Oh, dan heb je die ook gehad! Dus vanaf nu gaat alles weerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:52 schreef Sarasi het volgende:
Behalve schaderijden. Dank voor de bemoedigende woorden.Ik heb overigens wel laatst nog met de Corsa van mijn ouders heel zachtjes achteruit tegen een paal gereden.
Zo spannend was dat nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:44 schreef Fiorano het volgende:
Ik heb alleen dat Trolley verhaal een beetje gemist, iemand die dat even kan samenvatten?
Mij niet gezien, die hele politiek is toch een web van leugens bij elkaar. Ze beloven dit, maar doen dat.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:55 schreef Drilboor het volgende:
Eventjes iets anders, wie gaat er morgen eigenlijk allemaal stemmen?
Oh, ik zat al te denken aan een permaban oidquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:55 schreef trolley het volgende:
[..]
Zo spannend was dat niet
CitroenFrance klaagde over het feit dat EW hem nog nooit gebeld had voor werk, en vervolgens in een aantal posts later bevestigde hij dat ook hij salaris gekregen had van EW, en dat 'niet onaardig' vond. Waarop ik het niet kon laten om te zeggen: ''Jij vindt ¤0,00 'niet onaardig'''?
Dat is het hele verhaal
Ohnee, toen meende Schaafkaas dat hij zich er even mee moest bemoeien, en er heel serieus op in te gaan dat CF namelijk EW zelf een aantal keer had gebeld voor werk, waarop ik zei dat ik maar wat zat te trollen![]()
Jup, uiteraard. We moeten blij wezen in een democratie te leven en dat we het recht hebben om te stemmen op wat we willen. Alleen daarom al.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:55 schreef Drilboor het volgende:
Eventjes iets anders, wie gaat er morgen eigenlijk allemaal stemmen?
Lol, haha neequote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:07 schreef Fiorano het volgende:
Oh, ik zat al te denken aan een permaban oid
Tja, hier in de gemeente is er geen enkele partij waar ik op zou willen stemmen..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:07 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Oh, ik zat al te denken aan een permaban oid
[..]
Jup, uiteraard. We moeten blij wezen in een democratie te leven en dat we het recht hebben om te stemmen op wat we willen. Alleen daarom al.
Blanco stem dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, hier in de gemeente is er geen enkele partij waar ik op zou willen stemmen..
Speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:27 schreef Drilboor het volgende:
Voetballiefhebber meldt zich, gisteren eventjes naar de Pub geweest, Gezellige Saint Patricks sfeer, alleen jammer dat ik moet leren voor twee tentamens morgen.
quote:
Je kunt ook iemand machtigen om namens jou te stemmen, hoef je ook niet met je luie kont naar dat stemloketquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:05 schreef Kiprollade het volgende:
Partij van de dieren gewoon hoor, alleen ben ik te lui om naar zo'n stemloket te gaan, dus mijn stembiljet ligt ergens op een berg gerecycled papier.
WAT DE FAK, oké wacht, de VVD speelde zojuist met mijn privé
Wordt vervolgd.
NSS. Dit is pas het begin, het gaat nog veel erger worden komende dagenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef Kiprollade het volgende:
Edit: en nu vliegt er een legerhelikopter over m'n huis. Wat de fak is met dees
Wat de f*ck, wat een trieste manier van campagne voerenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:17 schreef Kiprollade het volgende:
18-03-2014
PAPENDRECHT - Hier het vervolg op mijn vorige bericht. De VVD in mijn durp vind het blijkbaar nodig om geluidsoverlast te veroorzaken terwijl ik mijn kleren aan het opruimen was. Daarom heb ik een filmpje gemaakt om mijn pijn met jullie te delen. Het leukste deel is het einde, dan spelen ze muziek af.
Let op, de beeld- en audiofragmenten kunnen als schokkend ervaren worden vanwege het grote aantal leugens.
Bron: iPhone van Kiprollade.
Edit: en nu vliegt er een legerhelikopter over m'n huis. Wat de fak is met dees
Correctie ik heb nooit verteld dat ik nooit gebeld werd :p volgens mij was dat iemand andersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:55 schreef trolley het volgende:
[..]
Zo spannend was dat niet
CitroenFrance klaagde over het feit dat EW hem nog nooit gebeld had voor werk, en vervolgens in een aantal posts later bevestigde hij dat ook hij salaris gekregen had van EW, en dat 'niet onaardig' vond. Waarop ik het niet kon laten om te zeggen: ''Jij vindt ¤0,00 'niet onaardig'''?
Dat is het hele verhaal
Ohnee, toen meende Schaafkaas dat hij zich er even mee moest bemoeien, en er heel serieus op in te gaan dat CF namelijk EW zelf een aantal keer had gebeld voor werk, waarop ik zei dat ik maar wat zat te trollen![]()
Oh, mijn welgemeende excuses!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:00 schreef CitroenFrance het volgende:
[..]
Correctie ik heb nooit verteld dat ik nooit gebeld werd :p volgens mij was dat iemand anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |