Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heer een fleshlightquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ìs er geen kutvormige dildo?
Ditquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Qi1 het volgende:
Die Jelena vindt hem blijkbaar leuk ONDANKS z'n achterlijke gedrag/opmerkingen over seks.
Als ie nou normaal ging doen, kon ie d'r zeker krijgen volgens mij.
Jahoor, vast wel.. Kan ze mee scharenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een fleshlight?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Qi1 het volgende:
Die Jelena vindt hem blijkbaar leuk ONDANKS z'n achterlijke gedrag/opmerkingen over seks.
Jelena is gewoon ingehuurd.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Qi1 het volgende:
Speelt ook wel mee dat ze op TV komt denk ikquote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Qi1 het volgende:
Idd!quote:Op maandag 17 maart 2014 22:06 schreef Qi1 het volgende:
Die kans is ook zeer aanwezig heb ik het ideequote:
Daar heb ik geen Google voor nodigquote:
Mooie baanquote:
Hij probeert ze uit op al z'n chickiesquote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef OProg het volgende:
Deze verkoper mist een stukje persoonlijke ervaring.
Alles is oprechtquote:Op maandag 17 maart 2014 22:08 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Marcel is alles oprecht of worden er ook dingen in scene gezet?
Ik hoop van niet, dan branden mijn ogen uitquote:Op maandag 17 maart 2014 22:09 schreef CaptainCab het volgende:
Ooooh Karin zonder outfit
Doet ze naakt de deur open??
Plausibelquote:Op maandag 17 maart 2014 22:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, dan branden mijn ogen uit
Nu weet je waar je Jelena kan vindenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
Havana
Negertent
Wel goede muziek daar
Een doek met Chloroform zal ook wel werken...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef OProg het volgende:
Liefdesdrank.
Ik vrees dat daar bij Alex GHB in zit.
heb ik ff gemist, welke stad?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
Havana
Negertent
Wel goede muziek daar
Den Haagquote:
Zodra de camera uit wordt gezet is ze foetsiequote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef DjinN het volgende:
Mijn god, Alex wordt gewoon langzaamaan irritantIk zou keihard wegrennen als ik Jelena was
Godverquote:Op maandag 17 maart 2014 22:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Een doek met Chloroform zal ook wel werken...
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef MissJ het volgende:
Wat? Zijn ze in Havana in Den Haag? zat even niet op te letten..
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef MissJ het volgende:
Wat? Zijn ze in Havana in Den Haag? zat even niet op te letten..
Dat stel dat eerst nog wilde trouwen ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vorige seizoen is niemand geslaagd behalve de vriend van alex toch?
quote:
Denk het ookquote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Zodra de camera uit wordt gezet is ze foetsie
als ie de buit bijna binnen heeft jaquote:Op maandag 17 maart 2014 22:11 schreef Szura het volgende:
Ok, moet dus ook ff naar de Havana binnenkort.
Ff Alex z'n vlam afpakken.
quote:
Ojaquote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat stel dat eerst nog wilde trouwen ook.
Bij hem is hij al hard vernam ik net.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef 314 het volgende:
[..]
als ie de buit bijna binnen heeft jawordt ie hard van
Daar wordt ie juist slap van bij Alex denk ikquote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef 314 het volgende:
[..]
als ie de buit bijna binnen heeft jawordt ie hard van
zal wel zijn geweest toen ze lekker buiten gingen midget golfen danquote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Toen ik hem tegenkwam liep er ook een vrouw bij... Misschien was jelena dat wel bedenk ik me opeens
Het was wel zulk pokkenweer toen
Daar gaat d laatste live uitzending :pquote:Op maandag 17 maart 2014 22:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou pas geniaal zijn als Jelena Marcel zou ontmaagden en juffrouw Plausibel Alex![]()
Ergens hoop ik dat van nietquote:
Was je aan het midgetgolfen?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:12 schreef SilentChaos het volgende:
Toen ik hem tegenkwam liep er ook een vrouw bij... Misschien was jelena dat wel bedenk ik me opeens
Het was wel zulk pokkenweer toen
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Szura het volgende:
Als Marcel trouwens zegt dat Karin er goed uit ziet, moet het wel heel ver gaan wil het niet waar zijn. Een ware connaisseur waar we het over hebben.
Onder druk van RTLquote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Neen, Marcel heeft zojuist bevestigd dat alles echt is.
Funniest Videos met Hans Kraaijquote:Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bestaan er nog niet gescripte programma's dan?
Marcel en de RTL illuminati, vanaf 5 juli in de biosquote:
Nee bier drinken in de kroegquote:
Hatelijke kerel is datquote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast wel, ik vertrouw die gooische corpsballetje voor geen meter.
[ afbeelding ]
Zoop-homoquote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Vast wel, ik vertrouw die gooische corpsballetje voor geen meter.
[ afbeelding ]
ook alleen maar omdat dat scripten in 1980 nog niet zo bekend wasquote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Funniest Videos met Hans Kraaij
Jaaaa, met filmpjes op 320x240 uit 1985, die je dan op je 47" TV zit te bekijken...quote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Funniest Videos met Hans Kraaij
Het klinkt beiden wel plausibel.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef Szura het volgende:
Welk standje ga je met Karin proberen Marcel? De rups of de beer?
De gansquote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef Szura het volgende:
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:15 schreef Szura het volgende:
Bier jaquote:
Hij is mentaal ook 12. Hij heeft net fappen ontdekt.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:17 schreef Szura het volgende:
Gvd die Alex, kan toch niet man
Lijkt wel 12
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:19 schreef Szura het volgende:
Misschien kan Alex nog een blowjob winnen bij de bejaardenbingo
Klopt maar dat mokkel naast 'm hoeft dan ook weer niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:19 schreef 314 het volgende:
ik denk dat je na 53 jaar niet al te kieskeurig moet zijn
Nee, maar het mag nog wel ademhalen, toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:19 schreef 314 het volgende:
Oorzaak-gevolg.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:19 schreef 314 het volgende:
Ach, als het lichaam nog warm is....quote:Op maandag 17 maart 2014 22:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, maar het mag nog wel ademhalen, toch?
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, als het lichaam nog warm is....
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ach, als het lichaam nog warm is....
Net als Marcquote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Rickario het volgende:
Hij zoekt volgens mij een 18jarig fotomodel
Ja, volgens mij is dat het iddquote:Op maandag 17 maart 2014 22:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van een oudere Ron boszhard
kom jij ook uit Den Haag?quote:
Lijkt me wel.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef heloef het volgende:
Ik hoop gewoon dat Jelena al een vriend heeft.
quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Metalfreak het volgende:
Volgens mij is Alex al drie keer klaargekomen aan die bar
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Metalfreak het volgende:
Maakt niet uit dan kan ie zometeen langer doorstampenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Metalfreak het volgende:
Nu krijgt 'ie zeker een blowjobquote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Szura het volgende:
OH MY GOD HIJ NODIGT HAAR UIT VOOR ZN VERJAARDAG
EN ZE WIL WEL KOMENquote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Szura het volgende:
Hallo stadsgenootquote:
I see what you did therequote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zij wil wel graag komen op zijn verjaardag, het is helemaal duidelijk
Ze moet haar zwemkleding meenemen, maar hij vertelt nog niet wat ze gaan doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Szura het volgende:
da's wel het minste als ie jarig is jaquote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu krijgt 'ie zeker een blowjob
Heeft hij nooit van de incognito modus van Chrome gehoord?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alex kan zo weer naar zijn geschiedenismapje.
Hoiquote:
Er zijn er veel meerquote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Regelmatig naar animéconventies? Er zijn er maar 2
Dat lijkt me wel plausibel ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef CaptainCab het volgende:
Misschien dat Karin wel een blowjob in zich heeft
daar kom ik ook wel eensquote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben meer een grote markt man trouwens(zwarte ruiter)
Wat heb je verloren metd ie weddenschap?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wedden dat Karin stiekem een super lekker wijf is
Echt? ik ken alleen animecon en abunai, en daarnaast vage animemeetings en furrymeetings enzo maar das niks voor mij..quote:
understatementquote:
Hij sowieso in staat om dat te doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef 314 het volgende:
als Jelena jarig is nodigt ze Alex misschien ook wel uit, is tactiek
[ afbeelding ]
Je hebt smaakquote:
Nishiconquote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt? ik ken alleen animecon en abunai, en daarnaast vage animemeetings en furrymeetings enzo maar das niks voor mij..
Welke was jij dan ?
Breng hem nou niet op ideeenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef 314 het volgende:
als Jelena jarig is nodigt ze Alex misschien ook wel uit, is tactiek
[ afbeelding ]
quote:
November pas weerquote:
Behoorlijk autistisch. En deze echtquote:Op maandag 17 maart 2014 22:25 schreef vencodark het volgende:
Het lijkt alsof ze een tikje down heeft.
de elf en castlefest, voor animecons moet ik even kijkenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
November pas weer
Weet je nog meer beurzen die de moeite waard zijn en niet te ver weg zijn?
Ik zou wel nat worden van haar collectie![]()
ayupquote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef MissJ het volgende:
ze heeft wel goede billen geloof ik. Ja toch Marcel?
Coolquote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
de elf en castlefest, voor animecons moet ik even kijken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |