Met je buitenaardse toverstaf?quote:
Gewoon doen joh, dat is echt heel leuk!quote:[..]
Dat zou ik echt nooit kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stempassen te koop op Marktplaatsquote:Stempassen te koop op Marktplaats
Op veilingsite Marktplaats zijn tot nu toe elf stempassen voor de gemeenteraadsverkiezingen aangeboden. Het afgelopen weekend ging het om drie stempassen, aldus een woordvoerder maandag.
De advertenties zijn via een meldsysteem bij Marktplaats boven water gekomen en onmiddellijk van de site verwijderd. "Dit gebeurt altijd met alle advertenties die in strijd zijn met de wet", aldus een woordvoerder.
De Kiesraad bevestigt dat een stempas verkopen strafbaar is. "Het stemrecht is een individueel recht, het is persoonlijk. Dat mag je niet verkopen", legt een woordvoerder uit. Als er een advertentie doorheen glipt en de aanbieder verwijdert deze niet op eigen initiatief, dan draagt de Kiesraad de zaak over aan het Openbaar Ministerie.
Een van de aanbieders vertelde aan de webredactie van NRC Handelsblad dat zijn actie als grap was bedoeld. "Stemmen betekent voor mij, en veel mensen, vrij weinig. Dat wilde ik laten zien. Maar is het strafbaar? Dat wist ik niet. Maar het was dus een grap."
Stemmen betekent $$$$ (of ¤¤¤¤¤) voor hem...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Stempassen te koop op Marktplaats
Wat is dit nou weer..
Ben kastoeeee, natuurlijk.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heet je toevallig Hari met je achternaam?
Ancilla, overmorgen stem ik er opquote:Op maandag 17 maart 2014 18:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Genoeg chicks om zich heen
Nee man, is niks vergeleken bij taxichauffeurs.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aight! Deze jongen kent de straten.
Leukste stukjes niet laten zienquote:
Is dat je baan?quote:Op maandag 17 maart 2014 18:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee man, is niks vergeleken bij taxichauffeurs.
Vriendin zei je moet naar fysio, want bij zwangerschap zou ik verlamd kunnen raken :s Ja dat wille we nie eh.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:42 schreef Bortecinem het volgende:
Lijkt me idd niet fijn, trouwen met zo'n rug. Geçmiş olsun, stimoo.
Bij nader inzien vind ik hem toch niets voor mij...quote:Op maandag 17 maart 2014 18:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Gewoon doen joh, dat is echt heel leuk!
Heb me die hele report doodgelachen. Vooral om ''6 weken is weinig man, maandje anderhalve maand is goed'' Hhhhquote:
Jij verandert snel van gedachten.quote:Op maandag 17 maart 2014 19:01 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik hem toch niets voor mij...
De fysio is direct toegankelijk, dus je hebt geen verwijsbrief van je huisarts nodig. Dat scheelt weer.quote:Op maandag 17 maart 2014 18:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vriendin zei je moet naar fysio, want bij zwangerschap zou ik verlamd kunnen raken :s Ja dat wille we nie eh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |