Aan het hek in de park
In een grote bar met hier en daar hoertjes komt er een meid binnen van 18 jaar. ze zit in een rolstoel (auto ongeluk). ze gaat naar de bar en koopt een grote fles whisky.na 3 grote slokken gaat ze naar een leuke jongen toe van zo'n 19 jaar. zegt ze: zeg wil je dansen?'de jongen kijkt haar even aan en zegt dan 'is goed'. het werd een hele leuke avond , de fles whisky was op en de tent ging sluiten. ' zal ik je naar huis brengen?'zegt de gozer op een verleidelijke toon.'graag ' zegt dat wijf,'en wil je me meteen duwen?' nou, die gozer duwt de rolstoel vooruit en gaat richting park. in het park stopt hij even bij een bankje want dat wijf wil iets vragen .'wil je me zoenen?'vraagt ze.nou dat wil die jongen wel! na een lange tongzoen zegt dat wijf:'ik wil ook wel iets meer.' vraagt die gozer:'maar hoe dan ? je zit in een rolstoel!' 'hang me maar aan dat hek op.' nou zo gezegd zo gedaan . brengt die gozer haar weer terug naar huis. doet de vader van dat wijf open en zegt kwaad:'wat heb jij in godsnaam met mijn dochter gedaan!' verteld die gozer hem het hele verhaal en zegt naderhand' mijn excuus als u het niet wilde hebben.' vraagt die vader:'hoezo? de meeste laten haar aan het hek hangen!'
pindazakje