Dit denk ik eigenlijk nooit, had ik dit gevoel wel bij deze datequote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:20 schreef ludicrous_monk het volgende:
Deze manier van denken is gegarandeerd om je eeuwig met lelijke vrouwen het bed te doen delen.
Toch denk ik dat het beter is het gevoel maar te negeren. Je zal je zekerder voelen als je besluit dat het niet uit maakt hoe mooi een vrouw is.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:21 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk nooit, had ik dit gevoel wel bij deze date
Blijkbaar heeft ze zich vermaakt, twijfel niet zo aan jezelf is niet nodig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:21 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
Dit denk ik eigenlijk nooit, had ik dit gevoel wel bij deze date
Dit inderdaad. De meeste vrouwen houden van zelfvertrouwen in een man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:20 schreef ludicrous_monk het volgende:
Deze manier van denken is gegarandeerd om je eeuwig met lelijke vrouwen het bed te doen delen.
Optie 4: ze vindt je aantrekkelijk en dat heeft weinig met op een fotomodel lijken te makenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:19 schreef Limburg82 het volgende:
Optie 1:
Je bent knapper dan je denkt.
Optie 2:
Je bent rijk.
Optie 3:
Zij denkt dat zij lelijker is, dan ze in werkelijkheid is.
HOAX tenzij 30 cm+quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef cobybryant het volgende:
[..]
Optie 4: ze vindt je aantrekkelijk en dat heeft weinig met op een fotomodel lijken te maken
Optie 5: Ze valt op niet zo knappe mannen. M'n zwager is niet echt moeders mooiste, hij had enorme acné met gaten en z'n neus wordt vuurrood in de zon en hij was heel verlegen, maar versierde altijd knappe meisjes. Hij ging er toen ie m'n zus had zelfs een voor z'n vriend versieren in de kroeg. Ze zijn al jaren gelukkig getrouwd.
zo probeer ik het nu ook een beetje te bekijken, want het klikt verder wel goed. het is bijna eng hoeveel gedeelde intresses er zijn.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:16 schreef Dineur het volgende:
Denk dat je het zo moet zien dat uiterlijk slechts 1 van de dingen is die je league bepaalt.
Wellicht is je zelfbeeld wel te negatief? Daarnaast doet het uitstralen van zelfvertrouwen meestal nog meer dan er daadwerkelijk goed uitzien. Dus wees gewoon trots dat ze met jou date en straal zelfvertrouwen uitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
zo probeer ik het nu ook een beetje te bekijken, want het klikt verder wel goed. het is bijna eng hoeveel gedeelde intresses er zijn.
Ik denk dat je het van dag tot dag moet bekijken. Geniet ervan zo lang het duurt en begrippen zoals knap etc is subjectief he:) En gedeelde interesses is zeker een meevaller en dat ze contact houdt na de date ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef ChainSmoker het volgende:
[..]
zo probeer ik het nu ook een beetje te bekijken, want het klikt verder wel goed. het is bijna eng hoeveel gedeelde intresses er zijn.
dit in combinatie met je leeftijdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:05 schreef ChainSmoker het volgende:
3 dagen geleden een blind date gehad via een datingsite, ( ik denk laat ik het eens proberen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |