Had je ook niet een keer zon topic over scooby doo gemaakt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
300 posts, 7567 views
[ afbeelding ]
Zegt degene die niet cared om fokquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
300 posts, 7567 views
[ afbeelding ]
Huh, nee? Die met dat verhaal waar het plot was dat hij een Scooby Doo avontuur verteldequote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had je ook niet een keer zon topic over scooby doo gemaakt?
Ja zo'n klaagtopic over zijn vrienden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, nee? Die met dat verhaal waar het plot was dat hij een Scooby Doo avontuur vertelde?
Hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jelly dat jij niet meer weet te verzinnen dan je zoveelste schijtluierverhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hey, daar kan je mee voor de dag komen!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
300 posts, 7567 views
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo hey, daar kan je mee voor de dag komen!
Omg omg omg guys ik drink koffie na 10 jaar, CY heb je medisch advies? Kan ik gewoon trainen of krijg ik een hartaanval met mijn leeftijd? Iemand? Hallo? Moet ik schijten daarna? Nou jongens het is gelukt hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo hey, daar kan je mee voor de dag komen!
Hahaha, sukkelquote:
Hihihihihquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omg omg omg guys ik drink koffie na 10 jaar, CY heb je medisch advies? Kan ik gewoon trainen of krijg ik een hartaanval met mijn leeftijd? Iemand? Hallo? Moet ik schijten daarna? Nou jongens het is gelukt hoor.
.
[..]
Hahaha, sukkel.
Ik snap de grap volgens mij niet, dacht dat het gewoon een verzonnen verhaal was (ja of waar maar dat leek me sterk)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
300 posts, 7567 views
[ afbeelding ]
Niet weten dat cafeïne srs bsnss is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omg omg omg guys ik drink koffie na 10 jaar, CY heb je medisch advies? Kan ik gewoon trainen of krijg ik een hartaanval met mijn leeftijd? Iemand? Hallo? Moet ik schijten daarna? Nou jongens het is gelukt hoor.
.
2 (TWÉÉ) koppen koffie srs business noemenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet weten dat cafeïne srs bsnss is.
Ga jij maar aan je studiegenoten/collega's/vrienden/familie vertellen hoe succesvol je topic op FOK! was.
kijk de graphsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zit nu dan toch al lang in de koers verwerkt
dat was ik;quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja zo'n klaagtopic over zijn vrienden.
geen deel 2quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
300 posts, 7567 views
[ afbeelding ]
Met 0 tolerantie is dat geen lage dosis cafeïne als pwo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
2 (TWÉÉ) koppen koffie srs business noemen![]()
![]()
.
hold this L pls
plaatste em als eerst volgens mij in ONZquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sowieso niet originele, dat topic was vol.
oh, anders had ik deze van mij erin gezet;quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mag dat weer? Zou ook niet weten waarmee.
Ja maar deed bij jou toch ook gewoon geen ene flikker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Met 0 tolerantie is dat geen lage dosis cafeïne als pwo.
Wat vonden de mensen in je omgeving van je topic?
Nigga u like 300 poundsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Met 0 tolerantie is dat geen lage dosis cafeïne als pwo.
Wat vonden de mensen in je omgeving van je topic?
Dit verhaal ken ik nog wel jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:33 schreef wise het volgende:
[..]
oh, anders had ik deze van mij erin gezet;
Nee voor zover ik weet niet, maar misschien was ik zonder koffie wel in slaap gevallen, who knows.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja maar deed bij jou toch ook gewoon geen ene flikker?
Snap echt die hele big deal om koffie niet. Hoewel ik van energydrink dan wel weer fucking opgefokt raak
Soon..quote:
Good on ya.quote:Received lotsa daps.
Ja zullen we nooit weten he. Ik denk dat het bij mij vooral het opstaan was, de koffie verder niet ofzo. Weet wel dat ik het niet nog een keer ga drinken ofzo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee voor zover ik weet niet, maar misschien was ik zonder koffie wel in slaap gevallen, who knows.
Opstaan als preworkoutquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zullen we nooit weten he. Ik denk dat het bij mij vooral het opstaan was, de koffie verder niet ofzo. Weet wel dat ik het niet nog een keer ga drinken ofzo.
Ja serieus van de bank afkomen is beste preworkout die er bestaatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:39 schreef krioro het volgende:
[..]
Opstaan als preworkout!
En nee ik ook niet. Normaalgesproken slaap ik ook niet zo weinig, zeker niet icm met trainen, maar moest nu even.
Samen back to #nattylife.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
R.I.P. to my nigga 2-Piece, cacs hung 'em 4 no reason.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |