SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands is mijn goedste vak
quote:Waarom doen jullie lucht in een zak Lay’s chips?
Onze chips worden verpakt onder een beschermende atmosfeer, dit doen we om twee belangrijke redenen. De lucht in de zakken (met verlaagd zuurstofgehalte) waarborgt de kwaliteit en versheid van de chips. Daarnaast zorgt de lucht voor bescherming van de chippies (gaan ze niet kapot!).
dat gelovenquote:
Doe je alu hoedje maar af hoorquote:
Wat heeft het met een alu hoedje te maken dat zij hun zakken chips maar voor 30% vullen?quote:
Jaquote:Op maandag 17 maart 2014 12:46 schreef Paardlants het volgende:
Nu niet spijt dat je geen frikandelbroodje hebt gehaald bij de AH ts?
Aaahquote:
had je moeder gister ook toen ze mn broek open deed.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:00 schreef Goedzooi het volgende:
I
Maak ik het open, zit er zo'n ass-klein worstje
quote:Op maandag 17 maart 2014 12:00 schreef Goedzooi het volgende:
Ik heb dus net zo'n bifi wostje uit zo'n snoepautomaat getrokken voor 1,10, ik dacht dus dat dat zo'n groot bifi worstje was want de verpakking was best wel groot.
Maak ik het open, zit er zo'n ass-klein worstje en heel veel lucht in die verpakking, en om het worstje zit nog eens een velletje plastic extra![]()
Klacht: Er zit teveel lucht in verpakkingen. (vooral in die van chips)
Sub-klacht: Ik haat het als spullen nog eens extra verpakt zitten in verpakkingen.Ben ik het mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Waarom is ze dik dan?quote:
Omdat ze veel vreet. En dik is.quote:
.. jij bent echt een kneusquote:
Hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 maart 2014 16:31 schreef xzaz het volgende:
Naast de bifi ligt de wifiHet is waifaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nerovetsrethca
Ik weet niet, wie er bij jou scheten in je gezicht laat, maar die mag dan wel eens naar de dokter...quote:Op maandag 17 maart 2014 19:20 schreef WhineAndShine het volgende:
Die geur als je net de verpakking open maakt... alsof er iemand een scheet in je gezicht laat.
Dit topic kan wel wat bifi-foto's gebruiken.quote:
Dat heeft een reden, zonder die lucht zou je bijna geen hele chips in de verpakking vinden maar enkel een zak met gruis in je klauwen houden, dat is ook niet handig.quote:Op maandag 17 maart 2014 12:00 schreef Goedzooi het volgende:
Klacht: Er zit teveel lucht in verpakkingen. (vooral in die van chips)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |