Ik zou ook not amused zijn als mijn 13 jarige lieve onschuldige dochter met een mooiboy van 17 aan komt zetten....quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef youngcarter het volgende:
ik ben 17 alleen ik ben zelf iltaliaans dus sorry voor hoe het is geschreven heb,
En zij is dus 13? Sorry maar dan had je met mij ook een probleem gehad...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef youngcarter het volgende:
ik ben 17 alleen ik ben zelf iltaliaans dus sorry voor hoe het is geschreven heb,
En zij 13quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:32 schreef youngcarter het volgende:
ik ben 17 alleen ik ben zelf iltaliaans dus sorry voor hoe het is geschreven,
Nee, dat "moet" niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:34 schreef youngcarter het volgende:
maar het was eerst niet echt een probleem en we hebben nu al een tijdje en nu is het wel erg,
anders hadden ze in het begin gelijk nee moeten zeggen toch?
True, maar is er misschien iets gebeurd waardoor ze het nu wel erg vinden?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:34 schreef youngcarter het volgende:
maar het was eerst niet echt een probleem en we hebben nu al een tijdje en nu is het wel erg,
Ze hebben door dat TS hun dochter wil palen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:35 schreef missbehavin het volgende:
True, maar is er misschien iets gebeurd waardoor ze het nu wel erg vinden?
nee hoor ouders hoeven nietsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:34 schreef youngcarter het volgende:
word jonger?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:36 schreef youngcarter het volgende:
naja ik ga er morgen naar toe waarschijnlijk voor de laatste keer,
en ja ik wil proberen dat ik haar gwn nog mag zien enzo maar ik zou niet weten hoe....
Dat hadden ze meteen kunnen weten toch?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze hebben door dat TS hun dochter wil palen.
En zelfs met mij als je met onze 15-jarige aan de boemel zou willen. Echt niet zomaar hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En zij is dus 13? Sorry maar dan had je met mij ook een probleem gehad...
ID vervalsenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:31 schreef Karbkronkel het volgende:
Ik begrijp die vader wel, als dit stukje tekst correleert met jouw intelligentie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |