abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137845213
Ik had een rare aanval vandaag tijdens de les, maar eerst even wat over mijzelf. Ik ben 17, eet erg gezond, en ben ook gewoon gezond.

Ik zat vandaag in de les gewoon op te letten, een beetje achterover leunend. Opeens voelt het erg 'koud' rechtsonder op mijn rug, dus links op de rug, net boven m'n onderbroek hoogte.

Het bleef er voor 1 minuut, en het koude gebied werd soms iets groter, soms iets kleiner.
Na een minuut stopte het en voelde het alsof ik er niet meer bij was. Ik zag alles, ik hoorde alles, maar ik was er niet echt bij, moeilijk uit te leggen. Daarna kreeg ik een gevoel dat er druk op m'n hoofd kwam van elke kant, en ik kreeg veel ruis te horen. Ook voelde alles 'anders'.

Uiteindelijk was het na een halve minuut over, en was alles OK.

Enig idee wat dit kon zijn? Kan het door stress komen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_137845340
Geen idee wat het kan zijn, maar je huisarts zal dit denk ik wel weten ;)
  maandag 17 maart 2014 @ 15:43:17 #3
409503 awiebo
bûter, brea en griene tsiis...
pi_137845477
zit tussen je oren.
Beeld je je vaker in dat je iets hebt? een kwaaltje?
Inbeelden gaat van kwaad tot erger.
Zolang het niet pijnlijk is is er niet meteen iets ergs aan de hand.

;)
den Rijn neder quam ... inder wilder Neder Sassen lant ... ende om dattet soo couden lant is, soo dedent die Romeynen Vrieslant hieten
pi_137845499
Lage bloeddruk?
pi_137845557
Rugaids?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_137845683
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:43 schreef awiebo het volgende:
zit tussen je oren.
Beeld je je vaker in dat je iets hebt? een kwaaltje?
Inbeelden gaat van kwaad tot erger.
Zolang het niet pijnlijk is is er niet meteen iets ergs aan de hand.

;)
Dit is goed mogelijk, maar het kwam zonder dat ik er aan dacht!
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  maandag 17 maart 2014 @ 15:49:34 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137845727
Geen aandacht aan besteden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_137848615
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:49 schreef Lienekien het volgende:
Geen aandacht aan besteden.
Gaat nogal moeilijk _O-
-Don Draper
  maandag 17 maart 2014 @ 17:25:49 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137849392
quote:
11s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:04 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Gaat nogal moeilijk _O-
Hoezo, het was met twee minuten toch weer weg?
pi_137849562
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoezo, het was met twee minuten toch weer weg?
Ja, maar het was wel even schrikken, en ik wil echt weten wat het is en hoe het komt.
-Don Draper
  maandag 17 maart 2014 @ 17:39:18 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_137849836
quote:
11s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:30 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ja, maar het was wel even schrikken, en ik wil echt weten wat het is en hoe het komt.
Vertel je nog even wat je huisarts zei?
pi_137850064
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ga waarschijnlijk morgen! En ja, zal ik doen. :)
-Don Draper
pi_137942357
quote:
1s.gif Op maandag 17 maart 2014 17:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De huisarts wist het niet echt, alles in m'n lijf als bloeddruk is in ieder geval OK. Ze zei als het nog een keer voorkomt meteen naar haar toe, maar als dat niet gebeurd was het een eenmalig iets.
-Don Draper
pi_137942980
Joh ik heb ook wel eens gehad dat ik 2 minuten lang de wereld heel vreemd vond oid.. Ik zou er niet druk om liggen.. Leuke ervaring joh.
Rustig aan.
  donderdag 20 maart 2014 @ 15:32:34 #15
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_138025256
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 21:47 schreef kingtoppie het volgende:
Joh ik heb ook wel eens gehad dat ik 2 minuten lang de wereld heel vreemd vond oid.. Ik zou er niet druk om liggen.. Leuke ervaring joh.
Dat heb ik ook vaak, dan denk je na over worden dat het maar rare klanken zijn.

En wat ts omschrijft herken ik, het is gewoon een soort wegdromen.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:43:07 #17
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_138025973
Die spoiler :D
pi_138033938
Zou vooral even naar de symptomen Googlen, dan weet je in ieder geval zeker dat je doodgaat.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_138047319
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 15:36 schreef SherlockHolmes het volgende:
Opeens voelt het erg 'koud' rechtsonder op mijn rug, dus links op de rug,
Ik zou naar de dokter gaan, want deze klachten i.c.m. een links/rechts agnosie kunnen duiden op een lokalisatiegebonden partieel complex insult op basis van een glioblastoma multiforme.
I feel kinda Locrian today
pi_138048487
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef starla het volgende:

[..]

Ik zou naar de dokter gaan, want deze klachten i.c.m. een links/rechts agnosie kunnen duiden op een lokalisatiegebonden partieel complex insult op basis van een glioblastoma multiforme.
_O-
pi_138051376
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 17:41 schreef starla het volgende:

[..]

Een wat?
-Don Draper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')