Een aantal flexkrachten werken zelfs 3-4 dagen in de week omdat ze vaak beschikbaar zijn en dat ook de types zijn die hard werken en daardoor ook vaak opgeroepen worden. Voor een student is dat natuurlijk ideaal.quote:Op maandag 17 maart 2014 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
Zo'n fabrieksbaan is wel echt fijn voor studenten merk ik. Zelf bepalen wanneer je gaat werken enzo, geen vaste dagen etc.
quote:
Heb het begraven voordat mijn moeder thuiskwam. Ze is zojuist thuisgekomen en moest huilen. Zou erger zijn als ze het lichaam van het beestje zag leek me, dus heb het gelijk begraven.quote:
hayirli evlat!quote:Op maandag 17 maart 2014 13:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb het begraven voordat mijn moeder thuiskwam. Ze is zojuist thuisgekomen en moest huilen. Zou erger zijn als ze het lichaam van het beestje zag leek me, dus heb het gelijk begraven.
https://www.usc.edu/org/c(...)/bukhari/082-sbt.phpquote:Op maandag 17 maart 2014 10:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bah. Wat zegt de islam over het martelen van mensen op deze manier?
Hoe is hij dood gegaan? *grinnikt*quote:
quote:
Sagolquote:
Ik begrijp het niet. Wat valt hier aan te grinniken?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hoe is hij dood gegaan? *grinnikt*
valparkietquote:Op maandag 17 maart 2014 14:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Sagol
[..]
Ik begrijp het niet. Wat valt hier aan te grinniken?
hehe, Sorry.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet echt grenzen en timing leren.
doe ff normaal...quote:
Het feit dat jij nu op deze wijze probeert te stoken getuigt wat voor karakter je hebt. Dat van Kubi vind ik niet erg, maar jouw intentie komt nu echt naar voren. Best walgelijk dat je zo gebruik maakt van de situatie om mij te kunnen raken. Schroom niet om het hier te vertellen aan ons wanneer een van jouw gezins- of familieleden sterft, ik zal hetzelfde niet bij jou doen.quote:
quote:
Mijn opa had vroeger een parkiet... İk was 7 maanden oud en kon net lopen... Ik ben een moordenaarquote:
Wat laat je jezelf weer kennen Mr Lion.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het feit dat jij nu op deze wijze probeert te stoken getuigt wat voor karakter je hebt. Dat van Kubi vind ik niet erg, maar jouw intentie komt nu echt naar voren. Best walgelijk dat je zo gebruik maakt van de situatie om mij te kunnen raken. Schroom niet om het hier te vertellen aan ons wanneer een van jouw gezins- of familieleden sterft, ik zal hetzelfde niet bij jou doen.
Ik kon al lopen vanaf 2 maandenquote:Op maandag 17 maart 2014 14:25 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mijn opa had vroeger een parkiet... İk was 7 maanden oud en kon net lopen... Ik ben een moordenaar
suuuuuuurequote:Op maandag 17 maart 2014 14:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kon al lopen vanaf 2 maanden
Wonderkindjes deze 2.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik Nederlands, ik hecht heel erg veel waarde aan dieren en mijn huisdieren.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat laat je jezelf weer kennen Mr Lion.
Basin sagolsun.vogel vergelijken met familie.
Nooit eerder gehoordquote:Op maandag 17 maart 2014 14:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |