SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb een team van zo'n 250k gebouwd.
Daarbij 1 goedkope speler: Arnautovic.
Na twee wedstrijden 3x raden wie de topscorer is: Arnautotic (en daar zat geen 1 kopbal bij). Wat een baas
Wel een lelijk standaard BPL team zonder enige originaliteit, maar ik wilde graag een paar spelers nog proberen die ik nog niet had gehad (Schurrle/Arnautovic/Toure/TIF Caulker) en kon geen leuke hybrid bedenken dus dan maar zo.
[ Bericht 14% gewijzigd door DutchSL op 17-03-2014 20:30:00 ]![]()
Absolute koning ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:23 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb een team van zo'n 250k gebouwd.
Daarbij 1 goedkope speler: Arnautovic.
Na twee wedstrijden 3x raden wie de topscorer is: Arnautotic (en daar zat geen 1 kopbal bij). Wat een baas
Wel een lelijk standaard BPL team zonder enige originaliteit, maar ik wilde graag een paar spelers nog proberen die ik nog niet had gehad (Schurrle/Arnautovic/Toure/TIF Caulker) en kon geen leuke hybrid bedenken dus dan maar zo.
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb je al een team gemaakt met Drogba en Sneijder?quote:Op maandag 17 maart 2014 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Leuk zo'n speler van 180k die vast zit in je tradepile![]()
Nou als mijn Suarez verkocht is dan kan ik SIF Sneijder kopenquote:Op maandag 17 maart 2014 21:13 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb je al een team gemaakt met Drogba en Sneijder?![]()
![]()
Het zoeken op de console gaat ook voor geen meter
Hij vindt alleen maar spelers die nog minder dan 1 minuut op de transfermarkt blijven staan..![]()
Ik denk dat het niet meer goed gaat komen deze editie van FUTquote:Op maandag 17 maart 2014 21:27 schreef Freire het volgende:
Het zoeken op de console gaat ook voor geen meter
Hij vindt alleen maar spelers die nog minder dan 1 minuut op de transfermarkt blijven staan..![]()
heb die van volgend jaar ook al opgegeven.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet meer goed gaat komen deze editie van FUTPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Eigenlijk heb ik het diep van binnen voor altijd opgegeven.quote:Op maandag 17 maart 2014 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb die van volgend jaar ook al opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |