Headset was in 2 weken binnen verstuurd met Sweden Post. Enige ervaring die ik ermee heb.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 00:51 schreef hmmmz het volgende:
Ik zie nu dat ik op aliexpress kan kiezen tussen China Post en Sweden Post. China Post heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad, maar iemand die positieve verhalen heeft over Sweden Post?
Niet helemaal €7 meer. Er komt ook nog €5,95 aan verzendkosten bij. Tja, en dan is het totaalbedrag weer in een keer €24,99. Da's toch 2x de prijs van die tenda..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Morgen binnen, en twee jaar garantie voor 7 euro meer..
hmm niet zo heel moeilijk toch keuze toch?
maargoed als je echt cheap wil gaan is die tenda natuurlijk de beste keuze
Hmm ik ben er nog niet helemaal overuit welke ik neemquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:02 schreef jjbakker het volgende:
SJ4000 van banggood binnen.
4 maart besteld
6 maart verzonden
21 maart binnen
Zou zelf voor een Tenda gaan. Wellicht is zo'n één:quote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:20 schreef JiePieWie het volgende:
[..]
Niet helemaal €7 meer. Er komt ook nog €5,95 aan verzendkosten bij. Tja, en dan is het totaalbedrag weer in een keer €24,99. Da's toch 2x de prijs van die tenda..
Die Tenga en die Tendaquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:25 schreef Xetran het volgende:
Ook maar zo'n Tenda bestellen, al doet het mij nogal aan tenga denken.Ideaal voor op hotel of bij vrienden ofzo!
Ik moest stiekem zo hard lachenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 10:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat moet je zelf bepalen. Ik kan niet ruiken of het kleine formaat een probleem is voor iemand.
[..]
Zover ik begrijp zijn slijpstenen het beste maar dan moet je natuurlijk wel kundig zijn.
Ik als Europese Samurai ga voor slijpstenen
Je hebt natuurlijk ook handige apparaatjes voor amateurs maar die zijn ook niet goedkoop.
Ok, ik bedoel meer zoietsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:02 schreef rene90 het volgende:
[..]
Wel hoor
http://www.buyincoins.com/item/17971.html
Werkt voor mij prima, gewoon goedkope kut messen van de blokker en door dat apparaatje worden ze toch flink scherp.
Ja zie het ook in de verschillende topics veel vaker voorbij komen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:47 schreef henk3412 het volgende:
Volgens mij is de douane dit jaar strenger geworden mbt pakketten uit China. Ik krijg nu namelijk veel vaker een brief van PostNL over het feit dat ik de inhoud en waarde van het pakket moet opgeven.
Hoe zit dit bij jullie?
Ik krijg geen brieven maar wel voor het eerst in jaren dat nu al 2 pakjes onderschept zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:47 schreef henk3412 het volgende:
Volgens mij is de douane dit jaar strenger geworden mbt pakketten uit China. Ik krijg nu namelijk veel vaker een brief van PostNL over het feit dat ik de inhoud en waarde van het pakket moet opgeven.
Hoe zit dit bij jullie?
Ik had ook een opengemaakt pakketje, gelukkig 20 euro waarde dus hoefde niks te doen maar ik zag het omdat er douane tape om de verpakking zatquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:47 schreef henk3412 het volgende:
Hoe zit dit bij jullie?
Hier laatst ook al twee enveloppen (uit US en CN) beiden met tape (zelfde dag bezorgd).quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:55 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ik had ook een opengemaakt pakketje, gelukkig 20 euro waarde dus hoefde niks te doen maar ik zag het omdat er douane tape om de verpakking zat
Kwaliteit scheelt allemaal niet zo veel, fijne aan SJ4000 zijn natuurlijke alle beschikbare mounts en accessoiressenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hmm ik ben er nog niet helemaal overuit welke ik neem
mobius, innovv c1/c2 of die SJ4000
Mobius is goedkoopste
Innovv stevigste kwaliteit
SJ4000 beste qua mounst en accesoires
Videowaliteit is allemaal opzich wel van vergelijkbare kwaliteit..
Ik moet zeggen dat ik wel het meest naar die SJ4000 neig te gaan
Denk er nog ff overna
10cm x 2.5cm x 1cmquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:21 schreef Thorical het volgende:
[..]
hoe groot is dat kleinste steentje? 0cm x 2.5cm x 1cm?
Of nog kleiner?
En het patsergerhalte als je Gopro uitprint en met een plakbandje erop zetquote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:55 schreef jjbakker het volgende:
[..]
Kwaliteit scheelt allemaal niet zo veel, fijne aan SJ4000 zijn natuurlijke alle beschikbare mounts en accessoiressen
Of.. Je bestelt gewoon een echte tp link:quote:Op maandag 17 maart 2014 19:28 schreef JiePieWie het volgende:
Ik zit regelmatig in hotels waar er geen WiFi is maar wel bedraad internet. Ik zoek dan ook een routertje waar ik die draad dan inprik zodat ik 'ineens' Wifi in mijn kamer heb. Nu is er in het verleden volgens mij wat gezegd in deze topicreeks over repeaters/routers die je in zo'n situatie kan gebruiken die voor een prikkie in China te krijgen waren. Kan iemand zich dat nog herinneren want met een search kwam ik niet verder... Welke waren dat dan ?
(en ik bedoel niet die BIC-repeaters die je in het stopcontact steekt want die werken niet in die situatie)
edit: is dit wat ?
ik heb geen china zaklampen, dus daar schiet ik niks mee op..quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:00 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Je kan evt de cellen afzonderlijk opladen met bijv. een Nitecore. Dan kan je kijken of het daar aan ligt. Meestal is 1 cel te ver ontladen en wil de rest dan ook niks meer. Als je die ene weer oplaadt is het vaak alweer goed.
Er zit ook nog een stukje elektronica in, als dat kapot is kan je net zo goed een nieuwe accu kopen, en dan heb je mooi 6x16850 voor in zaklampen enz
Die Tenda's kosten toch maar weer de helftquote:Op zaterdag 22 maart 2014 00:23 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Of.. Je bestelt gewoon een echte tp link:
http://www.amazon.de/TP-L(...)ds=TP-Link+TL-WR710N
Gewoon uit Duitsland, 2 tientjes, geen shippingcosts en snelle levering. Ik heb er eentje onderweg iig.Repeater en access mode functionaliteit voor dat geld, can't beat it.
Juist net wel.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 08:27 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die Tenda's kosten toch maar weer de helft![]()
Qua updates en alles zit het bij Tenda ook meer dan goed. Voordeel van die TP is wellicht dat je hem ook daadwerkelijk als router met 1 LAN in kan zetten (maar zoiets kleins/lichts is daar m.i niet geschikt voor).
.
Dedoelde op de tweede (vrije) lan poort, zie daar het voordeel niet zo vanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 10:40 schreef neo2000 het volgende:
et wel. Heb een router met powerline support. Een hoek in de achtertuin waar het wifi signaal niet ok is. (Achter een uitbouw) Dan kan ik een wireless repeater inzetten halverwege, die een slecht signaal nog eens gaat zitten repeaten.. Of ik pak het goeie kwaliteit poweline signaal, en zorg ervoor dat de repeater in access point modus staat. Sure, het bereik is niet zo goed als een volwaardige ap/router, maar aangezien ik het voor een enkele blindspot gebruik prima, prima. Tevens, ik zit nogal eens in hotels. Veel hotels hebben alleen wired internet bij een lullig bureautje, of ze hebben ook wireless maar dit is niet vooruit te trappen.. Itt hun wired internet. Access pointje aan het kabeltje en je hebt je eigen, persoonlijke wifi, vaak nog sneller dan wifi wat ook soms beschikbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |