Zo lastig is mijn huis niet te vinden, en ik neem aan dat de pakketbezorgers toch wel minstens een navigatiesysteem gebruiken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 18:23 schreef dennistd het volgende:
Misschien kon hij je huis wel niet vinden, en is morgen de normale bezorger er weer?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 21:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Maar je adres is wel enigszins moeilijk te vinden? Kan de oorzaak zijn.
Totaal niet lastig dus. Gewoon een doorsnee rijtjeshuis, in een doorsnee wijk, in een doorsnee dorp, waar al veel vaker op zaterdag bezorgd is.quote:
quote:Als er toch iets mis gaat
Raakt uw pakket zoek of beschadigd? Dan vergoeden wij de schade. Dit gebeurt op basis van de inkoopwaarde van de factuur (excl. btw). De maximale schadevergoeding is 5.500 euro per pakket. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
ik lever het liefst af bij een Postkantoor van PostNL die pakketpunten vertrouw ik niet zouquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:32 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoe zit het met gamma postnl punten? IK heb daar gistermiddag om een uur of 2-3 2 pakketjes afgeleverd maar beiden zijn vandaag niet met de bezorger mee. Hoe kan dat? Het is toch gewoon de volgende dag bezorgd normaliter?
Waren mijn verwachtingen dan toch waar dat Gamma PostNL punten zo slecht als de pest zijn?
Een brief past daar gewoon in, er zijn ook bezorgers die denken dat een pakket ook wel past.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:54 schreef Evertjan het volgende:
zijn er hier mensen die ervaring hebben met brievenbussen zoals deze??
[ afbeelding ]
Nog nooit iemand met dit probleem geweest?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:18 schreef 0108daniel het volgende:
Ik heb vorige week verschillende objecten via Ebay verkocht.
Deze laat ik altijd ophalen met de online verzendservice van PostNL.
Het is altijd goed gegaan tot vorige week.
Ik had 5 paketten om te versturen die ook netjes opgehaald zijn en waarvan ik de barcodes heb.
Inmiddels heb ik 3 geschillen aan me broek hangen van mensen die hun pakket niet hebben ontvangen.
Ik keek de barcode na en zag dat de pakketbezorger het pakket niet kon afleveren en een 2e afleverpoging volgt.
Ik vermoed dat er bij PostNL iets goed mis is omdat het bij 3 van de 5 pakketten niet lukt om ze af te leveren.
Na contact met PostNL opgenomen te hebben vertelden ze me dat ik een formulier moet invullen zodat ze kunnen nagaan waar de pakketten zijn, en dat dit maximaal 3 maanden kan duren....
Uiteraard kan ik zolang niet wachten omdat de desbetreffende personen hoogstwaarschijnlijk een negatieve feedback hiervoor gaan geven.
Ik zie dat er meerdere mensen dit probleem hebben.
Danku.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:45 schreef VixenFromHell het volgende:
Als het om een winkel gaat waarbij je gratis of voor een extra laag tarief kan retourneren via Kiala, waarschijnlijk niet op hun kosten. Tegen betaling van het normale tarief van PostNL misschien wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |