Had je ook niet een keer zon topic over scooby doo gemaakt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
300 posts, 7567 views
[ afbeelding ]
Zegt degene die niet cared om fokquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
300 posts, 7567 views
[ afbeelding ]
Huh, nee? Die met dat verhaal waar het plot was dat hij een Scooby Doo avontuur verteldequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had je ook niet een keer zon topic over scooby doo gemaakt?
Ja zo'n klaagtopic over zijn vrienden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, nee? Die met dat verhaal waar het plot was dat hij een Scooby Doo avontuur vertelde?
Hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly dat jij niet meer weet te verzinnen dan je zoveelste schijtluierverhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hey, daar kan je mee voor de dag komen!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
300 posts, 7567 views
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo hey, daar kan je mee voor de dag komen!
Omg omg omg guys ik drink koffie na 10 jaar, CY heb je medisch advies? Kan ik gewoon trainen of krijg ik een hartaanval met mijn leeftijd? Iemand? Hallo? Moet ik schijten daarna? Nou jongens het is gelukt hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo hey, daar kan je mee voor de dag komen!
Hahaha, sukkelquote:
Hihihihihquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omg omg omg guys ik drink koffie na 10 jaar, CY heb je medisch advies? Kan ik gewoon trainen of krijg ik een hartaanval met mijn leeftijd? Iemand? Hallo? Moet ik schijten daarna? Nou jongens het is gelukt hoor.
.
[..]
Hahaha, sukkel.
Ik snap de grap volgens mij niet, dacht dat het gewoon een verzonnen verhaal was (ja of waar maar dat leek me sterk)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
300 posts, 7567 views
[ afbeelding ]
Niet weten dat cafeïne srs bsnss is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omg omg omg guys ik drink koffie na 10 jaar, CY heb je medisch advies? Kan ik gewoon trainen of krijg ik een hartaanval met mijn leeftijd? Iemand? Hallo? Moet ik schijten daarna? Nou jongens het is gelukt hoor.
.
2 (TWÉÉ) koppen koffie srs business noemenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet weten dat cafeïne srs bsnss is.
Ga jij maar aan je studiegenoten/collega's/vrienden/familie vertellen hoe succesvol je topic op FOK! was.
kijk de graphsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zit nu dan toch al lang in de koers verwerkt
dat was ik;quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zo'n klaagtopic over zijn vrienden.
geen deel 2quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
300 posts, 7567 views
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |