Was volgens mij de insteek maar is niets verplicht en zoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:16 schreef Buffell het volgende:
[..]
Oh, is dit een hulptopic voor vragen enzo?
Had ik niet begrepen. In dat geval heb ik niks gezegd!
Jij neemt het er wel van! Genieten geblazen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef jvo91 het volgende:
Lees al ff mee leuk topic! ga me er ook maar eens mee bemoeien![]()
O: Havermout met soya melk (unsweeted) mango, blauwe besjes, krenten, chiazaad en lepeltje pindakaas
T: koffie met sneetje peperkoek
L: 1 snee speltbrood met zalm, ijsbergsla, zoete paprika en komkommer
1 snee speltbrood met kipfilet, kaas en basilicum
2 rijstwafels 1 met appelstroop en 1 met nutella
T: banaan (met pindakaas en kokossnippers) pindakaas addict![]()
D: Preisoep en andijvie stamppot met spekjes en tomaat
T/dessert: Griekse yoghurt met appel en kaneel (na 2 uur wandelen)
T: koffie met klein sneetje home made bananenbrood
(heb vandaag 2 uur gewandeld en 2 uur post bezorgd (fiets)) dus was hungry!!
Lekker lijstje!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:49 schreef jvo91 het volgende:
Lees al ff mee leuk topic! ga me er ook maar eens mee bemoeien![]()
O: Havermout met soya melk (unsweeted) mango, blauwe besjes, krenten, chiazaad en lepeltje pindakaas
T: koffie met sneetje peperkoek
L: 1 snee speltbrood met zalm, ijsbergsla, zoete paprika en komkommer
1 snee speltbrood met kipfilet, kaas en basilicum
2 rijstwafels 1 met appelstroop en 1 met nutella
T: banaan (met pindakaas en kokossnippers) pindakaas addict![]()
D: Preisoep en andijvie stamppot met spekjes en tomaat
T/dessert: Griekse yoghurt met appel en kaneel (na 2 uur wandelen)
T: koffie met klein sneetje home made bananenbrood
(heb vandaag 2 uur gewandeld en 2 uur post bezorgd (fiets)) dus was hungry!!
quote:
Van de Duitsers die hier rondlopen hoor ik wisselende verhalen: sommige lunchen warm, sommige lunchen met boterhammen. Maar de meeste inderdaad warm.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Probability het volgende:
Vraagje.. Hoe zit het met lunch/avond eten etc in Duitsland? Is dat hetzelfde als in Nederland?
Dus 7 uur - boterhammen
12 uur - boterhammen
6 uur - avondeten
Ik dacht 's middags warm eten?
HA! Ja had een discussie en wist wel dat de Duitsers daarin verschillen !quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:46 schreef loveli het volgende:
Of 2 keer warm, of idd 'Abendbrot'. Maar zo noemen ze het ook als het avondeten warm is. En 'ze' kijken toch anders naar groente. Het is niet zo vanzelfsprekend als hier dat je een dagelijkse portie echte groente bij je warme maaltijd eet.
En om in het Duitse thema te blijven, de schoenen zijn van Peter Kaiser. Voorlopig kan ik er vooral naar kijken.
Ook dat verschilt, ik heb plekken gehad waar het juist om 9 uur was, maar ook waar ze het om 11 uur deden (en dan half 1 lunch) etcquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:14 schreef Probability het volgende:
[..]
HA! Ja had een discussie en wist wel dat de Duitsers daarin verschillen !
Dus een kopje koffie na de lunch is niet per se vanzelfsprekend (hadden het over koffie drinken en lunchen. In Nederland is standaard om 10 uur bakje koffie)
Ik zou het zelf niet eens weten, ja 's ochtends vroeg voor/na m'n ontbijt.. Maar dat is misschien meer Amerikaans?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ook dat verschilt, ik heb plekken gehad waar het juist om 9 uur was, maar ook waar ze het om 11 uur deden (en dan half 1 lunch) etc. Ik zie de Duitsers en Zwitsers hier inderdaad meestal een kop koffie drinken na het lunchen, en om 4 uur.
De meeste eten warm. Of niet. Of brood.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:22 schreef Probability het volgende:
Vraagje.. Hoe zit het met lunch/avond eten etc in Duitsland? Is dat hetzelfde als in Nederland?
Dus 7 uur - boterhammen
12 uur - boterhammen
6 uur - avondeten
Ik dacht 's middags warm eten?
Niet etenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De meeste eten warm. Of niet. Of brood.
Maar meestal gaat de voorkeur toch wel uit naar warm.
Koffie is meestal 's middags (15.00 - 17.00 Uhr). Mit Kuchen.
Ben wel benieuwd hoe jij mij zou lezen;quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:54 schreef An24 het volgende:
Je kan heerlijk eten in Duitsland, maar voor groenten moest ik in Berlijn mijn best doen...![]()
Ff paar dagen niet gepost, lekker bezig met van alles. Alles goed hier slankies? Hadden jullie ook stemproblemen? Duurde even voor ik er uit was met de partij. Voor het persoontje heb ik de foto's erbij gepakt en mijn non verbale skills ingezet
Ohw lijstje:
O: een gekookt eitje en een speltboterham met nutellathee met melk
L: een salade met gemengde sla, komkommer, paprika, gerookte kip en dressing ( zo'n bak van de hema)
T: 2 theelepels nutella![]()
D: aardappelen, spinazie, kaas, appelmoes
T: griekse yoghurt met wat suiker
B: totaal 40 min. Wandelen, naar en van yoga
S: 75 min. Yoga
Hahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Probability het volgende:
Dus morgen geef ik weer een super gestructureerd antwoord, nu even langs de visjes lopen en voor het nijlpaard stemmen
haha ja, is niet dagelijks dit!quote:Op woensdag 19 maart 2014 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij neemt het er wel van! Genieten geblazen.
Volgens mij is dat allee nodig als je heel fanatiek sport was de conclusie?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:53 schreef jvo91 het volgende:
Zijn er trouwens onder jullie (sorry als dat vooraf gaand al 100x besproken is) maar gebruikers van whey protein poeder gebeuren in bv een shake? vandaag een gratis proefzakje gekregen maar ben er beetje leek in.. staat verder ook niet echt uitleg op het zakje alleen vermengen met bv water
Begrijp trouwens dat dit vaak door actieve sporters wordt gebruikt
Leuk!quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha
Je mag een foto sturen hoor. En als ik het niet zie, mag je ook langs komen voor een analyse, voor als je echt nieuwsgierig bent
Poosje wheyshakes gedronken...quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:53 schreef jvo91 het volgende:
Zijn er trouwens onder jullie (sorry als dat vooraf gaand al 100x besproken is) maar gebruikers van whey protein poeder gebeuren in bv een shake? vandaag een gratis proefzakje gekregen maar ben er beetje leek in.. staat verder ook niet echt uitleg op het zakje alleen vermengen met bv water
Begrijp trouwens dat dit vaak door actieve sporters wordt gebruikt
Waarom om de dag?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:05 schreef Probability het volgende:
Dus morgen geef ik weer een super gestructureerd antwoord, nu even langs de visjes lopen en voor het nijlpaard stemmen
Moet de foto van goede kwaliteit zijn? En wat voor soort foto?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Nou, stuur ff een pm dan ga ik een poging wagen
Nee daar hadden we geen opleiding voor nodig neequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom om de dag?![]()
Ik ben echt superslecht in het verbergen van mijn emoties, dat kon An zelfs al zien vóór haar opleiding toen ik met mn huisgenoot kittens kwam kijken. En de rest volgens mij ook wel.
Jullie wisten toen al meer dan ik zelfquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Nee daar hadden we geen opleiding voor nodig nee
Ja, redelijk hoge resolutie. Ik moet vooral goed de details van je ogen en je mond kunnen zien. Beetje pasfoto achtig. Gewoon recht van voren. Een goede selfie precies van voor kan denk ik ook wel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Moet de foto van goede kwaliteit zijn? En wat voor soort foto?
Dan moet ik even goed zoeken
Wat zie jij dan precies aan die foto? Iemands karaktertrekken, of emoties op dat moment? *nieuwsgierig*quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, redelijk hoge resolutie. Ik moet vooral goed de details van je ogen en je mond kunnen zien. Beetje pasfoto achtig. Gewoon recht van voren. Een goede selfie precies van voor kan denk ik ook wel.
Heb ik niet, maak ik morgen !quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, redelijk hoge resolutie. Ik moet vooral goed de details van je ogen en je mond kunnen zien. Beetje pasfoto achtig. Gewoon recht van voren. Een goede selfie precies van voor kan denk ik ook wel.
Vooral of iemand emotioneel in balans is. Ik ga ook steeds vaker de basis van de persoonlijkheid zien, of eigenlijk de overlevingsstrategie waarmee je geboren bent: fight, flight of freeze. Daar kun je persoonlijkheidaspecten uit halen, dat is gelinkt. Ook zie ik emoties, minachting, walging, tevredenheid, blijdschap, verdriet en woede. Maar dit is erg situationeel gebonden, dus omgevingsfactoren, conversatie en dergelijke zijn ook belangrijk. De mate van spanning zie ik het beste op videobeelden. Daar krijg ik sowieso de meeste info uit.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat zie jij dan precies aan die foto? Iemands karaktertrekken, of emoties op dat moment? *nieuwsgierig*
Dat waren macro-expressies.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom om de dag?![]()
Ik ben echt superslecht in het verbergen van mijn emoties, dat kon An zelfs al zien vóór haar opleiding toen ik met mn huisgenoot kittens kwam kijken. En de rest volgens mij ook wel.
Voor wie vraag jij dit?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:59 schreef loveli het volgende:
An, leer je ook hoe je bepaalde expressies kunt verbergen?
Niet. De amydala stuurt ze aan. Ze verschijnen daardoor eerder op je gezicht voordat je bewust bent van je emoties. Het enige wat je kunt leren is je emoties zelf onder controle te houden, maar ook dat lukt maar tijdelijk. Als ik in een gesprek lang genoeg spanning houd, verschijnen de expressies weer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:59 schreef loveli het volgende:
An, leer je ook hoe je bepaalde expressies kunt verbergen?
Werk. In sommige situaties is het prettig als er geen walging en/of minachting van je gezicht is af te lezen.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Werk. In sommige situaties is het prettig als er geen walging en/of minachting van je gezicht is af te lezen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Niet. De amydala stuurt ze aan. Ze verschijnen daardoor eerder op je gezicht voordat je bewust bent van je emoties. Het enige wat je kunt leren is je emoties zelf onder controle te houden, maar ook dat lukt maar tijdelijk. Als ik in een gesprek lang genoeg spanning houd, verschijnen de expressies weer.
En ik lees je vraag nu pas goedom analist te worden, krijg je ook therapie, zodat je zelf opgeruimd bent en zuiver kunt analyseren. Daardoor ben ik zelf beter geworden met liegen bijvoorbeeld
![]()
Probeerde vanmiddag en selfie te maken maar ziet er raar uit met de front camquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Vooral of iemand emotioneel in balans is. Ik ga ook steeds vaker de basis van de persoonlijkheid zien, of eigenlijk de overlevingsstrategie waarmee je geboren bent: fight, flight of freeze. Daar kun je persoonlijkheidaspecten uit halen, dat is gelinkt. Ook zie ik emoties, minachting, walging, tevredenheid, blijdschap, verdriet en woede. Maar dit is erg situationeel gebonden, dus omgevingsfactoren, conversatie en dergelijke zijn ook belangrijk. De mate van spanning zie ik het beste op videobeelden. Daar krijg ik sowieso de meeste info uit.
Spiegelbeeld al geprobeerd? Dat ziet er voor jezelf normaler uit.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Probeerde vanmiddag en selfie te maken maar ziet er raar uit met de front cam
Wat is er maf aan dan? Waarschijnlijk zie je nu bij jezelf spanning omdat je weet wat het doel van de foto isquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Balen uniek, van de familie en van tenerife. Wel fijn dat je steun krijgt van je liefste. Ik denk aan je.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
MOrgen lekker weer een hotelovernachting en lekker uit wokken
Tenerife is ook al bijna maar het wordt daar pleurisweer dus...
Prob, gebruik je nog medicijnen?
Hier gaat het prive best kut (familieperikelen), gelukkig heb ik de schouder en geduld van mijn liefste![]()
Foto van je Linkedinprofiel?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Je kunt de tas ook over het hoofd van de ander plaatsenquote:Op donderdag 20 maart 2014 07:35 schreef loveli het volgende:
De optie van XM lijkt me makkelijker
Mogge *insert koffie*
quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Hier gaat het prive best kut (familieperikelen), gelukkig heb ik de schouder en geduld van mijn liefste![]()
Toen had ik een nacht doorgehaaldquote:
Ja zo dichtbij en ik trek dan een gek hoofdquote:Op donderdag 20 maart 2014 18:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat is er maf aan dan? Waarschijnlijk zie je nu bij jezelf spanning omdat je weet wat het doel van de foto is
Ja. Maar niet zoveel meer.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Laat maar zien, ik kijk wel of ik er iets mee kanquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja zo dichtbij en ik trek dan een gek hoofd
/dickpick!quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Laat maar zien, ik kijk wel of ik er iets mee kan
Ik sta niet bekend om kwaliteitsreactiesquote:
Dat! Heb er voor gekozen thuis te werken. Moet ik alleen wel wat gaan doenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:12 schreef Mufasa208 het volgende:
Natte kleding is ook meeh. Naast een verwarming zitten en warm worden.
Dank!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:17 schreef Mufasa208 het volgende:
Hier afleiding: http://ov3y.github.io/2048-AI/
quote:
Ik zit echt te WOGgen @ workquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! Heb er voor gekozen thuis te werken. Moet ik alleen wel wat gaan doen
Hier warmquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:12 schreef Mufasa208 het volgende:
Natte kleding is ook meeh. Naast een verwarming zitten en warm worden.
Klinkt allemaal fijn en lekker Uniek!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja lijst
O en L tosti ham kaas, twee beschuit boter en suiker, beker melk
T. Speciaal bieren, appel, kiwi dropjes, portie bitterballen
D wokken dus veel
Maandag, filmen en analyseren.quote:
Leukquote:
Thanks! Husky lovequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom nieuwe-persoon-met-babyhusky-avatar!![]()
Hoe gaat het met eten enzo bij jullie? Ikke rommelig, as usual![]()
Ik wou ook graag stemmen en volgde allemaal maatschappijcritici en kwam er pas een week ofzo geleden achter dat mijn regio in november pas stemt#betrokkenheidsfaal
Tzatziki, zoals je het uitspreekt dus, 't zat zikiquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:29 schreef jvo91 het volgende:
O: Speltpannenkoekje met griekseyoghurt, kokos en kiwi
L: Vega burger achtig met uichutney en tzatiki (geen idee hoe ik dat schrijf), dit was tijdens lunch buiten de deur
T: Bossche bol![]()
![]()
D: Tonijnsteak, zoete aardappel friet, spinazie met ui tomaat en knoflook, en beetje guacamole
Dus het klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:19 schreef Probability het volgende:
Ze bedoelen dat je 80% van het orginele bedrag moet betalen
Ja oké maar nadenken maakt het wel duurderquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tzatziki, zoals je het uitspreekt dus, 't zat ziki
Jij hebt best wel leuke lijstjes trouwens
[..]
Dus het klopt gewoon niet.
Want dan is het of -20% of 20% korting. Dit betekent dat je op alles met korting je 20% minder korting hebt of op alles zonder korting 20% meer moet betalen.(Die dus niet want er is geen korting)
Dan vraag ik mij af of zoiets een legale lok-techniek is om mensen die niet opletten tijdens het winkelen extra geld af te troggelen.
quote:Op zondag 23 maart 2014 11:49 schreef loveli het volgende:
Mogge. Koffie is op en beddegoed gaat de was in.
/causaal verband
Neeh..quote:
Hehe, ik zag jou ook al langskomen toen ik verder ging browsenquote:Op zondag 23 maart 2014 14:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Doe je weer handig Loveli.
Ja natuurlijk snappen wij dat je ontzettend gezond leeft UKS
Ik zoek een enorm makkelijk wegleesboek, geen moeilijk gedoe gewoon lekker lezen, verslavend dat je hem wel in 1 x uit moet lezen.
Ja doei...quote:
Had je vent je weer uitgezet?quote:Op zondag 23 maart 2014 15:37 schreef uniekhoorn het volgende:
B: 1 uur wandelen, 2 x onweersbui en 3 x hagel
Oh toch goed dan behalve de 'z' die ik was vergeten! Thanksquote:Op zaterdag 22 maart 2014 21:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tzatziki, zoals je het uitspreekt dus, 't zat ziki
Jij hebt best wel leuke lijstjes trouwens
Dat is onvergelijkbaar!quote:
Hey jij ook alquote:Op zondag 23 maart 2014 21:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Afgelopen weken erg veel last van buik gehad, in het verleden parasiet en lintworm gehad met dezelfde klachten dus dat wordt weer getest. Ergens volgende week uitslag, en nu maar hopen dat er iets uit komt en het niet op prikkelbare darmen gegooid wordt..
Is een beetje hetzelfde als tijdens het online bestellen van een klein broodje shoarma niet stilstaan bij het bestellen van het familie-pakket met 1kg shoarma, 6 broodjes, 10 sausjes en een bak salade naar keuze.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:42 schreef An24 het volgende:
Wat is er zo eng aan Uniek? Je weet hoe het komt. Kan jij je moeilijk inhouden met snoepen?
Ik heb ook een flink snoepweekend gehad: veel brood, wel het zelf gebakken spul, zelf gebakken lemon cake, een verjaardag en gister indiaas. Dus nu even de verhoudingen om gooien![]()
Lijstje:
O: smoothie banaan, verse jus, spinazie en spirulina
T: thee met melk
B: 40 min. Wandelen
L: een heerlijke salade bij hills&mills: tandori kip, raita, avocado, tomaat, kiemsoorten, spinazie. En een muntthee met een bolletje raw brownie
S: 80 min yoga
D: wortel-koriander-parmezaan koekjes en een gemengde salade met parmezaan, pijnboompitten, komkommer en olijfolie
T: stukje lemoncake en thee met melk
Ik begin nu eindelijk wat meer energie over te houden, waardoor ik wat vaker wandel en het huishouden beter kan doen. Yoga is een EDS symptoom verslinder
Prob is een vreseijk lekker wijf ja....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:47 schreef An24 het volgende:
Wow! Wat is Probje een mooie vrouw
/einde bericht.
Vastendag lijstje:
O: een gekookt eitje en een sinaasappel. Thee met melk (mijn oude tik in ere hersteld)
B: half uurtje wandelen
T: wat olijfjes
D: verse pompoensoep met creme fraiche, een rijstwafel met filet American
Als ik verder blijf afvallen ga ik van twee dagen naar 1 dag. Ik schommel nu redelijk stabiel rond de 57/ 58. Het nu bewezen resultaat is dat mijn slokdarm niet meer ontstoken is. Dat was chronisch aan het worden en dat geeft risico's op slokdarmkanker. Dus dat ik vind ik al voldoende resultaat om er een levensstijl van te maken. De verkeerd gevouwen knik in mijn darm doet ook minder pijn. De knik voelt ook minder dik, dus ik hoop dat het zo blijft zodat ik niet ooit onder het mes moet. Brrrrquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Prob is een vreseijk lekker wijf ja....
Hoe gaat het met je lichaam? Is het nog steeds nodig die vastendagen?
Zeker!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Uhuh, je algemene gezondheid gaat altijd boven kg.
Als je er goed bij voelt dan vooral doen , hopelijk bliljft je lichaam het goed doen!
Ja, het is echt wel eng hoe snel dat het gaat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Zeker!
Hoe ist met jou? Nog steeds eng om te snel aan te komen?
Wat is er eng aan dan? Want je bent heel lang heel dun geweest. Bang om weer dik te worden?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, het is echt wel eng hoe snel dat het gaat.
Jezus, en ik had al medelijden met je vanwege de iets wat te flexibelheidquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik verder blijf afvallen ga ik van twee dagen naar 1 dag. Ik schommel nu redelijk stabiel rond de 57/ 58. Het nu bewezen resultaat is dat mijn slokdarm niet meer ontstoken is. Dat was chronisch aan het worden en dat geeft risico's op slokdarmkanker. Dus dat ik vind ik al voldoende resultaat om er een levensstijl van te maken. De verkeerd gevouwen knik in mijn darm doet ook minder pijn. De knik voelt ook minder dik, dus ik hoop dat het zo blijft zodat ik niet ooit onder het mes moet. Brrrr
Da's best resultaat jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Als ik verder blijf afvallen ga ik van twee dagen naar 1 dag. Ik schommel nu redelijk stabiel rond de 57/ 58. Het nu bewezen resultaat is dat mijn slokdarm niet meer ontstoken is. Dat was chronisch aan het worden en dat geeft risico's op slokdarmkanker. Dus dat ik vind ik al voldoende resultaat om er een levensstijl van te maken. De verkeerd gevouwen knik in mijn darm doet ook minder pijn. De knik voelt ook minder dik, dus ik hoop dat het zo blijft zodat ik niet ooit onder het mes moet. Brrrr
Vergeet al die suiker niet he? Ik denk dat als je daar ff mee stopt, dat je veel rustiger wordtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria
Netjes gefietst dan Kano, wow!
Nou An, ben niet bang om weer dik te worden maar ik vind het wel eng om te zien dat je binnen 'no time' 3 kg aan kan komen met vettere en calorierijkere producten.
Dus het klopte wel? Een foto blijft lastig, je kan niet alles zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 07:07 schreef Probability het volgende:
Zo leuk An heeft m'n gezicht gelezenvind het helemaal leuk !
Heb alleen non stop gewerkt de hele dag van 6.00 tot 0.00 en ga nu direct weer verder, dus het heeft nog niet echt kunnen bezinken (deadliness en bijles dus beetje gestresst)
Freeze, ik moet ook echt opletten gewoonquote:Op woensdag 26 maart 2014 08:52 schreef An24 het volgende:
Haha, ja kan. Ik moet ook altijd oppassen dat ik bij een freeze niet in mijn valkuilen trap. Overigens is geen enkele goed of fout hoor. Freeze persoonlijkheden hebben bijvoorbeeld een heel lang lontje (daar ben ik als fight jaloers op), kunnen goed luisteren en opdrachten uitvoeren en zijn heel loyaal. Gelukkig heb ik fight, flight en freeze componenten, dus ik neem er iets van meeIk denk dat jij er twee hebt. Maar je hebt ook mensen die een absolute fight, flight of freeze zijn.
Jawel, maar als je in je emotie zit dan vergeet je je training.quote:
Wat voor valkuilen zijn dat dan? (En hoe zie je dat, iemands persoonlijkheid in een foto? Of neem je dan ook kennis van gedrag irl mee?)quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:52 schreef An24 het volgende:
Haha, ja kan. Ik moet ook altijd oppassen dat ik bij een freeze niet in mijn valkuilen trap. Overigens is geen enkele goed of fout hoor. Freeze persoonlijkheden hebben bijvoorbeeld een heel lang lontje (daar ben ik als fight jaloers op), kunnen goed luisteren en opdrachten uitvoeren en zijn heel loyaal. Gelukkig heb ik fight, flight en freeze componenten, dus ik neem er iets van meeIk denk dat jij er twee hebt. Maar je hebt ook mensen die een absolute fight, flight of freeze zijn.
Als anger management werkt (en dat schijnt het te doen), dan zou je ook zoiets moeten kunnen toepassen bij andere emoties. Woede maakt iig dom, ik ga er voor het gemak vanuit dat andere emoties dat ook doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jawel, maar als je in je emotie zit dan vergeet je je training.
Oh ja daar herken ik mij wel inquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Freeze, ik moet ook echt opletten gewoon
En dan de bommetjes, daar ben ik wel eens jaloers op dat ze dat zo goed kunnen van die lekker schietende opmerkingen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |