Ik nu ook niet meer...quote:Op maandag 17 maart 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
Ik wou je nog redden Fann van je Lapo maar je had je besluit al genomen
Ik zie niets
Lijkt meer op een tapijt als op een jurk.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En meteen weer die reclame...
http://topvintage.nl/nl/v(...)ed&utm_source=criteo
deze kwam voorbij....
Ik vin hem ook niks, maar die was in beeldquote:Op maandag 17 maart 2014 23:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lijkt meer op een tapijt als op een jurk.
Kussie Fann //quote:Op maandag 17 maart 2014 23:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer...
maar ik ga slapies doen Chuf... Welterusten voor straks !
baaquote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De kleurtjes vin ik wel mooi, dat dan weer wel...
naar bed zou je ..quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
De kleurtjes vin ik wel mooi, dat dan weer wel...
Vunzige jurkjes was een leukere TT.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vin hem ook niks, maar die was in beeld
ik heb 12 jaar in die straat gewoondquote:Op maandag 17 maart 2014 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woonde toen in een van de weinige ongeregistreerde kraakpanden van de stad in de Van Ostadestraat
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
Alle slimme mensen en allesweters zitten natuurlijk in deze SC, dus help me uit de brand aub....waar is de Wimpy gebleven? Was mijn favoriete fastfoodtent, maar ik zie ze nergens meer.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat bestaat volgens mij al járen niet meer
Ik geloof niet dat ik daar ooit heb gegeten, was dat niet een soort van Mac Donalds ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
In mijn hoofd nog wel!
Fijne tent was dat....echt bestek, bediening aan tafel, en je eten op een bord ipv in een zakje.
Die kunnen toch niet verdwenen zijn?
Was een fastfoodzaak ja, alleen een veel betere versie als die van Mc Donalds.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik daar ooit heb gegeten, was dat niet een soort van Mac Donalds ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |