Laat ik weten.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:25 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik kom jou wel om kwart voor negen op CS ophalen.Welk spoor?
Doen we daarna.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef BlackLining het volgende:
Ik ga toch zeker niet helemaal naar Groningen komen om een film te kijken hea?
Ga dan gewoon de kroeg in.
Moeten we reserveren?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:26 schreef Marco001 het volgende:
Zie ik jullie rond 21.00 voor de Pathe.
Gast we gaan lam terug naar Eindhoven / Oeteldonk. Hoezo rijdenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:27 schreef BlackLining het volgende:
Hahaha
Nou, ik denk er nog even over na. Eventueel als benzine gedeeld wordt wil ik nog wel rijden ook, dat gesodemieter met de trein begin ik niet aan. Denk er wel om dat je dan in een C1 terecht komt
quote:Op maandag 17 maart 2014 22:29 schreef BlackLining het volgende:
Heeuww wacht, was het aankomende donderdag? Dan kan ik nietweekje later wel.
Ja sowwyquote:
Stapplannen he.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:37 schreef CitroenFrance het volgende:
Tering hoe snel gaat het hier niet
Gewoon gaan, net als ik. En dan vrijdag dood op je werk/college zitten.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe moet een arbeider als ik nou een meet op donderdag gaan bezoeken en dan nog in Groningen ook?!
Mocht het vrijdag worden ben ik aanwezig
Ik zit net op de ns-planner te kijken, ik zou dan om 21.45 de trein vanuit Groningen moeten nemen anders kom ik niet meer thuisquote:Op maandag 17 maart 2014 22:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gewoon gaan, net als ik. En dan vrijdag dood op je werk/college zitten.
Net als ik man. En dan in de trein pitten.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik zit net op de ns-planner te kijken, ik zou dan om 21.45 de trein vanuit Groningen moeten nemen anders kom ik niet meer thuisen omdat ik tot 16.45 op het werk zit zou ik er pas rond 20.00 zijn
Of de eerste trein van 05.05, dan ben ik exact om 8.30 weer op m'n werk maar dat lijkt me niet echt een heel goed idee![]()
Mwoah, klinkt niet heel aantrekkelijkquote:Op maandag 17 maart 2014 22:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Net als ik man. En dan in de trein pitten.
Arbeiderquote:Op maandag 17 maart 2014 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mwoah, klinkt niet heel aantrekkelijk
Slapen in de trein kan ik verder prima trouwens, maar ik wil toch wel fris op het werk zitten. Is inmiddels een ekte ekte baan en geen bijbaan meer, moet ik wel een goede indruk maken zodat ik straks in juli een contractverlenging scoor
Ja helaas welquote:
Is toch een afstand van 90 minuten maar ofzo ofniet?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:07 schreef BlackLining het volgende:
Morgen Den Bosch - Almere in die Skoda Octavia Combi. Zowel ophalen als afleveren tussen 9 en 5.
Dus nu nog een heerlijke Duvel, morgen uitslapen en dan op mijn gemak die kant op
Nou, zo ver is dat nou ook weer niet, maar het is een heel eind inderdaadquote:Op maandag 17 maart 2014 23:17 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Is toch een afstand van 90 minuten maar ofzo ofniet?
Ging even kijken op google wat de afstand was, dus toch wel ruim 2000km
http://nl.distance.to/Den-Bosch/Almere-Stad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:42 schreef Kiprollade het volgende:
Just a kiprollade passing through.Iets met een meeting in Groning, Amoeba die een whatsappgroep aan het oprichten is en joppie die een hoop foto's laat zien uit een land waar ze aan de verkeerde kant van de weg rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:42 schreef Kiprollade het volgende:
Just a kiprollade passing through.Sarasi is weer single en heeft veel pech de laatste tijd. Daarnaast meent ze dat Vlaardingen in Belgie ligt. Tot 5 tellen blijkt eveneens lastig voor vrouwen. Reden genoeg om haar wat op te vrolijken dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amoeba grapt over een Fok meet, Schaafkaas stelt lacherig voor om naar de NFS film te gaan, maar uiteindelijk wordt dit een plan: donderdagavond naar de film en kroegen.
Verder nog wat geouwehoer over motoren, maar BlackLining is het met mij eens dat vierwielers het vervoer zijn voor éckte mannen.
Trolley blijkt een troll.
Joppiesaus is terug uit London. De auto's hebben kennelijk de meeste indruk gemaakt tijdens zijn vakantie.
Dat was het wel zo'n beetje, nu ga ik naar bed. Trusten!
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Sarasi is weer single en heeft veel pech de laatste tijd. Daarnaast meent ze dat Vlaardingen in Belgie ligt. Tot 5 tellen blijkt eveneens lastig voor vrouwen. Reden genoeg om haar wat op te vrolijken dus.
Amoeba grapt over een Fok meet, Schaafkaas stelt lacherig voor om naar de NFS film te gaan, maar uiteindelijk wordt dit een plan: donderdagavond naar de film en kroegen.
Verder nog wat geouwehoer over motoren, maar BlackLining is het met mij eens dat vierwielers het vervoer zijn voor éckte mannen.
Trolley blijkt een troll.
Joppiesaus is terug uit London. De auto's hebben kennelijk de meeste indruk gemaakt tijdens zijn vakantie.
Dat was het wel zo'n beetje, nu ga ik naar bed. Trusten!
Hier nog een plaatje van 2 rolletjes plakband.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef Sarasi het volgende:
Vlaardingen en Vlaanderen lijken ook wel heel erg op elkaar.
Ik doet tenminste gewoon abn praten ja toch niet dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:41 schreef Sarasi het volgende:
Vlaardingen en Vlaanderen lijken ook wel heel erg op elkaar.
Niet geheel waar. De wedstrijd Fulham - Newcastle was het hoofddoel, maar aangezien ik niet de indruk heb dat hier veel voetballiefhebbers zitten, laat ik dat maar achterwegequote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:14 schreef Schaafkaas het volgende:
!
Belgisch is schattig.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik doet tenminste gewoon abn praten ja toch niet dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |