Zondag, verwarring in OP. Maar dat doet verder niets af aan de klacht in dezequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:10 schreef Chocovloek het volgende:
Was het nou zaterdagavond of zondagavond.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef trolley het volgende:
Uiteraard heeft mijn vader haar direct weggestuurd, en haar dingen nageschreeuwd die het herhalen hier niet waard zijn.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Overigens TS; chanteren die handel en haar pimp worden. Kun je er zelf ook nog een zakcentje aan overhouden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:10 schreef Chocovloek het volgende:
Was het nou zaterdagavond of zondagavond.
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:04 schreef zarGon het volgende:
Titel verraadt alles, geen spannende opbouw, voorspelbaar verloop.
Meh.
Dit dacht ik ook al ja. Wellicht weet ze niet het exacte huisnummer (weet ik ook niet van mn schoonouders), maar dan nog zou ze het huis wel herkennen neem ik aan en dan niet op de deurbel drukken..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:13 schreef CoolGuy het volgende:
En je vriendin (her)kent het adres van je vaders nieuwe huis ook niet op voorhand ofzo.
Wat een hartverwarmend nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:06 schreef Homijn het volgende:
Er zijn trouwens meer mensen die dingen meemaken die verrassend veel lijken op de belevenissen van TS. Twee weken geleden nog, bijvoorbeeld: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-schoondochter.dhtml
KLB / Relatiestatus op Facebookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:00 schreef trolley het volgende:
Ik heb sinds 2,5 jaar een relatie met een ontzettend leuke meid. Alles aan onze relatie leek perfect. Het klopte gewoon naar mijn idee.
hi ha ho, ja dat is diezelfde. Na 3 weken stond ze weer voor m'n deur met bloemen en shitquote:
En een poesje vol andermans zaad, hihahoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:24 schreef trolley het volgende:
[..]
hi ha ho, ja dat is diezelfde. Na 3 weken stond ze weer voor m'n deur met bloemen en shit
Dat was toch al niet de eerste keer, zoals nu blijkt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:25 schreef iScream. het volgende:
[..]
En een poesje vol andermans zaad, hihaho
Oh ja, inderdaad dat ook, inclusief linkje naar haar "werk".quote:
Dit dus, plus na 2,5 jaar laat je je vriendin ook wel eens zien aan je vader tijdens de kerst ofzo, dus dan weet je vriendin waar je vader woont en zal ze daar niet naartoe gaan lijkt me.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:56 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Ik geloof er niets van. Een Fokker met een vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |