quote:
quote:
Ik zou dit niet doen als ik jou was.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:53 schreef DieselTank het volgende:
Nu lijkt het net een normale KLB topic maar stiekem is dit het nikonlover topic oke?
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:53 schreef Snowballed het volgende:
[..]![]()
Het is Kees en anders Victor Reinier...
Idd. Er stond iets over postrechten.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou dit niet doen als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet begonnen dus niet mijn plan, ik verwoord het alleenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou dit niet doen als ik jou was.
Leg dat maar uit aan Opaquote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik ben niet begonnen dus niet mijn plan, ik verwoord het alleen
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Idd. Er stond iets over postrechten.WE WORDEN ALLEMAAL MODJESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:54 schreef Ambicioso het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |