Tis wel makkelijk, vingertje wijzen, lachen dat het er zo absurd uit ziet, en verder niet nadenken. Dan kom je er nooit achter dat er een goede reden is dat het er zo uit ziet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:34 schreef Chewie het volgende:
Omdat het te ingewikkeld word als ze zelf na moeten denken en een onderbouwing moeten verzinnen.
Ik heb alles goed gelezen,dankje.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik nou zoost, gewoon een onzinnige linkdump en waarschijnlijk heeft Tingo niet eens de moeite gedaan om het zelf te lezen, de OP op het cluesforum is ook weer zo'n voorbeeld van veel roepen maar niks onderbouwen, maar post die dit omdat het prima past in zijn eigen waandenkbeelden.
Heb je er ook over nagedacht? Waarom doen ze bijvoorbeeld zo lacherig over de beelden van het opstijgen vanaf de maan?quote:
Want het ziet er uit als 'n sci-fi B-movie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je er ook over nagedacht? Waarom doen ze bijvoorbeeld zo lacherig over de beelden van het opstijgen vanaf de maan?
En waarom is dat vreemd gezien de gebruikte middelen? (overigens zien sci-fi films er vaak beter uit dan het echte werk).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Want het ziet er uit als 'n sci-fi B-movie.
So what? Wat is er precies fout of onrealistisch aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
En jij klinkt als een -edit-kind van 8. Dat maakt het nog niet automatisch zo.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel tegenstrijdig met de beweringen dat 'we' nog nooit op de maan geweest zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef Chewie het volgende:
Volgens Niburu hebben we al een complete ruimtevloot en zijn we op alle planeten behalve Mercurius geweest. Hoe zien Lambiekje en Tingo dit eigenlijk?
http://www.niburu.co/inde(...)atid=12:et&Itemid=25
Als we zo'n vloot zouden hebben dan is de maan denk ik de meest logische "haven"
BS.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:44 schreef Chewie het volgende:
Volgens Niburu hebben we al een complete ruimtevloot en zijn we op alle planeten behalve Mercurius geweest. Hoe zien Lambiekje en Tingo dit eigenlijk?
http://www.niburu.co/inde(...)atid=12:et&Itemid=25
Als we zo'n vloot zouden hebben dan is de maan denk ik de meest logische "haven"
Op basis waarvan is dit bullshit?quote:
Daar kom je nooit achter ben ik bang.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:59 schreef nikao het volgende:
[..]
Op basis waarvan is dit bullshit?![]()
Altijd interessant (en onbegrijpelijk) om te zien hoe mensen als Tingo en Biekje blijkbaar ergens toch een grens trekken, maar op basis waarvan??
Vraag ik me ook af, blijkbaar gaat dit net te ver of zo, al zou het me ook niks verbazen dat dit verhaal door deze users wel als bron opgevoerd (en dus als waar word gezien) in een discussie over alien interventie en illuminatie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:59 schreef nikao het volgende:
[..]
Altijd interessant (en onbegrijpelijk) om te zien hoe mensen als Tingo en Biekje blijkbaar ergens toch een grens trekken, maar op basis waarvan??
Want bijna alles op niburu is BS.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:59 schreef nikao het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over Illoominazi of aliens.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af, blijkbaar gaat dit net te ver of zo, al zou het me ook niks verbazen dat dit verhaal door deze users wel als bron opgevoerd (en dus als waar word gezien) in een discussie over alien interventie en illuminatie bijvoorbeeld.
Dat snappen we, klopt ook helemaal. Alleen is het echt een pot nat met dat cluesforum wat je wel hoog hebt zitten. Dat is het bizarre, waarom geloof je het ene BS verhaal niet en het andere wel?quote:
Biekje wel en helaas voor jou de zogenaamde bronnen die je aandraagt ook zeer regelmatig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over Illoominazi of aliens.
Clues forum hebben echt niks te maken met de soort subjects op niburu....of Alex Jones,David Icke,Judy Woods,911 Truth.enz.enz. Als iemand begint over die gasten krijgen ze 'n waarschuwing en dan worden ze geband.En groot gelijk hebben ze ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:24 schreef nikao het volgende:
[..]
Dat snappen we, klopt ook helemaal. Alleen is het echt een pot nat met dat cluesforum wat je wel hoog hebt zitten. Dat is het bizarre, waarom geloof je het ene BS verhaal niet en het andere wel?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:59 schreef Tingo het volgende:
Er is helemaal niks over conspiracy theorieen....
Ik ga niet naar niburu om te weten wat je over 't heb.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Biekje wel en helaas voor jou de zogenaamde bronnen die je aandraagt ook zeer regelmatig.
Maar goed, dit idiote artikel van Niburu doet ongeveer net zoveel aan onderbouwing als jij, dus waarom is Niburu BS en moeten we van jou maar klakkeloos en zonder dat je enig bewijs aandraagt aannemen dat we nooit op de maan zijn geweest?
Oh ? Is het 'n 'conspiracy' om niet iets te geloven?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:01 schreef nikao het volgende:
[..]Hoe wil jij het ontkennen van de maanlandingen noemen dan? En ontkennen van ISS en wat voor ruimtevaart dan ook? Daar heb je flinke conspiracies voor nodig hoor....
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ga niet naar niburu om te weten wat je over 't heb.
Ze hebben echt niks met elkaar te maken.
Nee duh, het is een conspiracy als er duizenden mensen ergens over moeten liegen en iets verzwijgen. Wat nodig is om de maanlanding te ontkennen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ? Is het 'n 'conspiracy' om niet iets te geloven?
Heb je al bedacht wat er fout en onrealistisch is aan de beelden van het opstijgen van de maan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Clues forum hebben echt niks te maken met de soort subjects op niburu....of Alex Jones,David Icke,Judy Woods,911 Truth.enz.enz. Als iemand begint over die gasten krijgen ze 'n waarschuwing en dan worden ze geband.En groot gelijk hebben ze ook.
Er is helemaal niks over conspiracy theorieen....het gaat meer over nepheid in 't media en hoe onze geschiedenis is ook verwarrend.
Er is heel veel informatieve discussie daar....and a great sense of humour.
De bronvermelding is van het zelfde niveau maar goed als jij denkt dat cluesforum wel aan onderbouwing en bronvermelding doet laat het ons dan eens zien, tot nu toe lukt je dat namelijk niet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik ga niet naar niburu om te weten wat je over 't heb.
Ze hebben echt niks met elkaar te maken.
...met de GTST-acteurs van het opzichtige Apollo programma niet nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Biekje wel en helaas voor jou de zogenaamde bronnen die je aandraagt ook zeer regelmatig.
Maar goed, dit idiote artikel van Niburu doet ongeveer net zoveel aan onderbouwing als jij, dus waarom is Niburu BS en moeten we van jou maar klakkeloos en zonder dat je enig bewijs aandraagt aannemen dat we nooit op de maan zijn geweest?
En kun je dat ook onderbouwen of blijft het weer eens bij heel hard "nietes" roepen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
...met de GTST-acteurs van het opzichtige Apollo programma niet nee.
Geloof je eigenlijk wel dat de wereld rond is?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Don't get him started.... krijgen we vast te horen dat de aarde hol is enzo...quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Geloof je eigenlijk wel dat de wereld rond is?
Nog beter, dat de maan gefabriceerd isquote:Op donderdag 20 maart 2014 10:05 schreef nikao het volgende:
[..]
Don't get him started.... krijgen we vast te horen dat de aarde hol is enzo...
BNW / Is onze aarde hol? #4: Wat veroorzaakt de aurora's van Saturnus?quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:05 schreef nikao het volgende:
[..]
Don't get him started.... krijgen we vast te horen dat de aarde hol is enzo...
Oef... en weer zakt m'n beeld van de mensheid weer wat verder weg... (en dat was al niet te best zoals altijd na verkiezingen :|)quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
BNW / Is onze aarde hol? #4: Wat veroorzaakt de aurora's van Saturnus?
Schitterend topic toch? BNW op zijn best.quote:Op donderdag 20 maart 2014 11:11 schreef nikao het volgende:
[..]
Oef... en weer zakt m'n beeld van de mensheid weer wat verder weg... (en dat was al niet te best zoals altijd na verkiezingen :|)
Rond als een cirkel of rond als een bol.quote:Op donderdag 20 maart 2014 09:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Geloof je eigenlijk wel dat de wereld rond is?
Ja maar heb je daar ooit bewijs van gezien? En als de wereld rond is, dan val je er toch vanaf? Misschien zijn alle ruimtereizen en foto's van de aarde vanuit de ruimte wel een hoax.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:02 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Rond als een cirkel of rond als een bol.
Ellipsoïde denk ik.
GTST acteurs zijn echt van laag niveau he, hadden ze dan niet betere kunnen gebruiken? bedoel ze waren toch met geld aan het smijten.quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die arstronots lijkt geen goede tijden,maar wel slechte tijden gehad bij de Apollo Press Conference....en waren ook niet erg enthusiast over hun magnificent voyage.quote:Op donderdag 20 maart 2014 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
GTST acteurs zijn echt van laag niveau he, hadden ze dan niet betere kunnen gebruiken? bedoel ze waren toch met geld aan het smijten.
Jammer nee, ze hebben iets mogen aanschouwen waar jij alleen van kan dromen kerel.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die arstronots lijkt wel geen goede tijden,maar wel slechte tijden gehad bij de Apollo Press Conference....en waren ook niet erg enthusiast over hun magnificent voyage.
En ook geen sterren gezien! Wat jammer voor hun!
Buzz Aldrin: I don't remember seeing any stars.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jammer nee, ze hebben iets mogen aanschouwen waar jij alleen van kan dromen kerel.
Alleen ik doe het ze niet na
.. omdat?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jammer nee, ze hebben iets mogen aanschouwen waar jij alleen van kan dromen kerel.
Alleen ik doe het ze niet na
dat kanquote:Op donderdag 20 maart 2014 17:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Buzz Aldrin: I don't remember seeing any stars.
Als jij 's nachts op een voetbalveld staat met de lampen aan, zie jij dan wel sterren?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die arstronots lijkt geen goede tijden,maar wel slechte tijden gehad bij de Apollo Press Conference....en waren ook niet erg enthusiast over hun magnificent voyage.
Ha die hoax weer, gebaseerd op 1 foto (met Nixon, zou ik ook niet vrolijk van worden)waar ze volgens de complot idioten niet blij op kijken, waarom worden de rest van het beeldmateriaal van deze pers conferentie eigenlijk altijd buiten beschouwing gelaten?quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:05 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die arstronots lijkt geen goede tijden,maar wel slechte tijden gehad bij de Apollo Press Conference....en waren ook niet erg enthusiast over hun magnificent voyage.
Een foto?quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ha die hoax weer, gebaseerd op 1 foto (met Nixon, zou ik ook niet vrolijk van worden)waar ze volgens de complot idioten niet blij op kijken, waarom worden de rest van het beeldmateriaal van deze pers conferentie eigenlijk altijd buiten beschouwing gelaten?
Dat jij er wat vreemds in ziet is niet het probleem van de rest van de wereld en overstappen op engels maken je reacties niet opeens inhoudelijk. Ik ken die persconferentie en ik kan er met de beste wil van de wereld niks bijzonders aan ontdekken.quote:Op donderdag 20 maart 2014 18:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Een foto?
Look at the body language of these people!
Apollo Press Conference.3mins.
De full version van 80minuten is ook zo zielig neem ik aan, maar ik vond het echt te pijnlijk om de hele embarrassing/weird film te kijken.
Soms lichaamstaal en menselijk gedrag spreekt meer aan dan duizenden worden.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat jij er wat vreemds in ziet is niet het probleem van de rest van de wereld en overstappen op engels maken je reacties niet opeens inhoudelijk. Ik ken die persconferentie en ik kan er met de beste wil van de wereld niks bijzonders aan ontdekken.
Maar goed blijkbaar kunnen idioten zoals jij en Rene niks beter verzinnen en is brugklas natuurkunde blijkbaar ook al te hoog gegrepen gezien de andere zogenaamde smoking guns die aangedragen zijn.
Maar dat is dus je enige argument?quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Soms lichaamstaal en menselijk gedrag spreekt meer aan dan duizenden worden.
En soms wil je iets zo graag zien dat je het er in leest zonder dat het er is.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor- ze zijn natuurlijk heel trots en duidelijk op z'n gemak over wat ze zeggen ze hebben gedaan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En soms wil je iets zo graag zien dat je het er in leest zonder dat het er is.
Daar ga je weerquote:Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor- ze zijn natuurlijk heel trots en duidelijk op z'n gemak over wat ze zeggen ze hebben gedaan.
Leugenaars zijn het.
Waarom kunnen ze niet gewoon ongemakkelijk zijn onder al die media aandacht? Bij Armstrong was dat iig het geval.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja hoor- ze zijn natuurlijk heel trots en duidelijk op z'n gemak over wat ze zeggen ze hebben gedaan.
Leugenaars zijn het.
Heeft ie dat gedaan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:46 schreef TitusPullo het volgende:
Heeft de CIA Buzz Aldrin LSD gegeven, dat 'ie de malloot die beweerde dat de maanlanding bedrog was een muilpeer heeft gegeven?
quote:
Heeft die ouwe goed gedaan! Hij hoeft die beledigingen niet te slikken.quote:
Soms wel, als je het goed kan interpreteren. Als we zien hoe goed jij feiten en informatie interpreteert zou ik niet teveel vertrouwen op je mening over deze video...quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
Go Buzz !quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heeft die ouwe goed gedaan! Hij hoeft die beledigingen niet te slikken.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heeft die ouwe goed gedaan! Hij hoeft die beledigingen niet te slikken.
Zoiets bedoel je, lichaamstaal in vorm van een knal voor je bakkes.quote:Op donderdag 20 maart 2014 19:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
De ironie.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:42 schreef theguyver het volgende:
mooi youtjoep comment
asking for proof of a moon landing by swearing on a book of fairy tales
Als je vind de ISS zo interessant kan je misschien 'n nieuwe topic van maken.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:08 schreef nikao het volgende:
Voor de ISS deniers;
Ze hebben nu acteurs 24/7 op een set die je met webcam kan volgen.
Dat, of ze hebben een livestream met ISS.. awesome!
http://www.ustream.tv/channel/9408562
-weg-quote:Op maandag 24 maart 2014 17:33 schreef ems. het volgende:
Ik zie aan Tingo's taalgebruik dat hij nu een beetje bang is.
quote:
Half India is 24/7 aan CGI programeren NON stop!!!quote:Op maandag 24 maart 2014 17:08 schreef nikao het volgende:
Voor de ISS deniers;
Ze hebben nu acteurs 24/7 op een set die je met webcam kan volgen.
Dat, of ze hebben een livestream met ISS.. awesome!
http://www.ustream.tv/channel/9408562
pff laat die eens beter hun best doen! Crap kwaliteit voor CGI!quote:Op maandag 24 maart 2014 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
half india is 24/7 aan CGI programeren NON stop!!!
Grappig dat Aldrin is en Armstrong was 'n streng gelover in ‘the book of fairy tales’.quote:
Wat klopt er nou niet aan die beelden van het opstijgen vanaf de maan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Grappig dat Aldrin is en Armstrong was 'n streng gelover in ‘the book of fairy tales’.
Maar ja,NASA heeft z’n eigen ‘book of fairy tales’ dat heeft ook ‘n grote following.
The moon Commoonion!![]()
http://www.theguardian.co(...)ldrin-communion-moon
The surreal ceremony is described in an article by Aldrin in a 1970 copy of Guideposts magazine:
"I poured the wine into the chalice our church had given me. In the one-sixth gravity of the moon the wine curled slowly and gracefully up the side of the cup. It was interesting to think that the very first liquid ever poured on the moon, and the first food eaten there, were communion elements."
Oh the irony – indeed.
Ik dacht dat t jou was die heeft de punt gemist.quote:
Staat hier verder helemaal buiten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:46 schreef Tingo het volgende:
Tis vaker gezegd :
Ik snap hoe wetenschappers en andere zogenaamde 'logical thinking' mensen (zoals astronots bvb.) kunnen in God of religie geloven.
Welke beelden?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Staat hier verder helemaal buiten.
Hoe zit het nou met die beelden?
Misschien zijn ze op het maan geweesst met 'a wing and a prayer'.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Staat hier verder helemaal buiten.
Ja daar hadden we het over. Jij vond ze als een B scifi movie uitzien. Ik zou graag willen weten wat er volgens jou niet aan klopt.quote:
Again, dat heeft hier helemaal niets mee te maken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien zijn ze op het maan geweesst met 'a wing and a prayer'.
Volgens mij hadden ze wel 'n beetje 'divine intevention' nodig.
Oh nee? Als ''n piloot in 'n vleigtuig zegt:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Again, dat heeft hier helemaal niets mee te maken.
Kan het nou weer terug OT? Wat is er volgens jou precies mis met die beelden?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh nee? Als ''n piloot in 'n vleigtuig zegt:
Maak je niet zorgen mensen als we gaan crashen,God will save us!
Zou je niet 'n beetje zorgen maken?
Of geloof je ook in God?
Ze ziet er ontzettend stom uit en niks te maken met 'n echte raket.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan het nou weer terug OT? Wat is er volgens jou precies mis met die beelden?
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze ziet er ontzettend stom uit en niks te maken met 'n echte raket.
On topic Tingoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh nee? Als ''n piloot in 'n vleigtuig zegt:
Maak je niet zorgen mensen als we gaan crashen,God will save us!
Zou je niet 'n beetje zorgen maken?
Of geloof je ook in God?
Je ziet duidelijk dat ze proberen om net zo op te stijgen als Jezus deed tijdens de Hemelvaart. Dat deugt natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:32 schreef ATuin-hek het volgende:
Even voor de volledigheid:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Links Apollo 15, rechts Apollo 17.
Wat is hier precies zo fout aan Tingo?
Dat zal het zijn jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:34 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat ze proberen om net zo op te stijgen als Jezus deed tijdens de Hemelvaart. Dat deugt natuurlijk niet.
Toch fijn dat we de absolute waarheid tot onze beschikking hebben in de vorm van het waarneemvermogen en de beoordelingen van Tingo. Zegt Tingo dat een foto er 'raar' uitziet dan is het een fake! Als de lichaamstaal Tingo niet aanstaat dan is het een acteur! Als Tingo vindt dat een lunar lander een beetje raar opstijgt dan kan het gewoon niet waar zijn! etc. etc.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze ziet er ontzettend stom uit en niks te maken met 'n echte raket.
En het heeft ook nog eens een week van herhaaldelijk vragen gekost om tot dat magere antwoord te komen...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:20 schreef nikao het volgende:
[..]
Toch fijn dat we de absolute waarheid tot onze beschikking hebben in de vorm van het waarneemvermogen en de beoordelingen van Tingo. Zegt Tingo dat een foto er 'raar' uitziet dan is het een fake! Als de lichaamstaal Tingo niet aanstaat dan is het een acteur! Als Tingo vindt dat een lunar lander een beetje raar opstijgt dan kan het gewoon niet waar zijn! etc. etc.
Fijn he zo'n eigen wereld?
damn..
![]()
![]()
En jij heb TV beelden,fake moonrocks en 'n stelletje erg zenuwachtig,niet overtuigende arstronots die geloven in Jesus en de Bijbel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:20 schreef nikao het volgende:
[..]
Toch fijn dat we de absolute waarheid tot onze beschikking hebben in de vorm van het waarneemvermogen en de beoordelingen van Tingo. Zegt Tingo dat een foto er 'raar' uitziet dan is het een fake! Als de lichaamstaal Tingo niet aanstaat dan is het een acteur! Als Tingo vindt dat een lunar lander een beetje raar opstijgt dan kan het gewoon niet waar zijn! etc. etc.
Fijn he zo'n eigen wereld?
damn..
![]()
![]()
Er is veel meer dan dat, en dat weet je best.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
En jij heb TV beelden,fake moonrocks en 'n stelletje erg zenuwachtig,niet overtuigende arstronots die geloven in Jesus en de Bijbel.
Nee hoor, tot nu toe zit ik nog altijd met dat laserexperiment in m'n maag. Ik wil ZO graag geloven in de moonhoax, maar jij biedt maar geen verklaring voor dat experiment en ik MOET dus wel geloven in de reflector.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
En jij heb TV beelden,fake moonrocks en 'n stelletje erg zenuwachtig,niet overtuigende arstronots die geloven in Jesus en de Bijbel.
Het voelt gewoon niet goed, weet je. Ik blijf ook het woord zonsondergang gebruiken, omdat ik de zon elke dag zie ondergaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Er is veel meer dan dat, en dat weet je best.
Wat is nou de reden dat je die beelden hierboven zo nep vind?
Wat heeft het geloof van iemand hier mee te makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Maar ik heb geen overtuigende bewijs gezien dat er 'n 'moon mirror' daar staat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef nikao het volgende:
[..]
Nee hoor, tot nu toe zit ik nog altijd met dat laserexperiment in m'n maag. Ik wil ZO graag geloven in de moonhoax, maar jij biedt maar geen verklaring voor dat experiment en ik MOET dus wel geloven in de reflector.
Tsja... overtuig me nou eens een keer Tingo!
Kijk effe terug.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft het geloof van iemand hier mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |