Knoflookjequote:
Ja zie je. Bijdehante neus die nicht van mijn vriend.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, en bij verschillende varianten gebruik je verschillende spiergroepen meer/minder.
No man. Ze heeft het 'te druk met school'quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hehe. Thnx baws.
[..]Tinderboys.
Dat was overduidelijk een booty call.
Onderrug is ook wel 1 van de main targets maar er worden nog veel meer spieren aangesproken (de ene wat directer dan de andere), bij de squat nog een paar meer.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja zie je. Bijdehante neus die nicht van mijn vriend.
Had die discussie gister maar zij is zo'n volhardend typetje. ''Nee hoor deadliften doet alleen maar wat voor je rug'' ''Nee hoor dat is niet waar, deadliften is alleen voor je rug''
''Nee hoor ik heb er toch voor geleerd?!?''
Ze is fysio.
Augurkje met een plakje boterhamworst omheen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Plakje leverworst met een prikkertje erin.
Zilveruitje op een blokje kaas.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Augurkje met een plakje boterhamworst omheen.
Pepselsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Zilveruitje op een blokje kaas.
#sosoexotic
Damnquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pepsels
Leverworst
Grillworst
Gevulde eieren
Vruchtenbowl met slagroom
Advocaatje met slagroom
Hamkaas/ wokkels/ nibbits
Vijgen met roomkaas
Borrelnootjes
Naturel chips (huismerk)
Een punt brie
Blokjes jong belegen
Melba toast
Bitterballen
Ham met meloen
Kookworst
En nu serveren de Ria's van tegenwoordig komkommer en tomaatjes.
We beginnen met koffie en multivlaai-taart, daarna bier en wijn
Pepsel op je voorhoofd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pepsels
Leverworst
Grillworst
Gevulde eieren
Vruchtenbowl met slagroom
Advocaatje met slagroom
Hamkaas/ wokkels/ nibbits
Vijgen met roomkaas
Borrelnootjes
Naturel chips (huismerk)
Een punt brie
Blokjes jong belegen
Melba toast
Bitterballen
Ham met meloen
Kookworst
En nu serveren de Ria's van tegenwoordig komkommer en tomaatjes.
We beginnen met koffie en multivlaai-taart, daarna bier en wijn
Hou je mond.quote:
Waar heb jij het over? Bij mij zitten er gewoon van die kleine kuikentjes in voor die extra bite.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Elk ei geschikt voor consumptie is ongevuld, daar hij niet bevrucht is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Balut_%28food%29quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar heb jij het over? Bij mij zitten er gewoon van die kleine kuikentjes in voor die extra bite.
Doet me denken aan Cuti Pie ( geen idee hoe je het schrijft ).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Balut_%28food%29
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Doet me denken aan Cuti Pie ( geen idee hoe je het schrijft ).
Dat ja, alleen dan in soep variant.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zieke geest. Wrong on so many levels ook, dit.
Ergens eten ze ook vissen levend.. smijten ze levend in de hete frituur en dan smullen maar, terwijl dat beest nog na stuiptrekt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Balut_%28food%29
Kikkers ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens eten ze ook vissen levend.. smijten ze levend in de hete frituur en dan smullen maar, terwijl dat beest nog na stuiptrekt.
Dacht eerst geshopte versie oid, maar ik snap 'm alquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ergens eten ze ook vissen levend.. smijten ze levend in de hete frituur en dan smullen maar, terwijl dat beest nog na stuiptrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |