sinds wanneer?quote:
Jij maakte mij uit voor namusuz. Jij bent nog viezer dan ik. Ik preek tenminste niet over goed moslimgedrag.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:44 schreef Arcadia het volgende:
Zelf over familie beginnen en dan zeuren dat ik hetzelfde tegen jou doe. Daarna ga je nog een stap verder om hiervan gebruik te maken.
kunnen jullie lovebirds dit niet over dm/pm doen ofzo, ik heb last van julllie gebitchquote:Op maandag 17 maart 2014 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij maakte mij uit voor namusuz. Jij bent nog viezer dan ik. Ik preek tenminste niet over goed moslimgedrag.
Dan lees je erover heen.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
kunnen jullie lovebirds dit niet over dm/pm doen ofzo, ik heb last van julllie gebitch
das niet mogelijkquote:
is dat positief?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stim, der is zo iemand op Masterchef USA. Moet altijd aan jou denken als ik der zie.
Ook zo'n bitch?quote:Op maandag 17 maart 2014 14:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stim, der is zo iemand op Masterchef USA. Moet altijd aan jou denken als ik der zie.
Ik weet dat jij dat waardeertquote:Op maandag 17 maart 2014 14:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laten we zeggen; ze kan goed koken maar ze is recht voor zijn raap.
Ik heb het hier niet over uiterlijk, maar haar karakter, let's get that clear.
[ afbeelding ]
Dierenwelzijn en -liefde moeten we uiteraard in acht nemen, maar ik vind het zelf ook te ver gaan om de vergelijking met mensen te maken. Niet dat is stoken tussen mensen goedkeur overigens.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het feit dat jij nu op deze wijze probeert te stoken getuigt wat voor karakter je hebt. Dat van Kubi vind ik niet erg, maar jouw intentie komt nu echt naar voren. Best walgelijk dat je zo gebruik maakt van de situatie om mij te kunnen raken. Schroom niet om het hier te vertellen aan ons wanneer een van jouw gezins- of familieleden sterft, ik zal hetzelfde niet bij jou doen.
Ik trok de lijn naar iets waar zij waarde aan hecht. Heb niet gezegd dat dieren en mensen vergelijkbaar is.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dierenwelzijn en -liefde moeten we uiteraard in acht nemen, maar ik vind het zelf ook te ver gaan om de vergelijking met mensen te maken. Niet dat is stoken tussen mensen goedkeur overigens.
Sterkte!
Ik vind der wel grappig, iets té negatief, maar grappig.quote:Op maandag 17 maart 2014 14:54 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laten we zeggen; ze kan goed koken maar ze is recht voor zijn raap.
Ik heb het hier niet over uiterlijk, maar haar karakter, let's get that clear.
[ afbeelding ]
Mag Amsterdam?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind der wel grappig, iets té negatief, maar grappig.
Ga volgende week naar iemands trouwfeest, heb een jurk nodig. Ken jij van die Turkse zaken waarin ze nette jurken hebben(lange mouw, maxi)
Jij begon. Hjb nu. Doe ik dat ook.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik trok de lijn naar iets waar zij waarde aan hecht. Heb niet gezegd dat dieren en mensen vergelijkbaar is.
Ik begon? Wat een kleuter ben je ook om zo'n argument aan te halen. Je middelbare leeftijd staat niet garant voor wijsheid blijkbaar.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij begon. Hjb nu. Doe ik dat ook.
Ik had beter niet kunnen reageren, zo te zien. Hij reageerde op mij; je hoeft daar niet nog een keer op in te gaan. Mijn intentie was niet dat iets dat reeds besproken is door mij weer aangewakkerd wordt.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij begon. Hjb nu. Doe ik dat ook.
Boyun kadar konus... oh. Dat doe je al...quote:Op maandag 17 maart 2014 15:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik begon? Wat een kleuter ben je ook om zo'n argument aan te halen. Je middelbare leeftijd staat niet garant voor wijsheid blijkbaar.
Daarbij zit je me al sinds vorige topic uit te maken voor salafist ed.git belani baska birisinden bul.
alle sites bekeken, allemaal lelijke jurkenquote:Op maandag 17 maart 2014 15:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mag Amsterdam?
Papatya/modelux/beyaz gelincik.
Ga snel. Er is korting nu
Niet representatief. Srs.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
alle sites bekeken, allemaal lelijke jurken
In de winkel zijn ze beter? Wil best in Amsterdam zelf kijken.quote:
Kes be yaslanmis paslanmis morukquote:Op maandag 17 maart 2014 15:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Boyun kadar konus... oh. Dat doe je al...
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kes be yaslanmis paslanmis moruk. Ga jeux-de-boules spelen.
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had beter niet kunnen reageren, zo te zien. Hij reageerde op mij; je hoeft daar niet nog een keer op in te gaan. Mijn intentie was niet dat iets dat reeds besproken is door mij weer aangewakkerd wordt.
quote:
Ga, aubquote:Op maandag 17 maart 2014 10:35 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over gehoord, over andere groepen is het algemeen bekend.
mwahquote:Op maandag 17 maart 2014 15:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan jullie ook geen moment alleen laten hè?
mwahquote:
Wat zegt hij? Om welke zin gaat het?quote:Op maandag 17 maart 2014 15:39 schreef Slayage het volgende:
dit ventje is BIR broer
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_met_Wilders__.html
Ja.. Papatya vooral.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
In de winkel zijn ze beter? Wil best in Amsterdam zelf kijken.
quote:
Zag ik gisteren ook. In ieder geval mooi dat het jongetje op die leeftijd hierover nadenkt en een standpunt inneemt in plaats van de standaard 'a zemmer, tfu kehba' te verkondigen, zoals zijn spastisch knikkende vriendjes naast hem, vermoed ik.quote:Op maandag 17 maart 2014 15:39 schreef Slayage het volgende:
dit ventje is BIR broer
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_met_Wilders__.html
hij zegt best veel, kijk vanavond maar MET audioquote:Op maandag 17 maart 2014 15:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat zegt hij? Om welke zin gaat het?
(Geen audio hier.)
quote:Op maandag 17 maart 2014 15:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
♪♪♪♪♪
sevdiremedim kendimi sana
bak sen benim gözyaşım oldun
kıydım paraya papatya aldım
daha ellemeden ellerin oldun
♫♫♫♫♫
Het zijn ook altijd dezelfdenquote:Op maandag 17 maart 2014 16:05 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ben eventjes naar werk en meteeeeeen ruzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |