abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137879952

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
Netflix kost € 7,99 per maand.
Voor dit bedrag kun je op twee apparaten gelijktijdig onbeperkt films kijken.
Voor € 11,99 is dit uit te breiden tot vier gelijktijdige apparaten.
De eerste maand is gratis.

Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.

Hoe kan ik betalen?
Via credit card of iDEAL.
Via iDEAL betaal je 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven.

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld.
Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD.
Daarnaast dient de provider Super HD te ondersteunen.

Problemen
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Fout: Kan geen verbinding maken met Netflix

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad (480p)
iPhone (480p)
iPod Touch (480p)
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p, Gold LIVE noodzakelijk)
• XBOX One (720p, Gold LIVE noodzakelijk)

Buitenlandse Netflix-catalogus (plus o.a. Hola)
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
www.unblock-us.com ♦ kost US$ 4,99 per maand. Via de website kunnen diverse landen gekozen worden voor de VPN-verbinding. Ook ondersteuning voor andere diensten. De eerste week is gratis. Betaling is mogelijk via credit card of PayPal.
• Met de Media Hint-plugin kan de Amerikaanse Netflix bekeken worden. De plugin is beschikbaar voor Google Chrome en Mozilla FireFox.
www.unlocator.com ♦ gelijk aan unblock-us, momenteel in bčtafase en gratis te gebruiken. Waarschijnlijk later betaalde dienst.
Tails tell tales
pi_137880121
Ik vind het aanbod wel steeds minder worden.
pi_137880174
er komt alleen maar bij
pi_137880216
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:00 schreef Soohr het volgende:
er komt alleen maar bij
Misschien, maar vaak wil ik iets zien maar is het niet beschikbaar.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:02:53 #5
134538 chansadres
Black & White
pi_137880279
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:01 schreef DrNick het volgende:

[..]

Misschien, maar vaak wil ik iets zien maar is het niet beschikbaar.
Daarom moet je niet denken wat je wilt kijken, maar door de app scrollen en iets uitkiezen. Nooit teleurgesteld! ^O^
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_137880313
Ik vind het prima zo , er komt meer bij en verschillende smaken ook wat nieuwere dingen , docu's vind ik ook altijd wel leuk , want geeft je juist weer wat zicht in dingen waar je niet over nadacht en soms kom ik ook films tegen die ik normaal niet zo kijken maar met Netflix toch weer ontdekt heb.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:05:22 #7
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_137880371
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:02 schreef chansadres het volgende:

[..]

Daarom moet je niet denken wat je wilt kijken, maar door de app scrollen en iets uitkiezen. Nooit teleurgesteld! ^O^
Precies ^O^

Ik houd zelf ook flixfilms.nl en Nieuw op Netflix in de gaten. Als er dan iets langskomt wat ik wel een keertje zou willen kijken gooi ik het in mijn lijst.

Zo heb ik nu een dikke twintig films/series die ik sowieso nog een keer wil kijken. Als ik dan zin heb in een filmpje hoef ik maar door m'n lijst te scrollen en kijken waar ik nu zin in heb. Werkt ideaal.
pi_137880407
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 12:58 schreef DrNick het volgende:
Ik vind het aanbod wel steeds minder worden.
Ik zou het echt niet durven/kunnen zeggen. Heb -via Netflix dus- tot nu toe eigenlijk "alleen" Battlestar Galactica, Orphan Black en de eerste 2 afleveringen van House of Cards en Caprica gekeken en ben onlangs met Downton Abbey begonnen. Nog een hele hoop van dingen gezien, die ik (ooit) nog wel wil kijken/proberen (hopelijk blijven die staan)... :)
Tails tell tales
pi_137880438
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:05 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Precies ^O^

Ik houd zelf ook flixfilms.nl en Nieuw op Netflix in de gaten. Als er dan iets langskomt wat ik wel een keertje zou willen kijken gooi ik het in mijn lijst.

Zo heb ik nu een dikke twintig films/series die ik sowieso nog een keer wil kijken. Als ik dan zin heb in een filmpje hoef ik maar door m'n lijst te scrollen en kijken waar ik nu zin in heb. Werkt ideaal.
http://can.whatsnewonnetflix.com/
http://us.whatsnewonnetflix.com/

En deze, als je beschikking hebt over die catalogi
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137881476
Even een vraagje, ik zit er over te denken om netflix te gaan proberen. Is er ook nog content waar je extra voor moet betalen? Of is alles beschikbaar?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:31:59 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137881531
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Even een vraagje, ik zit er over te denken om netflix te gaan proberen. Is er ook nog content waar je extra voor moet betalen? Of is alles beschikbaar?
Alles voor 8 euro per maand (twee personen tegelijk kijken). Eerste maand gratis. Wil je met 4 personen tegelijk kijken? 12 euro per maand.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 18 maart 2014 @ 13:32:02 #12
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_137881535
Kreeg gister mail van Unlocator. De bčtafase is voorbij, vanaf nu is het betaald. Jammer, maar ik ga het wel doen.
pi_137881656
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:31 schreef donroyco het volgende:

[..]

Alles voor 8 euro per maand (twee personen tegelijk kijken). Eerste maand gratis. Wil je met 4 personen tegelijk kijken? 12 euro per maand.
Oké ^O^ Dank je wel!
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 14:24:36 #14
134538 chansadres
Black & White
pi_137883862
Een vraagje:
Zonet heb ik te horen gekregen dat de Netflix ondersteuning van mijn LG Bluray surround systeem (net 2 jaar oud...) word stopgezet :o :'( Nu moet ik dus op zoek gaan naar een apparaatje om aan te sluiten op mijn surround set om Netflix te gaan kijken. Ik heb de volgende eisen: 1080(p/i) en 5.1 surround ondersteuning. Weet iemand welk apparaat ik het beste kan nemen?
Steppin out tonight
pi_137884324
Adrift in Tokyo. O+. Goeie film.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_137884888
Vind het ideaal; netflix.
Alleen beetje jammer dat sommige trilogieën er niet geheel opstaan zoals LOTR en Back to the Future
pi_137885508
quote:
5s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 14:24 schreef chansadres het volgende:
Een vraagje:
Zonet heb ik te horen gekregen dat de Netflix ondersteuning van mijn LG Bluray surround systeem (net 2 jaar oud...) word stopgezet :o :'( Nu moet ik dus op zoek gaan naar een apparaatje om aan te sluiten op mijn surround set om Netflix te gaan kijken. Ik heb de volgende eisen: 1080(p/i) en 5.1 surround ondersteuning. Weet iemand welk apparaat ik het beste kan nemen?
Apple TV ofzo, al zijn er vast zat andere oplossingen.
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:16:28 #18
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_137885688
Begonnen met House of cards.... En al bij hoofdstuk 19. Binnen een week tijd of zo... :D
pi_137885695
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 13:32 schreef Aventura het volgende:
Kreeg gister mail van Unlocator. De bčtafase is voorbij, vanaf nu is het betaald. Jammer, maar ik ga het wel doen.
Ik gebruikte ze ook, maar nu ze betaald worden zijn ze minder voordelig dan unblock-us. Je betaalt namelijk bij unlocator nog eens 25% btw bovenop de prijzen omdat ze in Denemarken = EU zitten.

Voor zover ik heb kunnen zien is de service, betrouwbaarheid zo goed als hetzelfde. Dus voor een Nederlander is Unlocator gebruiken dief van eigen portemonnee. Tenzij je per se bij een Europees bedrijf de service wil afnemen. Of zie ik bepaalde voordelen van unlocator tov unblock-us over het hoofd?
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:48:04 #20
134538 chansadres
Black & White
pi_137886871
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:10 schreef DrNick het volgende:

[..]

Apple TV ofzo, al zijn er vast zat andere oplossingen.
Liever geen Apple wegens een intense haat aan Apple. Toch bedankt. Ik zie nu dat Chromecast naar Nederland komt. Hopen dat ik daar op kan wachten.
Steppin out tonight
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:49:24 #21
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_137886921
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:48 schreef chansadres het volgende:

[..]

Liever geen Apple wegens een intense haat aan Apple. Toch bedankt. Ik zie nu dat Chromecast naar Nederland komt. Hopen dat ik daar op kan wachten.
_O-
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_137887226
quote:

[..]

Playstation 3. Gelijk Blueray speler erbij en niet duur meer:)
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  dinsdag 18 maart 2014 @ 15:58:18 #23
134538 chansadres
Black & White
pi_137887276
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:56 schreef SlevinX het volgende:

[..]

Playstation 3. Gelijk Blueray speler erbij en niet duur meer:)
Zoals in eerste post gemeld: ik heb een bluray surround systeem. Ik heb dus enkel het apparaatje nodig voor Netflix. Dan is een Playstation een beetje overdreven ;)
Steppin out tonight
pi_137887315
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef chansadres het volgende:

[..]

Zoals in eerste post gemeld: ik heb een bluray surround systeem. Ik heb dus enkel het apparaatje nodig voor Netflix. Dan is een Playstation een beetje overdreven ;)
:p
"Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht" - Iemand ergens
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 18 maart 2014 @ 16:01:51 #25
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_137887427
quote:

[..]

WD TV Live of WD TV Play
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')