Amoeba staat vetgedrukt.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja, maar ik begrijp de link niet?![]()
En ik ben een vrouw, ik kan niet tellen.
Dat klopt, en je kan ook niet navigeren, maar we houden nog steeds van je hoor.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:39 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En ik ben een vrouw, ik kan niet tellen.
Ik wil dit ook wel eens weten jaquote:Op maandag 17 maart 2014 21:26 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
En hoe ga je 5 katten naar 6 mensen vernoemen eigenlijk?![]()
Misschien heet die laatste gewoon "Snugglez en Irritatie"quote:Op maandag 17 maart 2014 21:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik wil dit ook wel eens weten ja
Nee man, wij hadden rattenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:42 schreef Amoeba het volgende:
Ik had vroeger muizen. Onwijs toffe beesten zijn dat.
Als anderen ook mee mogen...quote:Op maandag 17 maart 2014 21:45 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik bespeur animo voor een EW/AR stapavond?
Die beesten zijn tof he!quote:
Misschien naar de film Need For Speed, die lijkt me best leuk, hoe slecht het ook is wssquote:Op maandag 17 maart 2014 21:45 schreef Amoeba het volgende:
Maar ik bespeur animo voor een EW/AR stapavond?
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Misschien naar de film Need For Speed, die lijkt me best leuk, hoe slecht het ook is wss
Vroeger vrijwilligquote:Op maandag 17 maart 2014 21:45 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Vrijwillig of omdat je de keuken niet vaak genoeg schoonmaakte?
Klinkt als een goed planquote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef trolley het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan wel van tevoren flink zuipen, misschien valt het dan nog te redden
Lijkt me tof.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Misschien naar de film Need For Speed, die lijkt me best leuk, hoe slecht het ook is wss
Voor de rest van NL niet. Crashen bij jullie?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lijkt me tof.
Alleen nog de locatie. Voor mij en Sarasi komt Groningen het beste uit.
Ik woon ook in Groningen.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lijkt me tof.
Alleen nog de locatie. Voor mij en Sarasi komt Groningen het beste uit.
crashen bij mij gaat niet lukken.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Voor de rest van NL niet. Crashen bij jullie?
Eigenverklaring? Moet dat nu al? Mijn instructeur had die geplastificeerd. Even invullen met stift, laten zien, en weer afvegen. Scheelt geldquote:Op maandag 17 maart 2014 21:48 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens ZwarteLijntjes, ik heb m'n eigen verklaring opgestuurd, daar ben ik weer 2 maanden zoet mee.
Morgen even die try-out inplannen, maar ik heb geen laarzen man. En normale schoenen volstaan niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |