I see what you did therequote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zij wil wel graag komen op zijn verjaardag, het is helemaal duidelijk
Ze moet haar zwemkleding meenemen, maar hij vertelt nog niet wat ze gaan doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Szura het volgende:
OH MY GOD HIJ NODIGT HAAR UIT VOOR ZN VERJAARDAG
da's wel het minste als ie jarig is jaquote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nu krijgt 'ie zeker een blowjob
Heeft hij nooit van de incognito modus van Chrome gehoord?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alex kan zo weer naar zijn geschiedenismapje.
Hoiquote:
Er zijn er veel meerquote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Regelmatig naar animéconventies? Er zijn er maar 2
Dat lijkt me wel plausibel ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef CaptainCab het volgende:
Misschien dat Karin wel een blowjob in zich heeft
daar kom ik ook wel eensquote:Op maandag 17 maart 2014 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben meer een grote markt man trouwens(zwarte ruiter)
Wat heb je verloren metd ie weddenschap?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wedden dat Karin stiekem een super lekker wijf is
Echt? ik ken alleen animecon en abunai, en daarnaast vage animemeetings en furrymeetings enzo maar das niks voor mij..quote:
understatementquote:
Hij sowieso in staat om dat te doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef 314 het volgende:
als Jelena jarig is nodigt ze Alex misschien ook wel uit, is tactiek
[ afbeelding ]
Je hebt smaakquote:
Nishiconquote:Op maandag 17 maart 2014 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt? ik ken alleen animecon en abunai, en daarnaast vage animemeetings en furrymeetings enzo maar das niks voor mij..
Welke was jij dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |