Dat mag!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:00 schreef miss_sly het volgende:
Dat is inderdaad jouw idee, ik zie dat toch doorgaans wel anders.
Pfew, opluchting hier, hoor!quote:
Bij ons is het eerder andersom.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef amaranta het volgende:
Vaders
Die van mijn kinderen ziet ook nergens gevaar
Nou ja, nergens gevaar is niet waar, maar in ieder van B doet over sommige dingen gewoon minder moeilijk en dat is alleen maar gezond, lijkt me. Zo hebben we allebei wat toe te voegen in haar opvoeding en ontwikkeling, zeg maarquote:Op maandag 17 maart 2014 18:36 schreef amaranta het volgende:
Vaders
Die van mijn kinderen ziet ook nergens gevaar
Zo ging hij gisteren met ze, helemaal in achterin het schip zitten bij de Efteling. Nu weet ik ook wel dat er niks kan gebeuren. Maar toch.
Bij ons is het heel verschillend. Sommige dingen vindt B echt maar niets, terwijl ik het prima vind, maar ook omgedraaid. Zoals met die waterglijbaan. Ik hou er zelf niet van, dus ik zou er niet met haar in zijn gegaan. zo ook het schip in de Efteling: ik ben er twee keer in geweest en kwam er de tweede keer misselijk uit, dus ik hoef niet meer zo nodig. Als S er in wil, zal ze met B moeten.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:57 schreef -Spring het volgende:
Bij ons is het precies andersom. Ik zie veel minder gevaar dan N. Althans, ik zie het wel, maar maak me minder druk om het risico.
wij hebben vijf jaar geleden ook een tweedehands gekocht voor een paar honderd euro. Een van de beste aankopen ooitquote:Op maandag 17 maart 2014 19:02 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Oooooh, ik wil ook zo graag een vouwwagen
Gelukkig, we matchen weer!quote:Op maandag 17 maart 2014 19:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, het was een van de gelukkigste dagen uit mijn leven, de dag dat we de vouwwagen verkochten.
Misschien is mijn man wel wat voor jouquote:Op maandag 17 maart 2014 19:22 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Ik heb nu een prima, mooie, flinke tent, die ook erg goed bevalt. Maar voor een vouwwagen zou ik switchen, heb ik altijd al gezegd. En as we speak heb ik er op eentje gereageerd.
oh, we matchen ook op overregulering heur. Alleen heb ik mijn kinderen bijna zien verzuipen en toen nog wat zwemles geregeld.quote:
Die staat hier ook op de lijstquote:Op maandag 17 maart 2014 19:02 schreef Groofsken-jeweetwel het volgende:
Oooooh, ik wil ook zo graag een vouwwagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |