SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Dit is goed mogelijk, maar het kwam zonder dat ik er aan dacht!quote:Op maandag 17 maart 2014 15:43 schreef awiebo het volgende:
zit tussen je oren.
Beeld je je vaker in dat je iets hebt? een kwaaltje?
Inbeelden gaat van kwaad tot erger.
Zolang het niet pijnlijk is is er niet meteen iets ergs aan de hand.
Gaat nogal moeilijkquote:
Hoezo, het was met twee minuten toch weer weg?quote:
Ja, maar het was wel even schrikken, en ik wil echt weten wat het is en hoe het komt.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoezo, het was met twee minuten toch weer weg?
Vertel je nog even wat je huisarts zei?quote:Op maandag 17 maart 2014 17:30 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja, maar het was wel even schrikken, en ik wil echt weten wat het is en hoe het komt.
Ik ga waarschijnlijk morgen! En ja, zal ik doen.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vertel je nog even wat je huisarts zei?
De huisarts wist het niet echt, alles in m'n lijf als bloeddruk is in ieder geval OK. Ze zei als het nog een keer voorkomt meteen naar haar toe, maar als dat niet gebeurd was het een eenmalig iets.quote:Op maandag 17 maart 2014 17:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vertel je nog even wat je huisarts zei?
Dat heb ik ook vaak, dan denk je na over worden dat het maar rare klanken zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Joh ik heb ook wel eens gehad dat ik 2 minuten lang de wereld heel vreemd vond oid.. Ik zou er niet druk om liggen.. Leuke ervaring joh.
Ik zou naar de dokter gaan, want deze klachten i.c.m. een links/rechts agnosie kunnen duiden op een lokalisatiegebonden partieel complex insult op basis van een glioblastoma multiforme.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
Opeens voelt het erg 'koud' rechtsonder op mijn rug, dus links op de rug,
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef starla het volgende:
[..]
Ik zou naar de dokter gaan, want deze klachten i.c.m. een links/rechts agnosie kunnen duiden op een lokalisatiegebonden partieel complex insult op basis van een glioblastoma multiforme.
Een wat?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef starla het volgende:
[..]
Ik zou naar de dokter gaan, want deze klachten i.c.m. een links/rechts agnosie kunnen duiden op een lokalisatiegebonden partieel complex insult op basis van een glioblastoma multiforme.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |