Jij voelt je wel thuis tussen al dat vuilnis?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:04 schreef Pino0 het volgende:
Ik wil later in de buurt van Napoli wonen![]()
Italie >>>>> Nederland
Ik voel me meer thuis; (ook tussen het vuilnis, daarom zit ik ook op fokquote:Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij voelt je wel thuis tussen al dat vuilnis?Of is dat probleem inmiddels opgelost / verminderd?
Dat is alleen in de pauperwijkenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij voelt je wel thuis tussen al dat vuilnis?Of is dat probleem inmiddels opgelost / verminderd?
Seems legitquote:Op maandag 17 maart 2014 20:46 schreef Pino0 het volgende:
Pizza = 3 euro
Lekkere wijven
Lekker eten
Lekker weer
Iedereen buiten in de avond
En dan zit ik te klagen dat ik er al 9 maanden niet geweest benquote:Op maandag 17 maart 2014 20:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, nooit geweest. Maar helaas nog wel aanwezig
quote:Op maandag 17 maart 2014 20:55 schreef Aiciu het volgende:
[..]
En dan zit ik te klagen dat ik er al 9 maanden niet geweest ben
Die gaan toch niet verder dan het noorden, het zuiden is alleen voor de echte Italië liefhebbers imoquote:
Het echte Napels is natuurlijk arm, maar daar om heen liggen er best wel leuke dorpjes waar het wonen ook niet goedkoop is, ivm aan het strand zitten.quote:
Ik kan niks zien. Sorrento?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:15 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Het echte Napels is natuurlijk arm, maar daar om heen liggen er best wel leuke dorpjes waar het wonen ook niet goedkoop is, ivm aan het strand zitten.
https://www.google.nl/map(...)qX8TknVaYBG_pSjQ!2e0
Willekeurig gekozen ^
Hier zaten wij vlakbij.. het gaat erg kriebelen nu ik het zie
Dat hoort volgens mij ook bij Sorrento.quote:
Echt een fantastische plek. Ik moet mijn Italiaans bij spijkeren, weet jij een bekende Italiaanse serie? Dan kijk ik die met Nederlandse ondertitels..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:49 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat hoort volgens mij ook bij Sorrento.
Edit: Het hoort bij Salerno.
Gewoon via Rai kijken en euronews op italiaans zetten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:20 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Echt een fantastische plek. Ik moet mijn Italiaans bij spijkeren, weet jij een bekende Italiaanse serie? Dan kijk ik die met Nederlandse ondertitels..
Napoili heeft echt een waardeloze achterhoede. Totaal verkeerd ingekocht. Ik hoop ook tegen AZ dan ben ik er weer bij.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:09 schreef bianconeri het volgende:
Gelukkig nog 1 clubje door in de EL. Napoli heeft het totaal uit handen gegeven.
En Juventus door vrije trap Pirlo gelukkig door naar de volgende ronde
Hopelijk naar Az, dan ga ik er mooi heen
True that.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:46 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik voel me meer thuis; (ook tussen het vuilnis, daarom zit ik ook op fok)
Pizza = 3 euro
Lekkere wijven
Lekker eten
Lekker weer
Iedereen buiten in de avond
Aangezien ik nog wel eens last heb van extreme stemmingswisselingen zou het betere klimaat mij ook in dat opzicht goed doen.
En hopen dat Dries Mertens daar nog speelt over een X aantal jaar
Ze hebben ook de meest gehate ultra's van Italiëquote:Op zondag 23 maart 2014 16:52 schreef Drxx het volgende:
Wow, InterZoveel druk zetten om het winnende doelpunt te maken, maar vervolgens in de laatste minuut de tegentreffer incasseren
Atalanta voor het eerst sinds 1995 vier wedstrijden achter elkaar gewonnen in de Serie A. Baasjes
Het hele stadion wordt altijd gek als deze God een wedstrijd komt bezoekenquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:26 schreef Iwanius het volgende:
Napoli. Elke keer als ik die naam hoor dan denk ik aan.
![]()
![]()
Wat zingt die Decibel Bellini in het begin?quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:33 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Het hele stadion wordt altijd gek als deze God een wedstrijd komt bezoeken![]()
"è per di Napoli signa: gol di nummero nove (9)"quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:58 schreef Pino0 het volgende:
Wat
[..]
Wat zingt die Decibel Bellini in het begin?
Dan maar vanaaf tegen juve!quote:Op zondag 23 maart 2014 19:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Napoli deze wint dan kan die 3de plek ze zeker niet meer ontgaanKunnen ze weer mooi inkopen met al die Cl centjes
Nou ja rivalen dat komt vooral van de kant van Napoli, maar je hebt wel gelijkquote:Op zondag 30 maart 2014 22:25 schreef Pistone het volgende:
[..]
Idd, ik vind het sowieso allemaal maar tam voor een wedstrijd tussen rivalen.
De Curva van juve staat nochtans achter hem.quote:Op maandag 31 maart 2014 08:00 schreef bianconeri het volgende:
Degenen die Juve volgen hebben wel door dat het sarcasme is.
quote:Op maandag 31 maart 2014 18:29 schreef BramKVO het volgende:
De Curva van juve staat nochtans achter hem.
Vandaar dat je overal morrende geluiden hoort over zijn beleid....quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:44 schreef BramKVO het volgende:
Is gewoon zo, kun jij zoveel beweren dat het niet zo is.
Ooit al s het stadion v Juventus binnen geweest ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Vandaar dat je overal morrende geluiden hoort over zijn beleid....
Staan allemaal achter hem hoor![]()
![]()
Kijk gewoon eens naar zijn beleid kerel, tot die tijd jezelf maar even stil houden.
Zonder te antwoorden al de vraag: Wat in vredesnaam heeft dat voor extra waarde ivm het functioneren van Conte?quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:00 schreef BramKVO het volgende:
Ooit al s het stadion v Juventus binnen geweest ?
Ik heb geen idee hoe de Juventus supporters over hem denken maar het is toch gewoon een goeie coach die met een aardig systeem mooie resultaten haalt, wel vaak behoudender dan nodig.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zonder te antwoorden al de vraag: Wat in vredesnaam heeft dat voor extra waarde ivm het functioneren van Conte?
Idd niets. Ga gewoon eens een wedstrijd van Juve kijken voordat je zo dom bijdehand gaat doen.
Ik hoor eigenlijk alleen negatieve geluiden, op de resultaten na dan verder.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:28 schreef Tarado het volgende:
Ik heb geen idee hoe de Juventus supporters over hem denken maar het is toch gewoon een goeie coach die met een aardig systeem mooie resultaten haalt, wel vaak behoudender dan nodig.
De CL dit jaar wel een grote misser maar op basis van de kwaliteiten hadden ze de huidige speelronde moeten kunnen halen.
Dat hij een resultaat trainer is moge duidelijk zijn maar dat moet in Italië toch geen probleem zijn, ik vind zijn systeem wel leuk uitgedacht, de zwakte is wel dat het erg Pirlo afhankelijk is.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk alleen negatieve geluiden, op de resultaten na dan verder.
Alleen in het eerste jaar liep het geweldig. Ook al maakte ie toen vooral wisselend foutjes.
Daarna liep het gewoon niet lekker meer, maar door niveau verschil kon hij nog gewoon winnen.
Maar direct in CL/EL zie je dan al dat er grote problemen zijn. Conte kan zijn spelers niet motiveren in vele wedstrijden.
Hij verzint soms de meest onlogische opstellingen. En let maar eens op zijn wissels. Vaak verdedigend, of dan haalt ie een goed spelende speler er uit voor een statische speler.
Let er maar eens op
Een resultaat trainer wil ik niet zeggen. Wel enigszins idd, hoe dominant je in een wedstrijd ook bent direct na een 1-0 is het dicht gooien. Vaak zelfs al vanaf minuut 1, terwijl Juve zeker in de Serie A juist zeer aanvallend moet zijn.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:41 schreef Tarado het volgende:
Dat hij een resultaat trainer is moge duidelijk zijn maar dat moet in Italië toch geen probleem zijn, ik vind zijn systeem wel leuk uitgedacht, de zwakte is wel dat het erg Pirlo afhankelijk is.
Klopt niet helemaal wat je zegt over Pirlo, dat is gewoon de sleutelspeler, zonder hem is de opbouw van achteruit totaal anders, het zijn goeie voetballers die je noemt maar die zijn daar toch ook grotendeels afhankelijk van.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Een resultaat trainer wil ik niet zeggen. Wel enigszins idd, hoe dominant je in een wedstrijd ook bent direct na een 1-0 is het dicht gooien. Vaak zelfs al vanaf minuut 1, terwijl Juve zeker in de Serie A juist zeer aanvallend moet zijn.
Hij gaat ook alleen maar meer verdedigender spelen. En dat is al vaak genoeg zwaar bestraft (zie CL dit jaar). Puur omdat Juve klasses beter is dan de rest in de serie A zijn de resultaten nog goed.
Conte maakt gewoon belachelijke beslissingen.
Te afhankelijk van Pirlo vind ik ook wel meevallen. Pirlo is over zijn top heen, tuurlijk knalt er wel mooi vrije trapjes enzo in. En blijft een briljante pass hebben. Maar verder. Als je gewoon goed opstelt met een Pogba, Vidal, Marchisio heb je al top middenveld.
Tuurlijk is ie belangrijk. Maar ik vind dat zijn rol door velen zwaar overschat wordt. Ja hij heeft goede punten, vooral opbouwend. Maar het is niet zo dat het zonder hem mis gaat ofzo. (tenzij Conte weer eens te verdedigend speelt ipv wat andere creatieve personen te gebruiken)quote:Op woensdag 2 april 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
Klopt niet helemaal wat je zegt over Pirlo, dat is gewoon de sleutelspeler, zonder hem is de opbouw van achteruit totaal anders, het zijn goeie voetballers die je noemt maar die zijn daar toch ook grotendeels afhankelijk van.
Wat dat er mee te maken heeft ? Dat ik twee mensen ken die regelmatig naar juve gaan, waarvan 1 in de Curva. Dat heeft het er mee te maken, denk dat zij iets meer van juve kennen dan jij.quote:Op woensdag 2 april 2014 08:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zonder te antwoorden al de vraag: Wat in vredesnaam heeft dat voor extra waarde ivm het functioneren van Conte?
Idd niets. Ga gewoon eens een wedstrijd van Juve kijken voordat je zo dom bijdehand gaat doen.
Klopt inderdaad aan geen kanten, Pirlo speelt nog steeds op erg hoog niveau, zoals gewoonlijk slaan de comments van bianco op niet veel.quote:Op woensdag 2 april 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal wat je zegt over Pirlo, dat is gewoon de sleutelspeler, zonder hem is de opbouw van achteruit totaal anders, het zijn goeie voetballers die je noemt maar die zijn daar toch ook grotendeels afhankelijk van.
De flater van het decennium van Milan. En dat dankzij Allegri. En dan maar zeuren over Conté.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Aiciu het volgende:
Pirlo is gewoon een baas. Als hij minder snel kan lopen dan zorgen die andere 9 er maar voor dat ze dat voor hem compenseren.
Jouw comments slaan nergens op. Je hebt nog nooit iets serieus gezegd en kijkt nooit enige wedstrijd van Juventus. Alsof iemand je dan serieus kan nemen.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:59 schreef BramKVO het volgende:
Klopt inderdaad aan geen kanten, Pirlo speelt nog steeds op erg hoog niveau, zoals gewoonlijk slaan de comments van bianco op niet veel.
Kijk duidelijk toch..quote:Op woensdag 2 april 2014 22:54 schreef Aiciu het volgende:
Pirlo is gewoon een baas. Als hij minder snel kan lopen dan zorgen die andere 9 er maar voor dat ze dat voor hem compenseren.
Hij zegt niets anders dan mij maar van hem is het logisch?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef BramKVO het volgende:
De flater van het decennium van Milan. En dat dankzij Allegri. En dan maar zeuren over Conté.
Dat wordt Galliani vooral verweten. Die had een passant als Allegri duidelijk moeten maken dat hij niet Milan-iconen zomaar bij het grof vuil kan zetten.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:59 schreef BramKVO het volgende:
[..]
De flater van het decennium van Milan. En dat dankzij Allegri. En dan maar zeuren over Conté.
Biancaatje, ik denk dat het al langer duidelijk is dat niemand jou serieus neemt.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Jouw comments slaan nergens op. Je hebt nog nooit iets serieus gezegd en kijkt nooit enige wedstrijd van Juventus. Alsof iemand je dan serieus kan nemen.
Je snapt het nog steeds niet hè ? Jij weet geen ene moer af wat speelt bij de juve tifosi . Indien je dat wel zou doen, zou je wat meer respect hebben voor conté.quote:Op donderdag 3 april 2014 09:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kijk duidelijk toch..
[..]
En ja ik zeur over Conte, net als elke Juve fan dat doet.....
Ach Galliani, zijn beleid is de laatste jaren natuurlijk ook pure bagger.quote:Op donderdag 3 april 2014 10:07 schreef nikk het volgende:
[..]
Dat wordt Galliani vooral verweten. Die had een passant als Allegri duidelijk moeten maken dat hij niet Milan-iconen zomaar bij het grof vuil kan zetten.
Wie volgt hier Juve nou constant.... Wie doet hier bou bijdehand, ja jij inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2014 18:57 schreef BramKVO het volgende:
Wat dat er mee te maken heeft ? Dat ik twee mensen ken die regelmatig naar juve gaan, waarvan 1 in de Curva. Dat heeft het er mee te maken, denk dat zij iets meer van juve kennen dan jij.
Dus stop jij maar met bijdehand te doen en jouw eigen waarheid als algemene waarheid te aanzien. Conté bouwde juve vanuit het niets weer op naar een machine en daar is de Curva van juve hem dankbaar voor.
Had ik over het hoofd gezien die reactie. Heb er al op gereageerd.quote:Op donderdag 3 april 2014 19:50 schreef BramKVO het volgende:
Biancaatje, ik denk dat het al langer duidelijk is dat niemand jou serieus neemt.
Ik keek al Serie A toen jij nog in je pampers liep wellicht.
Trouwens, je reageert niet op mijn vorige post ? Zin om eens te praten met echte juve-fans?
Vandaar dat er zoveel tegen Conte zijnquote:Op donderdag 3 april 2014 19:52 schreef BramKVO het volgende:
Je snapt het nog steeds niet hè ? Jij weet geen ene moer af wat speelt bij de juve tifosi . Indien je dat wel zou doen, zou je wat meer respect hebben voor conté.
Ach man. Kijk eens naar de historie van dit team en vooral zijn aanhang.quote:Op zondag 13 april 2014 17:00 schreef Drxx het volgende:
Wat is Lazio toch een ongelofelijk kutteam. Jammer dat ze niet kunnen degraderen, want dat verdienen zeSchandalige optreden.
quote:Op maandag 14 april 2014 16:18 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ach man. Kijk eens naar de historie van dit team en vooral zijn aanhang.
Dat ze nog mogen uitkomen in de serie A is al een schande.
Is hij echt zo slecht? Kun je wat dingen noemen bijv? Niet dat ik dit betwist, maar ik dacht echt dat hij iets goeds aan het doen was daar. Weer kampioen, ongeslagen thuis, etc., etc.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 00:52 schreef bianconeri het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren voordat de slechtste trainer in Juventus historie ontslagen wordt?
Vernedering door Benfica..... Slecht spel al jaren. Weg met die prutser.
Als je een EL al niet kunt pakken die compleet open voor je ligt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |