeist
Vervelend dat je meer fysieke pijn hebtquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:34 schreef Theeleuter het volgende:
Een 2e zwangerschap heb ik heel anders ervaren. Mede door dreumes die hier rondloopt, ben ik er veel minder mee bezig geweest.
Wel netjes aan de foliumzuur/vitamines, maar wij waren dan ook gericht bezig.
Wel is deze zwangerschap anders dan de eerste. Meer last van fysieke pijn, maar dat is vnl doordat dreumes niet altijd zin heeft om te lopen![]()
Ik hoop dat het voor jou niet fysiek zwaarder wordt!
Dan nu de trap en de ananas!quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:09 schreef Bolletje... het volgende:
Meldt! De bitterlemon en voetmassage hebben niet geholpen
Mijn bloeddruk was ook was hoger, maar m'n urine was telkens schoon en sindsdien is hij ook gewoon stabiel. Eiwitten kunnen ook van je afscheiding komen, dus hopelijk is het vals alarmquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:35 schreef dodoria het volgende:
Dot mn bloeddruk was de laatste twee keer hoger dan normaal, vandaar de urine test... Verder geen symptomen, voel me nog steeds prima.
Zoe, klinkt allemaal redelijk normaal. En vitamines moet je alleen slikken als je ze nodig hebt, anders doen ze meer kwaad dan goed. Nog gefeliciteerd! Hoe lang geleden was je eerste zwangerschap?
Hahaha ik ren al naar de groenteboer! ( niet voor de sex natuurlijk hequote:Op woensdag 19 maart 2014 10:15 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dan nu de trap en de ananas!
En seks kan ook nog.
Succes en je mag terugkomen als het resultaat heeft opgeleverd
Dat had ik ook idd, dat laatste!quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk was ook was hoger, maar m'n urine was telkens schoon en sindsdien is hij ook gewoon stabiel. Eiwitten kunnen ook van je afscheiding komen, dus hopelijk is het vals alarm
ja! ik heb net even iets gegeten en ga nu even theedrinken in de docentenkamer. Straks weer twee tussenuurtjes en dan kan ik mooi een toets nakijken die al een eeuw ligt te wachten en de mondelingenmapjes op de goede volgorde leggen voor morgen en overmorgen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo kwak. Geeft het wat meer lucht?
Ik probeer vandaag nog 16 uur werk in 1 dag te proppen omdat ik morgen en overmorgen vrij ben. Werkt niet.
ik heb hierna gelukkig vier dagen minivakantie, maar het zijn nu eenmaal hectische tijden op kantoor. Ik trek het persoonlijk prima hoor, ik vind het alleen niet leuk, maar da's een ander verhaalquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:26 schreef BlueEyes het volgende:
Rustig aan dames!
Die eerste weken kunnen slopend zijn. Vraag niet teveel van jezelf he, jullie moeten nog even
ik ook!quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Gefeliciteerd met je zwangerschap Zoë! Dat was ik nog vergeten
Even de vk bellen voor de zekerheid? Het kan een symptoom van zwangerschapsvergiftiging zijn...quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:53 schreef Bolletje... het volgende:
Stond net op en zag allemaal lichtflitsen
Idd Bolletje, lijkt me wel slim om dit even te checken met je vkquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Even de vk bellen voor de zekerheid? Het kan een symptoom van zwangerschapsvergiftiging zijn...
Klopt, ik moest bij zoiets ook direct bellen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:37 schreef StefanieV het volgende:
Bolletje ik denk dat dat ineens kan omslaan hoor. Ik zou toch even bellen..
BMM was nog niet helemaal verweekt dus ze beginnen met een ballonnetje, kan dan snel gaan, maar het zou ook even kunnen duren.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mus wat spannend! Heb je al ontsluitong of moet je starten met pillen/gel etc.?
ik wil je natuurlijk niet ongerust maken. Maar bij mij ging mijn bloeddruk ineens flink omhoog. Terwijl ik de hele zwangerschap juist een lage bloeddruk had. Elke dag was hij weer hoger dan de dag ervoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:28 schreef Bolletje... het volgende:
Thanks meiden!Morgenochtend weer afspraak bij de gyn, dus ik kijk het even aan. Schrok mij rot! Maar mijn bloeddruk was afgelopen week nog 120/75 dus zo'n vaart zal dat toch niet lopen? Of kan dat ineens omhoog schieten?
Met een ballonnetje was het bij mij binnen 3 uur bekekenquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:42 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
BMM was nog niet helemaal verweekt dus ze beginnen met een ballonnetje, kan dan snel gaan, maar het zou ook even kunnen duren.
Ik ga zo mijn tas dus maar eens definitief inpakken, uitgaande van een aantal dagen ziekenhuis (sowieso moeten we ook na de geboorte nog even blijven om bloedglucose te monitoren). Nog tips iemand?
Ik had het ook niet geloofd als Google me niet verteld had dat het soms inderdaad al zo vroeg kan zijn!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Dyre het volgende:
Amsel kan dat al zo snel ja? Nou, weet je in ieder geval dat het op gang aan het komen is en "werkt"
Zij is nu 22 maand (ze is van 5 mei, niet veel ouder dan jouw dochter)quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:39 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Vervelend dat je meer fysieke pijn hebthoe oud is je dreumes?
Ik wacht toch nog even tot morgenochtend, heb verder echt nergens last van, geen oedeem oid en sterretjes waren eenmalig. Morgen om 10 uur al in t ziekenhuis zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:43 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik wil je natuurlijk niet ongerust maken. Maar bij mij ging mijn bloeddruk ineens flink omhoog. Terwijl ik de hele zwangerschap juist een lage bloeddruk had. Elke dag was hij weer hoger dan de dag ervoor.
Hou jezelf daarom altijd goed in de gaten
Wow musje! Morgen opeens al!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat de anderen zeggen Bolletje!
En ik ga even flink voorschieten, morgenochtend moet ik me om 7.00 melden voor inleidingIk wist dat het binnen nu en 1,5 zover zou zijn, maar nu komt het wel heel dichtbij
Ben heel blij dat eind van deze zwangerschap nu echt in zicht is, maar het voelt ook gek. Ik sta helemaal stijf van de adrenaline
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:14 schreef Dyre het volgende:
Amsel kan dat al zo snel ja? Nou, weet je in ieder geval dat het op gang aan het komen is en "werkt"
Nikki, volgens mij klopt jouw ondertitel niet meer
Even voor jou, Ik heb al 18 weken af en aan pijnlijke borsten, soms heel erg, dan groeien ze weer een beetje en dan ineens weer helemaal niks!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zit hier te janken want ik voel mijn borsten met de dag minder, nu eigenlijk helemaal niet meer... En ik denk echt dat t maandag niet goed iszo stom, krijg mezelf niet rustig op de een of andere manier...
Ben overgedragen aan de gyn, en heb mondelinge examens op school dus kan ik lastig uitgeroosterd worden als ik terug naar de vk zou gaan ofzo...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kwak, kun je niet morgen of overmorgen al terecht? Bedoel, als dit zo blijft dan worden het een paar hééééél lange dagen.
Moe ben ik wel, eetlust is prut en Nog af en toe misselijk of duizelig. Maar mijn gevoel is dat dat ook minder is...quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Even voor jou, Ik heb al 18 weken af en aan pijnlijke borsten, soms heel erg, dan groeien ze weer een beetje en dan ineens weer helemaal niks!!
Tegelijk ben je wel heel moe...
Hoever ben je nu?
Hey hou je taai! Wel of geen symptomen zegt echt helemaal niks. Die eerste periode is gewoon heel onzeker, dus logisch dat je bang bent. Maar vergeet ook niet hoe moe je bent door je werk op dit moment, door vermoeidheid gaan je emoties helemaal snel met je aan de haal. Gewoon rustig blijven ademen en lekker bij je vriend wegkruipenquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
Ik zit hier te janken want ik voel mijn borsten met de dag minder, nu eigenlijk helemaal niet meer... En ik denk echt dat t maandag niet goed iszo stom, krijg mezelf niet rustig op de een of andere manier...
Kijk, ik ben dus niet gek!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Amsel ik ben nu 21 weken en hier stroomt het ook al. Bij mijn vorige zwangerschap was dit rond dezelfde periode...
Alleen nu was ik er op voorbereid dus geen lektieten onder een vergadering
Ik heb t idee dat hij het niet helemaal snapt. Hij probeert t wel maar denkt dat t na een knuffel wel over is ofzo.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:36 schreef Amsel het volgende:
[..]
Hey hou je taai! Wel of geen symptomen zegt echt helemaal niks. Die eerste periode is gewoon heel onzeker, dus logisch dat je bang bent. Maar vergeet ook niet hoe moe je bent door je werk op dit moment, door vermoeidheid gaan je emoties helemaal snel met je aan de haal. Gewoon rustig blijven ademen en lekker bij je vriend wegkruipen
Ja, dat is het ook. Ik was echt heel ontspannen na mijn goede eerste echo, en de verhalen van vlindur en ima hebben dat wel aan het wankelen gebracht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is natuurlijk zo dat het hier nu twee keer in korte tijd mis is gegaan bij iemand die een goede eerste echo had. Dat zorgt (bij mij althans, ik kan niet voor kwakzor spreken) toch voor wat stof tot piekeren. Ook al heb je helemaal gelijk franny.
Je kunt evt bij een random vk een extra echo laten maken, er zit er vast wel eentje in de buurt met een avondspreekuurquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ben overgedragen aan de gyn, en heb mondelinge examens op school dus kan ik lastig uitgeroosterd worden als ik terug naar de vk zou gaan ofzo...
Heb er vooral last van op momenten dat ik kan piekeren, in de auto of s avonds thuis. En ik vind dat ik me aanstel.
Ik zou er nu 'midden-in-de-nacht' posts van kunnen maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb gelukkig nooit een miskraam gehad hoorquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:03 schreef StefanieV het volgende:
Spees: als je idd al een of meerdere miskramen hebt gehad, dan speelt het door je hoofd he? Niet makkelijk om mee om te gaan vond ik..
Dat iddquote:Op donderdag 20 maart 2014 11:43 schreef Burdie het volgende:
Ik help het je hopen, bolletje.
Het was mij ook zo vaak gezegd dat ik vast de 40 weken niet zou halen....
(Kuiken kwam met 42 weken)
ja hoor, Joopie komt gewoon snel, tot het tegendeel bewezen isquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:31 schreef Bolletje... het volgende:
Weeeheeel, dat zegt gewoon dat Joopie snel komt!
Die kat-in-magnetron-verhaal duikt eens in de zoveel tijd op. Dacht dat het een urban myth was.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef kwakz0r het volgende:
Verder moest ik gisteren huilen om een mondeling-artikel van een leerlingover een vrouw die haar kitten van 4 maanden gestraft had door hem 5 minuten in de magnetron te stoppen
en dat hij daarna een pijnlijke dood gestorven was... en vriendje ging me "toelachen" (ofwel uitlachen)
Super Mario galaxy, CSI, Mario kart wii, WarioWare: smooth moves (vooral leuk met meerdere mensenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:34 schreef Dot. het volgende:
Ik hoop het voor je bolletje!
Kwak![]()
Weet er nog iemand een leuk spelletje voor de wii of de ipad zonder dat je moet vechten (of turn-based mag)? Ik verveel meMijn activiteit van de dag (naar de supermarkt waggelen) zit er alweer op en ik heb geen rust om in de tuin een boek te lezen...
En ik zag een mooie echo voor spees! Fijn dat de nekplooi er ook goed uit zag!
mja, t kwam uit een redelijk normale krant. maar dan nog moest ik er van huilenquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:40 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Die kat-in-magnetron-verhaal duikt eens in de zoveel tijd op. Dacht dat het een urban myth was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |