SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een team van zo'n 250k gebouwd.
Daarbij 1 goedkope speler: Arnautovic.
Na twee wedstrijden 3x raden wie de topscorer is: Arnautotic (en daar zat geen 1 kopbal bij). Wat een baas
Wel een lelijk standaard BPL team zonder enige originaliteit, maar ik wilde graag een paar spelers nog proberen die ik nog niet had gehad (Schurrle/Arnautovic/Toure/TIF Caulker) en kon geen leuke hybrid bedenken dus dan maar zo.
[ Bericht 14% gewijzigd door DutchSL op 17-03-2014 20:30:00 ]![]()
Absolute koning ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een team van zo'n 250k gebouwd.
Daarbij 1 goedkope speler: Arnautovic.
Na twee wedstrijden 3x raden wie de topscorer is: Arnautotic (en daar zat geen 1 kopbal bij). Wat een baas
Wel een lelijk standaard BPL team zonder enige originaliteit, maar ik wilde graag een paar spelers nog proberen die ik nog niet had gehad (Schurrle/Arnautovic/Toure/TIF Caulker) en kon geen leuke hybrid bedenken dus dan maar zo.
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb je al een team gemaakt met Drogba en Sneijder?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk zo'n speler van 180k die vast zit in je tradepile![]()
Nou als mijn Suarez verkocht is dan kan ik SIF Sneijder kopenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:13 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb je al een team gemaakt met Drogba en Sneijder?![]()
![]()
Het zoeken op de console gaat ook voor geen meter
Hij vindt alleen maar spelers die nog minder dan 1 minuut op de transfermarkt blijven staan..![]()
Ik denk dat het niet meer goed gaat komen deze editie van FUTquote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Freire het volgende:
Het zoeken op de console gaat ook voor geen meter
Hij vindt alleen maar spelers die nog minder dan 1 minuut op de transfermarkt blijven staan..![]()
heb die van volgend jaar ook al opgegeven.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet meer goed gaat komen deze editie van FUTPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eigenlijk heb ik het diep van binnen voor altijd opgegeven.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb die van volgend jaar ook al opgegeven.![]()
Op 1 account heb ik 100 en op een andere 80 terwijl ik daar ook alle uitbreidingen heb gekocht.quote:![]()
Hier idem.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op 1 account heb ik 100 en op een andere 80 terwijl ik daar ook alle uitbreidingen heb gekocht.![]()
Best goede silver packs vandaag.. ik had al een Sounders FC away kit en een pack met de AS Nancy home kit en een squad fitness.![]()
Ik heb 100 op alle drie de accounts, gewoon door met mijn hoofd account al die dingen te giften aan de andere accounts.![]()
Is dat dan wel geluk of niet?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb 100 op alle drie de accounts, gewoon door met mijn hoofd account al die dingen te giften aan de andere accounts.![]()
![]()
deze maken als 2e squad. vraag me alleen af of een hele voorhoede met mid/mid nou wel zo lekker gaat werken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Briljant. Ik DM net serieus precies dit als vraag naar een niet-nader-te-benoemen user.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:44 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb 100 op alle drie de accounts, gewoon door met mijn hoofd account al die dingen te giften aan de andere accounts.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb gegift naar mijn 3e account en daardoor heb ik daar wel 100 items.. maar op mijn 1e account dus niet. Best vreemd.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, gewoon doenzie niet wat er fout kan gaan.
![]()
gewoon uit fut gaan op de console in plaats van dat ding in ene uit te drukken. kan je er zo inquote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word ik ook zo moe van.. ben al ruim 20 uitgelogd
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Echt? Nooit gewetenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon uit fut gaan op de console in plaats van dat ding in ene uit te drukken. kan je er zo in![]()
![]()
Interessantquote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Briljant. Ik DM net serieus precies dit als vraag naar een niet-nader-te-benoemen user.![]()
![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 21:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Briljant. Ik DM net serieus precies dit als vraag naar een niet-nader-te-benoemen user.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mooi.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, dat is serieus zo. Best logisch ook, want als jij meteen je console uitdrukt, dan heb je niet echt uitgelogd en denkt EA dat je er nog in zit. En ja, met hun servers kan dat nog wel even duren, voordat die het door hebbenquote:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wanneer gebruik je nou het beste L1 voor kappen/dribbelen of wanneer L2..?
Ben er na honderden wedstrijden nog niet uit![]()
![]()
ik doe altijd L1 dat is hem in ieder geval niet.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ben er na honderden wedstrijden nog niet uit
zie soms gasten een bal zo aannemen en direct weg kappen. mij lukt dat nooit hoor.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
L1 gebruik je alleen in combinatie met Driehoekjequote:Op maandag 17 maart 2014 22:17 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Ben er na honderden wedstrijden nog niet uit![]()
Gewoon een fake shot als de bal naar je toe komt + een richting met je linkerstick.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doe altijd L1 dat is hem in ieder geval niet.
zie soms gasten een bal zo aannemen en direct weg kappen. mij lukt dat nooit hoor.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Of met vierkantje en dan X (op de Xbox X en dan A)quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
L1 gebruik je alleen in combinatie met Driehoekje![]()
gewoon gewoon. fake shot moet ik al heel erg bij nadenken hoorquote:Op maandag 17 maart 2014 22:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon een fake shot als de bal naar je toe komt + een richting met je linkerstick.
#FreeTrapz![]()
quote:app 'm/bel 'm
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bankie vol hoorquote:
alsof je naar the big bang zit te kijken
#FreeTrapz![]()
hoe ziek zou wefut eruit hebben gezien als jullie ook echt normaal contact hadden met elkaar
Eerst even gaan schijtenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bankie vol hoor
alsof je naar the big bang zit te kijken
Hartstikke dankjewel![]()
![]()
Je kan met L1 wel direct een bal stoppen in volle sprint ofzo. Maar echt goed kappen... geen ideequote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doe altijd L1 dat is hem in ieder geval niet.
zie soms gasten een bal zo aannemen en direct weg kappen. mij lukt dat nooit hoor.![]()
Is dat de LB+Y op de PlayStation?quote:Op maandag 17 maart 2014 22:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
L1 gebruik je alleen in combinatie met DriehoekjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hey volk, als ik nou een PS haal, dan ben ik natuurlijk mijn hele FIFA level kwijt? Of heeft EA het wonder boven wonder weten te presteren dat je op die EA-account ook kan inloggen bij FIFA op de andere console?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom zou je dat willenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef DuTank het volgende:
Hey volk, als ik nou een PS haal, dan ben ik natuurlijk mijn hele FIFA level kwijt? Of heeft EA het wonder boven wonder weten te presteren dat je op die EA-account ook kan inloggen bij FIFA op de andere console?Je bent toch geen turk of wel?
![]()
Helaas, da git niequote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef DuTank het volgende:
Hey volk, als ik nou een PS haal, dan ben ik natuurlijk mijn hele FIFA level kwijt? Of heeft EA het wonder boven wonder weten te presteren dat je op die EA-account ook kan inloggen bij FIFA op de andere console?![]()
Nou, volgens mij gaan vrienden een PS4 halen, dus dan is het wel leuker om die zelf ook eentje te hebben.quote:Op maandag 17 maart 2014 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willenJe bent toch geen turk of wel?
Omgaan met Turkenquote:Op maandag 17 maart 2014 22:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, volgens mij gaan vrienden een PS4 halen, dus dan is het wel leuker om die zelf ook eentje te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omgaan met Turken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je troll faaltHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:02 schreef DuTank het volgende:
[..]Een vriend van mij is filiaal manager van een Gamemania en die zegt dat minstens 85% van de PS3/4 games gekocht worden door Turken. Dus eigenlijk is het geen troll.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en je troll faalt![]()
Komt omdat gierige Hollanders bestellen via internetquote:Op maandag 17 maart 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een vriend van mij is filiaal manager van een Gamemania en die zegt dat minstens 85% van de PS3/4 games gekocht worden door Turken. Dus eigenlijk is het geen troll.![]()
![]()
![]()
en die game mania staat waar? amsterdam bijlmer?quote:Op maandag 17 maart 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een vriend van mij is filiaal manager van een Gamemania en die zegt dat minstens 85% van de PS3/4 games gekocht worden door Turken. Dus eigenlijk is het geen troll.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
deze wilde ik ook maken, maar dan west jeweetochquote:Op maandag 17 maart 2014 23:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en die game mania staat waar? amsterdam bijlmer?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Regio Den Haagquote:Op maandag 17 maart 2014 23:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en die game mania staat waar? amsterdam bijlmer?![]()
Ik weet weinig van de stad Amsterdamquote:Op maandag 17 maart 2014 23:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
deze wilde ik ook maken, maar dan west jeweetochWeet alleen dat bijlmer niet echt een fijne wijk is.
Maar Amsterdam west ook goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
bijlmer is meer surinaams/antilliaans/zwartquote:Op maandag 17 maart 2014 23:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik weet weinig van de stad AmsterdamWeet alleen dat bijlmer niet echt een fijne wijk is.
Maar Amsterdam west ook goed.
Geen idee. Als jij het zegt. Kom er nooit. Ja soms het trein station omdat de arena er naast is.quote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
bijlmer is meer surinaams/antilliaans/zwartDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
fixedquote:Op maandag 17 maart 2014 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bijlmer zitten ook veel skere studentenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn er ook rijke studenten dan?![]()
![]()
Per dag.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, soort van, maar ik krijg alles van mijn oudersquote:Op maandag 17 maart 2014 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn er ook rijke studenten dan?
Van je ouders geld levenquote:Op maandag 17 maart 2014 23:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, soort van, maar ik krijg alles van mijn ouders![]()
![]()
Ja, dat is ook wel zo. En dat zijn ook echt plaatsen waar je nagenoeg niks aan hebtquote:Op maandag 17 maart 2014 23:59 schreef Freire het volgende:
[..]
En 6 punten voor op de nummer 15![]()
Net als in de Eredivisie alles heel dicht op elkaar.
Als 6e kan je nog wel na-competitie halen uiteraard. Maar verder, gare competitie.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
![]()
Ik had op een aantal gewoon 9300 geboden en de webapp maar weer afgesloten. Nu kijk ik en heb ik de helft ervan binnen gehaald ook nog. Nja, dat is sowieso al profit als ik ze discard. In totaal heb ik er daar nu 10 van.
#SMLENOquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:06 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had op een aantal gewoon 9300 geboden en de webapp maar weer afgesloten. Nu kijk ik en heb ik de helft ervan binnen gehaald ook nog. Nja, dat is sowieso al profit als ik ze discard. In totaal heb ik er daar nu 10 van.
![]()
ik pak met die speler te discarden zo ongeveer meer profit dan met SMLENO'enquote:
en ik koop er gewoon een flink aantal van, wie weet stijgt ie naar de 12-13k (misschien als veel mensen hem discarden ofzo)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Andere mensen letten niet op, waardoor jij m kunt kopen voor die prijsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik pak met die speler te discarden zo ongeveer meer profit dan met SMLENO'en
en ik koop er gewoon een flink aantal van, wie weet stijgt ie naar de 12-13k (misschien als veel mensen hem discarden ofzo)![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bij basketbal zitten de mensen letterlijk langs het veld, elke wedstrijd vliegt er wel zo'n reus van 2 meter op een toeschouwer. Echt apartquote:![]()
heel veel meer is ie niet waard hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Andere mensen letten niet op, waardoor jij m kunt kopen voor die prijs
autobuyersquote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:06 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
![]()
Ik maak de laatste tijd alleen maar verlies maar het lukt me nog steeds om dit soort deals te vinden.![]()
Eindelijk, eindelijk erachter gekomen hoe die bloedhonden ultra-pressure spelen.
D-pad naar boven, Team Pressing selecteren.
Wat een verschil maakt dat zeg![]()
![]()
![]()
Valt wel mee. Ik speel al 3 jaar met team pressing. Je hebt ook nog een andere pressing instelling, die is erger maar dat trekt het aardig uit elkaar. De bloedhonden die echt erg zijn hebben gewoon custom tactics ingesteld en die kan je ook gewoon met de D-pad kiezen dan. Agression 100, press 100, dat soort shit. Gaat vooral goed icm een 41212 BPL team.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:43 schreef Confetti het volgende:
Eindelijk, eindelijk erachter gekomen hoe die bloedhonden ultra-pressure spelen.
D-pad naar boven, Team Pressing selecteren.
Wat een verschil maakt dat zeg
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Door deze post zijn er weer 10 nieuwe custom tactics gebruikers geboren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik speel al 3 jaar met team pressing. Je hebt ook nog een andere pressing instelling, die is erger maar dat trekt het aardig uit elkaar. De bloedhonden die echt erg zijn hebben gewoon custom tactics ingesteld en die kan je ook gewoon met de D-pad kiezen dan. Agression 100, press 100, dat soort shit. Gaat vooral goed icm een 41212 BPL team.![]()
Morge
Ik las hier iets terug over dat je je subaccounts kunt "giften" zodat je een grotere TP krijgt op andere accounts. Kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe? Lukt alleen op console zeker?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Vette actiequote:
Dat een vedette als Totti dit doet, zegt genoeg over hoe Strootman daar wordt gewaardeerd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 07:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morge
Ik las hier iets terug over dat je je subaccounts kunt "giften" zodat je een grotere TP krijgt op andere accounts. Kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe? Lukt alleen op console zeker?![]()
Gewoon zorgen dat je de naam van dat andere account in je vriendenlijst hebt en dan giften via de catalogue.quote:![]()
Thanks. Aan jou heb ik tenminste wat, DS2quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je de naam van dat andere account in je vriendenlijst hebt en dan giften via de catalogue.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar lijkt het wel op jaquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Denk je dat ik daar aanleg voor heb dan?![]()
![]()
Zonde man,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik mijn tijd liever besteed aan andere dingen.![]()
Best goeie tvquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:59 schreef Zhano het volgende:
www.geenstijl.nl/mt/archi(...)_kankerpowlitie.html
Voorlopig geen Ozz op Fok!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
*vervormdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:08 schreef Zhano het volgende:
Haha, dat wijf waarvan de stem vervormt is klinkt wel een beetje als DS2NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou dames en heren welkom bij een nieuwe aflevering van sommige mensen letten niet op of sommige mensen letten ECHT niet op
Misschien moet ik toch weer een keer een video opnemen.. maar dan geen trading video.![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou dames en heren welkom bij een nieuwe aflevering van sommige mensen letten niet op of sommige mensen letten ECHT niet op
Misschien moet ik toch weer een keer een video opnemen.. maar dan geen trading video.![]()
![]()
Een silver pack opening met live reactie (zoals Lindgren.)quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 18-03-2014 09:40:47 ]![]()
Vermakelijk verhaalquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:57 schreef Zhano het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
leestip
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gelezen ja, wat een koningquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:57 schreef Zhano het volgende:
leestip
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
wtfff die laatste zin ook echtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:57 schreef Zhano het volgende:
leestip
Ik kwam naar buiten rennen om je te bedanken, omdat de meeste gasten haar gewoon in de boom laten hangen en er vandoor gaan."'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hehequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtfff die laatste zin ook echt
Ik kwam naar buiten rennen om je te bedanken, omdat de meeste gasten haar gewoon in de boom laten hangen en er vandoor gaan."![]()
![]()
Haha ja dat is de punchline droplul... Maar het is wel een grappig verhaal!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik kwam naar buiten rennen om je te bedanken, omdat de meeste gasten haar gewoon in de boom laten hangen en er vandoor gaan."![]()
iddquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:24 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja dat is de punchline droplul... Maar het is wel een grappig verhaal!
Die sloeg alles inderdaadquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik kwam naar buiten rennen om je te bedanken, omdat de meeste gasten haar gewoon in de boom laten hangen en er vandoor gaan."
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Turkjes gingen wel meteen voor PS4 dat zag je wel weerquote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:59 schreef Zhano het volgende:
Voorlopig geen Ozz op Fok!![]()
Die weten over het algemeen wel wat kwaliteit is ja,quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Turkjes gingen wel meteen voor PS4 dat zag je wel weerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even denken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die weten over het algemeen wel wat kwaliteit is ja,
Nee.![]()
Jawel, niet zo trollen, kleine neus van me.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja doe een pack openingquote:Op dinsdag 18 maart 2014 09:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een silver pack opening met live reactie (zoals Lindgren.)
Het was een constatering geen troll. Turken hebben een voorkeur voor PS dat is een feit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jawel, niet zo trollen, kleine neus van me.![]()
Haha mooi dit! Volgens mij zijn dit die Marokkanen die een zekere meneer het land uit wil zetten. Ben het niet vaak eens met hem maar dit zou ik helemaal niet erg vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 08:59 schreef Zhano het volgende:
Voorlopig geen Ozz op Fok!![]()
Klopt. En dat komt omdat zij meer op het oosten georienteerd zijn, en minder op dat kapitalistische Microsoftquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was een constatering geen troll. Turken hebben een voorkeur voor PS dat is een feit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is wel vreemd, want ze lopen wel allemaal met een Iphone...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En dat komt omdat zij meer op het oosten georienteerd zijn, en minder op dat kapitalistische Microsoft
Forum Opties Forumhop: Hop naar: