SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2014 11:24:11 ]
Lol nee. Lijkt me sterk dat er zulke foto's van mij op internet rondzwerven. En als ze er toch zijn ben ik dit iig niet. Ik mis wel wat kenmerkenquote:
Gewoon kaaskop hiero.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef VMSDKR het volgende:
Is Weissman Turks? Zitten hier überhaupt mensen die niet Turks zijn?
Ik ben veel, maar geen greintje Turks!quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef VMSDKR het volgende:
Geloof er niks van FatFatih.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol nee. Lijkt me sterk dat er zulke foto's van mij op internet rondzwerven. En als ze er toch zijn ben ik dit iig niet. Ik mis wel wat kenmerken
[..]
Gewoon kaaskop hiero.
Don't even go there.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ben veel, maar geen greintje Turks!
Jij bent ook soort van Turks toch, bedoel grieken en turken is bijna hetzelfde toch?
Lekker jong kaasje ben je hequote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol nee. Lijkt me sterk dat er zulke foto's van mij op internet rondzwerven. En als ze er toch zijn ben ik dit iig niet. Ik mis wel wat kenmerken
[..]
Gewoon kaaskop hiero.
100% niet Turks hierquote:Op maandag 17 maart 2014 11:14 schreef VMSDKR het volgende:
Progressiepic dan?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wel goed om die foto te zien, vergeleken daar ben ik echt een god nu.
nu kunnen de pics niet achterwege blijven ethaquote:Op maandag 17 maart 2014 11:16 schreef Ethanolic het volgende:
Wel goed om die foto te zien, vergeleken daar ben ik echt een god nu.
als je body hot is maakt niet uit toch?quote:Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
Wel precies de reden dat ik hier nooit foto's zal posten - die shit blijft nog jaren online staan en elke Weissman kan ze opzoeken.
Krijg de vinketering joh. Met mijn uiterlijk hoef ik iig niet bang te zijn om fout herkend te worden bij opsporing verzochtquote:
Mwah, ouder dan de meesten hier volgens mij.quote:
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:19 schreef fathank het volgende:
Krijg de vinketering joh. Met mijn uiterlijk hoef ik iig niet bang te zijn om fout herkend te worden bij opsporing verzocht
quote:Op maandag 17 maart 2014 11:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zou je sowieso mirin papadopulos!
Dit ja, bezint eer ge begint. Al is dit bij mannen nog wel minder denk ik, je kan echt nog jaren lang ermee doodgestalkt worden, believe mequote:Op maandag 17 maart 2014 11:17 schreef VMSDKR het volgende:
Wel precies de reden dat ik hier nooit foto's zal posten - die shit blijft nog jaren online staan en elke Weissman kan ze opzoeken.
Ik geloof je.quote:Op maandag 17 maart 2014 11:20 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, bezint eer ge begint. Al is dit bij mannen nog wel minder denk ik, je kan echt nog jaren lang ermee doodgestalkt worden, believe me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |