Jij voelt je wel thuis tussen al dat vuilnis?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Pino0 het volgende:
Ik wil later in de buurt van Napoli wonen![]()
Italie >>>>> Nederland
Ik voel me meer thuis; (ook tussen het vuilnis, daarom zit ik ook op fokquote:Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij voelt je wel thuis tussen al dat vuilnis?Of is dat probleem inmiddels opgelost / verminderd?
Dat is alleen in de pauperwijkenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij voelt je wel thuis tussen al dat vuilnis?Of is dat probleem inmiddels opgelost / verminderd?
Seems legitquote:Op maandag 17 maart 2014 20:46 schreef Pino0 het volgende:
Pizza = 3 euro
Lekkere wijven
Lekker eten
Lekker weer
Iedereen buiten in de avond
En dan zit ik te klagen dat ik er al 9 maanden niet geweest benquote:Op maandag 17 maart 2014 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geweest. Maar helaas nog wel aanwezig
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:55 schreef Aiciu het volgende:
[..]
En dan zit ik te klagen dat ik er al 9 maanden niet geweest ben
Die gaan toch niet verder dan het noorden, het zuiden is alleen voor de echte Italië liefhebbers imoquote:
Het echte Napels is natuurlijk arm, maar daar om heen liggen er best wel leuke dorpjes waar het wonen ook niet goedkoop is, ivm aan het strand zitten.quote:
Ik kan niks zien. Sorrento?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het echte Napels is natuurlijk arm, maar daar om heen liggen er best wel leuke dorpjes waar het wonen ook niet goedkoop is, ivm aan het strand zitten.
https://www.google.nl/map(...)qX8TknVaYBG_pSjQ!2e0
Willekeurig gekozen ^
Hier zaten wij vlakbij.. het gaat erg kriebelen nu ik het zie
Dat hoort volgens mij ook bij Sorrento.quote:
Echt een fantastische plek. Ik moet mijn Italiaans bij spijkeren, weet jij een bekende Italiaanse serie? Dan kijk ik die met Nederlandse ondertitels..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat hoort volgens mij ook bij Sorrento.
Edit: Het hoort bij Salerno.
Gewoon via Rai kijken en euronews op italiaans zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Echt een fantastische plek. Ik moet mijn Italiaans bij spijkeren, weet jij een bekende Italiaanse serie? Dan kijk ik die met Nederlandse ondertitels..
Napoili heeft echt een waardeloze achterhoede. Totaal verkeerd ingekocht. Ik hoop ook tegen AZ dan ben ik er weer bij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:09 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig nog 1 clubje door in de EL. Napoli heeft het totaal uit handen gegeven.
En Juventus door vrije trap Pirlo gelukkig door naar de volgende ronde
Hopelijk naar Az, dan ga ik er mooi heen
True that.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik voel me meer thuis; (ook tussen het vuilnis, daarom zit ik ook op fok)
Pizza = 3 euro
Lekkere wijven
Lekker eten
Lekker weer
Iedereen buiten in de avond
Aangezien ik nog wel eens last heb van extreme stemmingswisselingen zou het betere klimaat mij ook in dat opzicht goed doen.
En hopen dat Dries Mertens daar nog speelt over een X aantal jaar
Ze hebben ook de meest gehate ultra's van Italiëquote:Op zondag 23 maart 2014 16:52 schreef Drxx het volgende:
Wow, InterZoveel druk zetten om het winnende doelpunt te maken, maar vervolgens in de laatste minuut de tegentreffer incasseren
Atalanta voor het eerst sinds 1995 vier wedstrijden achter elkaar gewonnen in de Serie A. Baasjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |