SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
Alsof jij zonder Knut kan. Heb je hem wel een hart onder de riem gestoken na zijn ban?quote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Godver dacht ik lompemevrouw te kunnen hosselen heb ik dit. Kut etsu.
Je hebt zelf een schattig prethoofdquote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten dat het belangrijk is om eerst de feiten te horen (zien)
Alles kan kapotquote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Snow al ook al hebben we atm relatie problemen
Eens.quote:
Ja hoor, ik heb via DM een zelfmoordpoging verijdelt.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij zonder Knut kan. Heb je hem wel een hart onder de riem gestoken na zijn ban?
[..]
Je hebt zelf een schattig prethoofd
Hihiquote:
verijdeldquote:Op maandag 17 maart 2014 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb via DM een zelfmoordpoging verijdelt.
Als de andere partijen het niet betwisten, is het ook aannemelijk dat het zo is. Dat staat ergens in het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij van alle mensen zou moeten weten dat het belangrijk is om eerst de feiten te horen (zien)
Ja ik heb er nog de bibbers van.quote:
Ohquote:
Nee godverdomme dan zat ik wel in R&Pquote:
Godverdomme ik moest lachenquote:Op maandag 17 maart 2014 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee godverdomme dan zat ik wel in R&P
Gister teveel cocktails op?quote:
Ik heb zojuist season 2 BSG afgerond. Wat buitengewoon aangenaam je hier te zien posten overigens. Met een beetje geluk word je hier geeneens uitgekotstquote:
het is godverdomme geen grap godverdommequote:
Sorryquote:Op maandag 17 maart 2014 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het is godverdomme geen grap godverdomme
Heb er geen opquote:
hihaho wat garpigquote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, je zei cock.
Ik pas me direct aan aan het ONZ-niveau.
Ahw koetsjie koetsjie. Iemand kan een compliment over zijn eigen prethoofd niet waarderen.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof jij zonder Knut kan. Heb je hem wel een hart onder de riem gestoken na zijn ban?
[..]
Je hebt zelf een schattig prethoofd
Dat blijkt.quote:
Nare Nederlandse wetgeving ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als de andere partijen het niet betwisten, is het ook aannemelijk dat het zo is. Dat staat ergens in het Wetboek van Burgerlijke Rechtsvordering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |