Ik zou ook not amused zijn als mijn 13 jarige lieve onschuldige dochter met een mooiboy van 17 aan komt zetten....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef youngcarter het volgende:
ik ben 17 alleen ik ben zelf iltaliaans dus sorry voor hoe het is geschreven heb,
En zij is dus 13? Sorry maar dan had je met mij ook een probleem gehad...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef youngcarter het volgende:
ik ben 17 alleen ik ben zelf iltaliaans dus sorry voor hoe het is geschreven heb,
En zij 13quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef youngcarter het volgende:
ik ben 17 alleen ik ben zelf iltaliaans dus sorry voor hoe het is geschreven,
Nee, dat "moet" niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:34 schreef youngcarter het volgende:
maar het was eerst niet echt een probleem en we hebben nu al een tijdje en nu is het wel erg,
anders hadden ze in het begin gelijk nee moeten zeggen toch?
True, maar is er misschien iets gebeurd waardoor ze het nu wel erg vinden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:34 schreef youngcarter het volgende:
maar het was eerst niet echt een probleem en we hebben nu al een tijdje en nu is het wel erg,
Ze hebben door dat TS hun dochter wil palen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef missbehavin het volgende:
True, maar is er misschien iets gebeurd waardoor ze het nu wel erg vinden?
nee hoor ouders hoeven nietsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:34 schreef youngcarter het volgende:
word jonger?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:36 schreef youngcarter het volgende:
naja ik ga er morgen naar toe waarschijnlijk voor de laatste keer,
en ja ik wil proberen dat ik haar gwn nog mag zien enzo maar ik zou niet weten hoe....
Dat hadden ze meteen kunnen weten toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze hebben door dat TS hun dochter wil palen.
En zelfs met mij als je met onze 15-jarige aan de boemel zou willen. Echt niet zomaar hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En zij is dus 13? Sorry maar dan had je met mij ook een probleem gehad...
ID vervalsenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:31 schreef Karbkronkel het volgende:
Ik begrijp die vader wel, als dit stukje tekst correleert met jouw intelligentie.
Denk jij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:38 schreef youngcarter het volgende:
er is in de tussen tijd niks gebeurt dat is juist het rare
Tja, vervelend voor je, maar helaas kun je er weinig aan veranderen he. Ze is nog wel erg jong he en haar ouders kunnen het gewoon verbieden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:39 schreef youngcarter het volgende:
eerst was haar moeder zeer aardig tegen mij en heb ook gwn nog met haar zitten te praten gwn gezellig geen probleem, en dat was 1 week terug en nu is alles zo verandert zonder dat er iets verkeert is gebeurt
Hoezo doen ze in het Italiaans niet aan interpunctie dan? Lijkt me geen excuus voor het niet gebruiken van punten, komma's en alinea's.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef youngcarter het volgende:
ik ben 17 alleen ik ben zelf iltaliaans dus sorry voor hoe het is geschreven,
je denkt dat een brugklasser het mooiste meisje op aarde is?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef youngcarter het volgende:
ik doe al een opleidingen en zij zit 1e jaar voortgezet onderwijs
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef youngcarter het volgende:
uhu ik weet het ze is ook heel jong maar als je van iemand hou geef je dat niet zomaar op he
Zo snel als je 18 wordt, ben je in termen van de wet en pedofiel/pedoseksueel. Dat je 't even weet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef youngcarter het volgende:
uhu ik weet het ze is ook heel jong maar als je van iemand hou geef je dat niet zomaar op he
en je houd na een week van haar?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef youngcarter het volgende:
my badquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:44 schreef youngcarter het volgende:
ik zij alleen 1 week terug was alles nog goed
niet dat het pas 1 week was he
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
my bad
Het is vast al 3 maanden dus ware liefde
Dat je het respecteert. Je kunt weinig anders...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:46 schreef youngcarter het volgende:
maar sws bedankt iedereen voor de reactie`s en zo goed of slecht,
maar weet iemand iets wat ik morgen kan zeggen?
'Tot over 5 jaar' ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:46 schreef youngcarter het volgende:
maar sws bedankt iedereen voor de reactie`s en zo goed of slecht,
Volgens mij is TS nu al strafbaar als hij seksuele handelingen doet met haar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:42 schreef Baran09 het volgende:
Zo snel als je 18 wordt, ben je in termen van de wet en pedofiel/pedoseksueel. Dat je 't even weet.
Vraag of dr moeder misschien beschikbaar is?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:46 schreef youngcarter het volgende:
maar sws bedankt iedereen voor de reactie`s goed of slecht maar bedankt
Het gaat er niet om of je dat al dan niet gedaan hebt, maar het houdt je wel weg van haar.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef youngcarter het volgende:
hahaha XD
dat doe ik maar niet,
en ik heb geen seksuele handelingen gedaan
Zoenen is ook een seksuele handeling volgens mijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef youngcarter het volgende:
hahaha XD
dat doe ik maar niet,
en ik heb geen seksuele handelingen gedaan
Zeg dat maar tegen de rechters.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef youngcarter het volgende:
ohh als dat ook een seksuele handelingen is naaa sorry dan XD
Haar vader klinkt er wel toe in staat als je niet bij d'r wegblijft.quote:
sorry ik ben hier net 5 min opquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:53 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Haar vader klinkt er wel toe in staat als je niet bij d'r wegblijft.
Leer ook even quoten trouwens, weten we ook waar je op reageert.
Dit is al een stuk beter! Dus wat ga je doen? Advies van hier volgen of dom en eigenwijs zijn?quote:
uhm gwn met die moeder praten goed luisteren en hopen op het beste maar ook in me achterhoofd houden voor het slechte maar dan moet ik me er maar bij neerleggen, en zo die vader zij ben ik over 2 jaar weer welkom als ik haar nog steeds leuk vindquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:54 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Dit is al een stuk beter! Dus wat ga je doen? Advies van hier volgen of dom en eigenwijs zijn?
Zowaar een komma en een quote, goeie leercurve heb jequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:56 schreef youngcarter het volgende:
[..]
uhm gwn met die moeder praten goed luisteren en hopen op het beste maar ook in me achterhoofd houden voor het slechte maar dan moet ik me er maar bij neerleggen, en zo die vader zij ben ik over 2 jaar weer welkom als ik haar nog steeds leuk vind
ze vind het zelf nog erger als mij ze zit er echt mee,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Zowaar een komma en een quote, goeie leercurve heb je
Klinkt verstandig. Wat vind dat meisje er zelf van trouwens?
Zij is nog een kind joh. Die kan zoiets helemaal niet goed inschatten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef Baran09 het volgende:
Klinkt verstandig. Wat vindt dat meisje er zelf van trouwens?
Oh, pubermeisjesdrama…quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef youngcarter het volgende:
[..]
ze vind het zelf nog erger als mij ze zit er echt mee,
Lees het topic ff?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |