Jij hebt een sticker verdient!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Klacht: Mensen die een topic openen over dat programma, klagen over nep-internetgezeik, maar zelf niet doorhebben dat het programma ook doorgestoken kaart is...
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:41 schreef katja123 het volgende:
OHNEE het internet zit vol met nepperds!
Hieronder nog meer onzin waar je om kan lachen.(quote:Op maandag 17 maart 2014 16:08 schreef Chocovloek het volgende:
Ik zit net eventjes te kijken naar zo'n programma op MTV genaamd Catfish. Over van die dubieuze internet relaties waaruit dan uiteindelijk blijkt of die lui die een relatie met elkaar hebben echt elkaar kennen of dat ze stiekem met een hele grote dikke zeug zitten te chatten.
Klacht: mensen die tegenwoordig nog in dat internetgezeik trappen
Subklacht: trust nobody
Antiklacht: dat programma is wel lachen als je de verbaasde reacties ziet, plus heel vaak zijn de mensen alsnog wel heel lief voor elkaar. En soms loopt het natuurlijk gewoon heel goed af.
????????????????? vertel me allesquote:Op maandag 17 maart 2014 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Klacht: Mensen die een topic openen over dat programma, klagen over nep-internetgezeik, maar zelf niet doorhebben dat het programma ook doorgestoken kaart is...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 maart 2014 17:04 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
????????????????? vertel me alles
Ah ja oké.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Televisie is voor 99% nep, scripted, etc
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:53 schreef ZarB het volgende:
Nep of niet, altijd wel een smakelijk programma
Wat bijna altijd het geval is..quote:Op maandag 17 maart 2014 17:16 schreef Romanus het volgende:
Het mooiste is het als een van de twee echt zeugendik is
pure oogkanker weerquote:Op maandag 17 maart 2014 16:58 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hieronder nog meer onzin waar je om kan lachen.()
Slechte grap, ik geef je een 4.quote:Op donderdag 4 september 2014 17:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof je naar Feyenoord zit te kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |