Ik kan dit beamen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef jogy het volgende:
Post dan even een schrijfsel op je Facebook waar je jouw ex uit maakt voor rotte vis. Het liefst met veel uitroeptekens, scheldwoorden en spelfouten. Daar worden die sletjes nat van.
Een marktonderzoek heeft uitgewezen dat ongerichte tekstuele woede de dames terug doet denken aan testosteron-gevulde holbewoners die hun wel kunnen beschermen tegen wilde sabeltandtijgers. Het geschreeuw op beeld heeft een erotiserende uitwerking op 3 van de 4 heteroseksuele vrouwen. Bronquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Een marktonderzoek heeft uitgewezen dat ongerichte tekstuele woede de dames terug doet denken aan testosteron-gevulde holbewoners die hun wel kunnen beschermen tegen wilde sabeltandtijgers. Het geschreeuw op beeld heeft een erogene uitwerking op 3 van de 4 heteroseksuele vrouwen. Bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
Dit. Persoonlijk ben ik veel meer in trek als ik een relatie heb. Je ziet mijn lelijke gezicht natuurlijk niet zo goed als er telkens iemand voor loopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef 2NutZ het volgende:
Gewoon aanhouden dat je een relatie hebt, vrouwen komen dan juist als vliegen op stront af. Als je vrijgezel bent dan meh
Geen vriendin hebben die een kop kleiner is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit. Persoonlijk ben ik veel meer in trek als ik een relatie heb. Je ziet mijn lelijke gezicht natuurlijk niet zo goed als er telkens iemand voor loopt.
Die kan ik toch helemaal niet krijgen johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen vriendin hebben die een kop kleiner is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit. Persoonlijk ben ik veel meer in trek als ik een relatie heb. Je ziet mijn lelijke gezicht natuurlijk niet zo goed als er telkens iemand voor loopt.
Hoe lang ben je zelf dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die kan ik toch helemaal niet krijgen johIk scoor alleen maar lange bazige vrouwen die mij kunnen onderdrukken en waar ik bier voor moet halen enzo.
Precies. DIt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jezus, waar vind je die vrouwen?quote:
Zonde joh, ik heb daar nooit problemen mee maar ik ben zo klein dat ik het op de basisschool ben gaan zoeken. Furby onder de arm en dan lukt dat wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Die kan ik toch helemaal niet krijgen johIk scoor alleen maar lange bazige vrouwen die mij kunnen onderdrukken en waar ik bier voor moet halen enzo.
Houseoftheholy is waterbuffelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jezus, waar vind je die vrouwen?
Ik ben zelf 1.94, maar dat is wel zeldzaam hoor.
Ben je een beetje hoekig gebouwd met brede kaaklijn en onderdruk je graag kleinere jongens?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jezus, waar vind je die vrouwen?
Ik ben zelf 1.94, maar dat is wel zeldzaam hoor.
Deze manquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zonde joh, ik heb daar nooit problemen mee maar ik ben zo klein dat ik het op de basisschool ben gaan zoeken. Furby onder de arm en dan lukt dat wel.
Een lotgenoot!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |