Jup! Leuk trouwens!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wil je meisje achter mijn naam zetten?
Hoezei!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hij doet het noghij was zelfs heel erg aan het spartelen! Omg wat een bizarre gewaarwording!!! Dat dat gewoon in je buik zit
![]()
![]()
Wel geen officiële termijnbepaling want hij lag full frontal
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
Hij doet het noghij was zelfs heel erg aan het spartelen! Omg wat een bizarre gewaarwording!!! Dat dat gewoon in je buik zit
![]()
![]()
Hurrah!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
fijn meid! Wat bijzonder om het te zien bewegen hè?!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
het is ineens een mensjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]een spartelaar! ik ben zo blij voor je!!
YAYERDEYAYERDEYAYERDEYAY! Je hebt gewoon een échte stuiterfoetus!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh die mintkleurige?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:14 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Jaaa SQ wat een goed nieuws!!
Ik hoop dat dit ervoor zal zorgen dat je meer vertrouwen in je lijf én in je kleine garnaaltje krijgt, dit is een blijvertje!!
Ik kreeg vandaag een pakketje binnen, met een ontzettend smeltwaardig jip en janneke-onesie van mijn zus. Het eerste pakje
Ja die inderdaad, zo leukquote:
Jaaa.. Ik hoop het ik hoop het! Nog eventjes geduld..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:29 schreef Stormqueen het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief![]()
Nu jij, IMA! Het is zo mooi
Nee hoor! Ik moet nog twee uur en twaalf minuten wachtenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef Theeleuter het volgende:
Yay SQ, fijn van de goede echo![]()
Kwak, misschien een (gedetailleerde) to-do lijst maken. Evt met prioriteiten. Misschien krijg je daar je hoofd wat leger mee.![]()
Heb ik nou nieuws van IMA gemist?
Vind dat altijd zo apart, afspraken 's avonds. Bij mij zijn ze nu allang dicht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:48 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Nee hoor! Ik moet nog twee uur en twaalf minuten wachten
Ik vind het ideaal! Zeker nu nog, hoef geen smoezen te verzinnenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:53 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Vind dat altijd zo apart, afspraken 's avonds. Bij mij zijn ze nu allang dicht.
Succes met wachten!
Zit gewoon met tranen i m'n ogen dit te lezen!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:09 schreef Enfermera het volgende:
En idd, subwayEcht al zo vaak gegeten deze zwangerschap. Heeeeerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:13 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat kan ik me dan wel weer voorstellen
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Pff als ik iets lastig vind...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:09 schreef Enfermera het volgende:
Roomsnoes let je wel op je grenzen? Die dingen zijn wel extra zwaar nu zo niet op het verboden-lijstje he!
Goed planquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:18 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Pff als ik iets lastig vind...
En tot nu toe ging het wel (en dan ga ik gewoon door als vanouds uiteraard) maar ik begin nu toch te merken dat mijn lijf me terugroept. En hoe meer ik erover lees hier en elders, hoe meer het erop lijkt.
Morgen maar even een afspraak maken bij de huisarts
Ze weet t al. En echt, ik ben superblij met haar normaal gesproken, maar van babies, zwangerschap en hormonen heeft ze geen kaas gegeten... werkelijk...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:47 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kwak, heb je het op je werk al aan een leidinggevende verteld? Ik vond het zelf een erg fijn idee dat ze het weet. Ze houdt me ook echt in de gaten en vraagt af en toe of het gaat en vertelt me dat ik aan de bel moet trekken als er iets is. Kan een hele geruststelling zijn!
Ik heb 28 mei verdediging, 4 april moet alles naar de drukker en ik moet dus nog akkoord krijgen voor t niet wetenschappelijke deel en de stellingen (die heb ik wel af overigens, in een middagje op school geschrevenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:38 schreef dodoria het volgende:
Kwakzor! High five voor het afronden van n proefschrift! Die van mij gaat deze week naar de drukker, ik wacht op t laatste akkoord ( dat uiterlijk 6 maart gegeven moest worden... Grrr). Verdediging over 2.5 maand, dus in mijn verlof ben ik lekker borrelsen paranimfen aan het regelen.... Wanneer is jouw verdediging gepland?
ohhh bitter lemonquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:22 schreef Bolletje... het volgende:
Manlief kwam net thuis met bitterlemon
dat is ook bazenspulquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:54 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik vind het gek genoeg nog lekker ook
Oh oke thanks! Ik heb altijd al een gevoelige baarmoeder dus klinkt wel logisch...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:22 schreef Zoë23 het volgende:
Bedankt!
GM
Bij m'n 1e zw.schap had ik een hele gevoelige bm. Klinkt voor mij dus wel als 'normaal'
Twinkle
Leuk shoppen! Lekker van genieten
Dankjewel!
Wat goed!!! How are you?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |