Dit denk ik eigenlijk nooit, had ik dit gevoel wel bij deze datequote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:20 schreef ludicrous_monk het volgende:
Deze manier van denken is gegarandeerd om je eeuwig met lelijke vrouwen het bed te doen delen.
Toch denk ik dat het beter is het gevoel maar te negeren. Je zal je zekerder voelen als je besluit dat het niet uit maakt hoe mooi een vrouw is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:21 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk nooit, had ik dit gevoel wel bij deze date
Blijkbaar heeft ze zich vermaakt, twijfel niet zo aan jezelf is niet nodig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:21 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk nooit, had ik dit gevoel wel bij deze date
Dit inderdaad. De meeste vrouwen houden van zelfvertrouwen in een man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:20 schreef ludicrous_monk het volgende:
Deze manier van denken is gegarandeerd om je eeuwig met lelijke vrouwen het bed te doen delen.
Optie 4: ze vindt je aantrekkelijk en dat heeft weinig met op een fotomodel lijken te makenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:19 schreef Limburg82 het volgende:
Optie 1:
Je bent knapper dan je denkt.
Optie 2:
Je bent rijk.
Optie 3:
Zij denkt dat zij lelijker is, dan ze in werkelijkheid is.
HOAX tenzij 30 cm+quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Optie 4: ze vindt je aantrekkelijk en dat heeft weinig met op een fotomodel lijken te maken
Optie 5: Ze valt op niet zo knappe mannen. M'n zwager is niet echt moeders mooiste, hij had enorme acné met gaten en z'n neus wordt vuurrood in de zon en hij was heel verlegen, maar versierde altijd knappe meisjes. Hij ging er toen ie m'n zus had zelfs een voor z'n vriend versieren in de kroeg. Ze zijn al jaren gelukkig getrouwd.
zo probeer ik het nu ook een beetje te bekijken, want het klikt verder wel goed. het is bijna eng hoeveel gedeelde intresses er zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:16 schreef Dineur het volgende:
Denk dat je het zo moet zien dat uiterlijk slechts 1 van de dingen is die je league bepaalt.
Wellicht is je zelfbeeld wel te negatief? Daarnaast doet het uitstralen van zelfvertrouwen meestal nog meer dan er daadwerkelijk goed uitzien. Dus wees gewoon trots dat ze met jou date en straal zelfvertrouwen uitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
zo probeer ik het nu ook een beetje te bekijken, want het klikt verder wel goed. het is bijna eng hoeveel gedeelde intresses er zijn.
Ik denk dat je het van dag tot dag moet bekijken. Geniet ervan zo lang het duurt en begrippen zoals knap etc is subjectief he:) En gedeelde interesses is zeker een meevaller en dat ze contact houdt na de date ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
zo probeer ik het nu ook een beetje te bekijken, want het klikt verder wel goed. het is bijna eng hoeveel gedeelde intresses er zijn.
dit in combinatie met je leeftijdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:05 schreef ChainSmoker het volgende:
3 dagen geleden een blind date gehad via een datingsite, ( ik denk laat ik het eens proberen).
na afloop zei ze dat ze het erg gezellig vond, en natuurlijk de knuffel en 3 kussen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:26 schreef Terreros85 het volgende:
Maar is er na die date ook nog wat gebeurd. Is er kans op meer of was het gewoon gezellig.
Waarom regel je geen vervolgdate?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:07 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
na afloop zei ze dat ze het erg gezellig vond, en natuurlijk de knuffel en 3 kussen.
was ik ook zeker van plan, maar wil er niet 'te' bovenop zittenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Waarom regel je geen vervolgdate?
ok, gewoon om je maar te zeggen dat iemand bellen niet langer dan 5 min moet duren, zeker als uw eerste date goed was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
was ik ook zeker van plan, maar wil er niet 'te' bovenop zitten
zeker, ben ik van op de hoogte^^quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:12 schreef complicate het volgende:
[..]
ok, gewoon om je maar te zeggen dat iemand bellen niet langer dan 5 min moet duren, zeker als uw eerste date goed was.
Dus eigenlijk is er niets aan de handquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:14 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
zeker, ben ik van op de hoogte^^
nouja wou gewoon even mijn verhaal kwijt hierover aangezien ik nooit het gevoel heb dat dates te knap zijn, en in dit geval wel zo was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is er niets aan de hand
Okidoki. Smaken verschillen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:19 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
nouja wou gewoon even mijn verhaal kwijt hierover aangezien ik nooit het gevoel heb dat dates te knap zijn, en in dit geval wel zo was.
dus vandaar dit topic, even brainstormen met andere fokkers.
Haha dat is best bijzonder lijkt me, hoe kwamen jullie er achter dat jullie op die manier naar elkaar keken?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:06 schreef snakelady het volgende:
Mijn vriend vond zichzelf "out of his league" tegenover mij, maar ik had dus hetzelfde bij hem.
Dat gevoel beide dus gewoon genegeerd en nu zijn we 2 jaar samen.
Een dag vertelde hij me dat hij niet kan geloven dat ik zijn vriendin ben, dus ik vroeg waarom dat dan? En zodoende kwamen we erachter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:44 schreef RicDan het volgende:
[..]
Haha dat is best bijzonder lijkt me, hoe kwamen jullie er achter dat jullie op die manier naar elkaar keken?
alhoewel ze zeldzaam zijn ;Pquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien is ze gewoon niet zo oppervlakkig dat ze alleen maar naar iemands uiterlijk kijkt? Dat kan. Zulke meisjes bestaan echt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:40 schreef ChainSmoker het volgende:
Zojuist maar eens even een belletje gedaan die kant op, en ja hoor bingo date 2 staat gepland.
Ts, doe niet zo zielig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:05 schreef ChainSmoker het volgende:
hey mensen en Fokkers!
Mischien ken je het wel een knappe meid die met een wat mindere man iets heeft.
Ik zal mezelf niet wegcijferen, ik zie er prima uit netjes verzorgd, netjes gekleed etc.
3 dagen geleden een blind date gehad via een datingsite, ( ik denk laat ik het eens proberen).
eerst gechat via app enz. en daarna maar eens een paar ballen laten groeien en haar uitgevraagd.
Hier zij ze ja op en hebben we dus wat afgesproken.
enfin ik daar heen gereden met de auto en met haar wat gedronken in een cafe en even door de stad gelopen.
Was allemaal erg leuk, leuk gepraat, veel dezelfde intresses dus dat klikte wel.
Het was ook zo maar 2 uur later haha.
alleen het idee waar ik mee zit zoals de titel al zegt, heb ik het gevoel dat ze wel aardig wat knapper is dan passend is bij mij. (ze is overigens 19 en ik 22)
Hetgeen wat me gelijk opviel was dat ze erg lang was, ja komt gedeeltelijk ook door haar hakken maar toch.
Verder na de date savonds nog steeds contact over en weer.
Ik heb zoiets ik zie het wel waar het terecht komt.
iemand die hier enige ervaring mee heeft of ideeen over heeft?
woohoo!quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:40 schreef ChainSmoker het volgende:
Zojuist maar eens even een belletje gedaan die kant op, en ja hoor bingo date 2 staat gepland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |