Volgens mij probeerde ze daarmee aan te geven dat 'valparkiet' helemaal niet grappig was en dat er dus niets is om te lachen.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het feit dat jij nu op deze wijze probeert te stoken getuigt wat voor karakter je hebt. Dat van Kubi vind ik niet erg, maar jouw intentie komt nu echt naar voren. Best walgelijk dat je zo gebruik maakt van de situatie om mij te kunnen raken. Schroom niet om het hier te vertellen aan ons wanneer een van jouw gezins- of familieleden sterft, ik zal hetzelfde niet bij jou doen.
Dus Turken hechten geen waarde aan hun huisdieren?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik Nederlands, ik hecht heel erg veel waarde aan dieren en mijn huisdieren.
quote:
niet zo extreem als nederlanders, die zeggen meestal dat het hun kind isquote:Op maandag 17 maart 2014 14:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dus Turken hechten geen waarde aan hun huisdieren?
Nederlanders gaan beter met dieren om dan Turken en hechten er ook meer waarde aan.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:30 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dus Turken hechten geen waarde aan hun huisdieren?
bedoel je dit.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet zo extreem als nederlanders, die zeggen meestal dat het hun kind is
dat neem ik van je aan, maar ik geloof niet dat je 60 dagen nadat je uit de baarmoeder van mama bent gefloept dat al kon lopen...quote:
Tsja. Bij de een duurt het langer dan de ander.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat neem ik van je aan, maar ik geloof niet dat je 60 dagen nadat je uit de baarmoeder van mama bent gefloept dat al kon lopen...
gatver ja . ik deed mijn ogen dicht door dat plaatjequote:Op maandag 17 maart 2014 14:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bedoel je dit.
[ afbeelding ]
of was het misschien 2 jaar ipv 2 maanden?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tsja. Bij de een duurt het langer dan de ander.
Dieren kunnen meteen na hun geboorte lopenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Tsja. Bij de een duurt het langer dan de ander.
anders komen de hyena'squote:Op maandag 17 maart 2014 14:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dieren kunnen meteen na hun geboorte lopen
Babyhertjequote:Op maandag 17 maart 2014 14:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dieren kunnen meteen na hun geboorte lopen
JFM moest dus al snel wegrennenquote:
Van jou ja.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
JFM moest dus al snel wegrennen
dat zou wel het een en ander verklarenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:38 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
JFM moest dus al snel wegrennen
Jullie zijn gemee-heeeeen.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat zou wel het een en ander verklaren
jij zag mij al aankomen j!quote:
Aman bosver.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Volgens mij probeerde ze daarmee aan te geven dat 'valparkiet' helemaal niet grappig was en dat er dus niets is om te lachen.
Zo las ik het in ieder geval.
Ik ken serieus mensen die dit deden.. Niet zo overdreven maar wel echt de tong kussen enzo.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
bedoel je dit.
[ afbeelding ]
why?quote:
racist...quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef Stimorol- het volgende:
Arcadia de zeiksnol. Gebruikt mijn scheiding tegen me en loopt nu zelf te janken dat ik zgn iets gebruik.
Daarom: yahudi gibi.
Ja!quote:Op maandag 17 maart 2014 14:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
jij zag mij al aankomen j!??
Vies man. Vies. Al die bacteriën.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken serieus mensen die dit deden.. Niet zo overdreven maar wel echt de tong kussen enzo.
omdat ik geen diertje ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |