Hij stelt ook niet dat je hier mod bent, kut kneus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik...ben....hier....geen...mod!
Zie je, lezen kan ie ook al niet. Hoe meer bewezen moet mijn gelijk nog worden
.
Aanname, geen feit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Iemand die moeite heeft met correcte spelling kan alsnog prima lezen.
Het is een aanname van jou dat het een aanname is, net als je andere aannames.quote:
Niet gezien de pohi van TSquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is een aanname van jou dat het een aanname is, net als je andere aannames.
Een werkwoord op deze manier vervoegen geeft aan dat Rusland actie onderneemt terwijl dat het hier niet het geval is. Verkeerd gebruik van d's en t's kan dus een hele andere andere betekenis aan een zin geven. Al helemaal wanneer TS ook nog eens het hulpwerkwoord achterwege laat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:07 schreef eend112 het volgende:
[..]
De functie van taal is informatie overbrengen. Je begrijpt toch wat er staat? Omdat iemand ooit bedacht heeft dat het met een D moet en niet met een T neem je hem gelijk maar niet meer serieus?
Het staat niet netjes, maar er bestaat ook iets als dyslectie.
Je moet je schamen als mede moderator op dit forum om gebruikers zo aan te vallen. Als ik hier de oprichter van was had ik het wel geweten. Eenmaal mod af. Wij zorgen hier voor de reclame inkomsten en zijn hier klant en in mij geval ook nog betalend lid. Ze zullen blij met je wezen leden zo af te kraken die een post doet op dit forum.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik...ben....hier....geen...mod!
Zie je, lezen kan ie ook al niet. Hoe meer bewezen moet mijn gelijk nog worden
.
Ik snap niet wat de pohi van TS met mijn stelling te maken heeft.quote:
Hou eens op met je gejank en log uit of maak wat van je topic.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef BadSnoopy het volgende:
[..]
Je moet je schamen als mede moderator op dit forum om gebruikers zo aan te vallen. Als ik hier de oprichter van was had ik het wel geweten. Eenmaal mod af. Wij zorgen hier voor de reclame inkomsten en zijn hier klant en in mij geval ook nog betalend lid. Ze zullen blij met je wezen leden zo af te kraken die een post doet op dit forum.
Ach meidquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:11 schreef BadSnoopy het volgende:
Kan dit gesloten worden, het gaat nergens meer over en ook de laatste keer dat ik ooit nog hier een topic zal openen. Dank u.
En toch begrijp je prima wat er staatquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:16 schreef Rectum het volgende:
[..]
Een werkwoord op deze manier vervoegen geeft aan dat Rusland actie onderneemt terwijl dat het hier niet het geval is. Verkeerd gebruik van d's en t's kan dus een hele andere andere betekenis aan een zin geven. Al helemaal wanneer TS ook nog eens het hulpwerkwoord achterwege laat.
Blijf dan gewoon in ONZ! of waar je dan ook Mod bent, ik ga niet herhalen wat er hiervoor al tegen je gezegd is. Zij hebben gewoon gelijk. Ik zie erg veel d/t fouten met voltooid deelwoord, sommige mensen hebben hier totaal geen gevoel voor. Hoe erg dit specifieke geval dan wel niet is, doet er weinig toe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perfect Nederlands als je je mening geeft over welke smaak Fernandes het lekkerst is hoeft niet, maar als jij denkt je mening wel even te kunnen geven over complexe wereldproblemen terwijl je dus niet eens een werkwoord kan vervoegen komt gewoon erg idioot over.
Ik snap hem wel, maar hij is niet slim genoeg om een taal te schrijven, dus zeker niet slim genoeg om wereldproblemen te analyseren. En dyslectie, dat heeft elk kind tegenwoordig.
Domme mensen komen ook met ''elk kind heeft dyslectie tegenwoordig''.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag jij vinden, ik heb een andere mening. Domme mensen lezen zich vaak niet in in de materie, lezen uberhaupt niet, en vinden toch van alles. Dus ja, ik sta achter mijn mening.
Valt nogal wat van te maken als je maar meteen aangevallen word op een t of een d. Zieke mensen zelfs een moderator. Maar inderdaad laatste keer hier een topic geopend en betalen doen we niet meer. Over nu en ga het ook andere mensen in mij omgeving afraden. Get was al rustig nog geen 50% van zeg 8 jaar geleden, maar je kunt geen normaal topic meer openen zonder dezelfde namen langs te zien komen met oneliners. En ook sommige moderators doen daar aan mee. Het is te erg momenteel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hou eens op met je gejank en log uit of maak wat van je topic.
In het verleden is er een aantal mensen geweest met een (grote) bijdrage voor de mensheid die tevens dyslectisch was. Einstein, Mozart, Bell onder andere (http://www.dyslexieweb.nl/beroemde-dyslectici). Om te zeggen dat iemand idioot is als diegene geen woord kan vervoegen, vind ik kort door de bocht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Perfect Nederlands als je je mening geeft over welke smaak Fernandes het lekkerst is hoeft niet, maar als jij denkt je mening wel even te kunnen geven over complexe wereldproblemen terwijl je dus niet eens een werkwoord kan vervoegen komt gewoon erg idioot over.
Ik snap hem wel, maar hij is niet slim genoeg om een taal te schrijven, dus zeker niet slim genoeg om wereldproblemen te analyseren. En dyslectie, dat heeft elk kind tegenwoordig.
Ja, maar je moet meer moeite doen om het te begrijpen dan wanneer TS gewoon had opgelet op de basisschool.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:19 schreef eend112 het volgende:
[..]
En toch begrijp je prima wat er staat
ok doeiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef BadSnoopy het volgende:
Laatste post en de groeten met je forum.
Breng er verandering in.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:21 schreef BadSnoopy het volgende:
Valt nogal wat van te maken als je maar meteen aangevallen word op een t of een d. Zieke mensen zelfs een moderator. Maar inderdaad laatste keer hier een topic geopend en betalen doen we niet meer. Over nu en ga het ook andere mensen in mij omgeving afraden. Get was al rustig nog geen 50% van zeg 8 jaar geleden, maar je kunt geen normaal topic meer openen zonder dezelfde namen langs te zien komen met oneliners. En ook sommige moderators doen daar aan mee. Het is te erg momenteel.
Best arrogant dat je de reacties hier wilt sturen. Je post iets en mensen reageren erop en op hun reactie heb je geen invloed. Zo gaat het nu eenmaal op een forum.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:22 schreef BadSnoopy het volgende:
Laatste post en de groeten met je forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |