..dat ik daar al iets eerder mee kwam, maar bedankt voor je bijdragequote:Op donderdag 20 maart 2014 17:04 schreef r_one het volgende:
[..]
Prima. Dan zeg ik art. 5 WVW, dan zeg jij ...
Neehee want zulke onzin hoeft hij niet te weerleggen omdat er volgens hem niks te weerleggen valt.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:05 schreef r_one het volgende:
[..]
Ehm ... hij zou dan toch met argumenten komen?
Onzinquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
..dat ik daar al iets eerder mee kwam, maar bedankt voor je bijdrage
Exactquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Neehee want zulke onzin hoeft hij niet te weerleggen omdat er volgens hem niks te weerleggen valt.
Onzin idd. Of anders graag een linkje waar jij er mee kwam.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:06 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
..dat ik daar al iets eerder mee kwam, maar bedankt voor je bijdrage
Onzinquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Exact
De gemeente is schuldig want die heeft die duivelse stoep daar geplaatst
bronquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dus het ongeluk is voorkomen? dan kan de vrouw natuurlijk onmogelijk schuldig zijn aan het ongeluk he
ts kan gewoon niet rijden en heeft alles aan zichzelf te denken, zou eigenlijk een art5 verdienen voor zijn incompetentie
Onzinquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
toch niet zo ruig als je het niet kan handelen he
Zulke onzin kan ik niet weerleggen, kom eens met argumenten?quote:
ik vind jullie een stel kleuters eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zulke onzin kan ik niet weerleggen, kom eens met argumenten?
Ga nou niet happen...quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ik vind jullie een stel kleuters eerlijk gezegd.
Maar jij hoopt dat ie de schade vergoed krijgt vanwege de reactie van die vrouw en niet vanwege het feit dat die vrouw geen voorrang verleent en daarmee de TS met schade opscheept?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:50 schreef NieuweNier het volgende:
Ik hoop voor je dat je de schade vergoed krijgt. Normaal gesproken ben ik tegen dit soort claims, maar die vrouw heeft je duidelijk verkeerd behandeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |