zei ik toch: andrea 1.1 en andrea 1.2quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat varken heeft al net zulke waanideeën als die zweefkut, daarom kunnen ook zo goed met elkaar opschieten.
welk feestje is dat dan ?quote:
agh dat was niets, hij sprak toen over dat ze niet zoveel moest drinken enzo omdat ze dan wat helderder zou kunnen denken. Hij trok haar naar zich toe om dat ze stond te stuiteren en gaf haar even een kusje op mond/wangquote:Op zondag 16 maart 2014 23:11 schreef Capaja het volgende:
[..]
is daar beeld van ergens ?
ik heb dat echt niet meegekregen
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch altijd trieste conversaties
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef Capaja het volgende:
[..]
welk feestje is dat dan ?
afgelopen vrijdag ?
toen was jim echt nmiet zatquote:
Ja, dan voelt ze zich ernstig in haar ego gekwetst. Ze vergat zeker dat zij degene was die hem afwees. Nu ligt het ineens allemaal aan Jim.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef Noelle06 het volgende:
Wanneer komt het dat Jimmy haar verkracht heeft.
Die Lot spoort echt niet. Geilen op Jimmy en Joey en wie nog meer maar zo jaloers als Jimmy of Joey met een ander praat of naast hem zit.
Nee, daarna bleef hij haar ' teasen' met een sigaret die hij voor de camera verpulverde en hield haar de hele tijd in de gaten zo zelfs dat ze er wat van zei waarop hij alleen maar staarde en haar verlegen maakte..quote:Op zondag 16 maart 2014 23:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
agh dat was niets, hij sprak toen over dat ze niet zoveel moest drinken enzo omdat ze dan wat helderder zou kunnen denken. Hij trok haar naar zich toe om dat ze stond te stuiteren en gaf haar even een kusje op mond/wang
Nee, op een ander feest wel, ik geloof dat vrijgezellen gedoe, toen moest Lot hem haar bed uit schoppen, ze deed een kussen tussen hen inquote:
Er zijn gifjes van?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Capaja het volgende:
ik geloof er HELEMAAL NIKS van dat jimmy op wat voor manier avances heeft gemaakt
en/of zn hand tussen lot dr benen heeft geduwd
Geloof ik ook niks vanquote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Capaja het volgende:
ik geloof er HELEMAAL NIKS van dat jimmy op wat voor manier avances heeft gemaakt
ik welquote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Capaja het volgende:
ik kan het me zo niet voorstellen avn hemquote:
Ik ook niet. Hij probeert haar op het rechte pad te krijgen en Lot voelt dat als liefde ofzo.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Capaja het volgende:
Ja ok maar wat was de aanleiding dan dat ze dat ineens niet meer wilde?quote:Op zondag 16 maart 2014 23:09 schreef asini het volgende:
[..]
Rienk wou haar gezicht aanraken, en Nicoline zei "raak me niet aan" enzo, en toen liep ze weg..
Jimmy met drank op dus wel.. al is het wat halfslachtig... bij het eerste feest was hij bij haar in bed gedoken, samen met Hakim.. hij probeerde toen ook wat en daar zijn beelden van.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Capaja het volgende:
echt ik dacht dat hij gewoon zat te dollen omdat zij zo openlijk aan het flirten was en hij haar wat duidelijk wilde maken.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, daarna bleef hij haar ' teasen' met een sigaret die hij voor de camera verpulverde en hield haar de hele tijd in de gaten zo zelfs dat ze er wat van zei waarop hij alleen maar staarde en haar verlegen maakte..
Hij wil echt wat met haar
Oh hij zat haar vrijdagavond behoooorlijk te teasen. Als Lot had gewild was er wel e.e.a gebeurd. Lot wilde alleen niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Capaja het volgende:
Hoezo niet, met een biertje op is word hij ook losserquote:Op zondag 16 maart 2014 23:15 schreef Capaja het volgende:
Dat is iets anders als het niet geloven. Er ligt keihard bewijs op tafel.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik kan het me zo niet voorstellen avn hem
Zul je zien dat ze nu haar pijlen weer op Joey gaat richten.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hij probeert haar op het rechte pad te krijgen en Lot voelt dat als liefde ofzo.
Raar wijf soms nog erger dan Andrea.
Zoiets werd ook gezegd over de flowerpowergeneratiequote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef tellmemore het volgende:
jeetje, ik hoop niet dat de jongeren die in utopia zitten een doorsnee zijn van alle jongeren want dan hou ik mijn hart vast voor de toekomst.
die generatie moet ooit het land draaiend houden!!!!!!!!!!!
soory als ik iemand beledig
ja dat wel, maar afgelopen vrijdag was hij niet zat/aangeschoten volgens mijquote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Hoezo niet, met een biertje op is word hij ook losser
Gelukkig zitten we dankzij uitmuntende prestaties van vorige generaties nu op het absolute hoogtepunt van de beschaving.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef tellmemore het volgende:
jeetje, ik hoop niet dat de jongeren die in utopia zitten een doorsnee zijn van alle jongeren want dan hou ik mijn hart vast voor de toekomst.
Ik heb dat toch anders gezien. Voor Lot is de wens de vader van de gedachte. Ze ziet echt spoken. En Bil kan haar goed van advies dienen, dat gedrocht is zelf niet in staat om een normale relatie te onderhouden op 32 jarige leeftijdquote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh hij zat haar vrijdagavond behoooorlijk te teasen. Als Lot had gewild was er wel e.e.a gebeurd. Lot wilde alleen niet.
Jawel.. Jimmy is niet alleen de wijze, oudere heer die sommigen in hem zien, hoor... dat vind ik wel het mooie hier.. je ziet dat iedereen goede en minder goede kanten heeft, net als ons hierquote:Op zondag 16 maart 2014 23:19 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja dat wel, maar afgelopen vrijdag was hij niet zat/aangeschoten volgens mij
quote:Op zondag 16 maart 2014 23:19 schreef DutchAdventurer het volgende:
[..]
Zoiets werd ook gezegd over de flowerpowergeneratie
ja, da's waar ook. nou ja verstand komt met de jaren maar deze twee sporen echt niet.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:19 schreef DutchAdventurer het volgende:
[..]
Zoiets werd ook gezegd over de flowerpowergeneratie
de sigaretten door B en Lquote:Op zondag 16 maart 2014 23:19 schreef aimbotguru het volgende:
jim zei,dat er een fles wijn van hem is gestolen,Aike antwoord,van mij en Vanas is een pak sigaretten gestolen . . .
Ik ben oprecht voor een herinvoering van de dienstplicht. Er zijn gewoon te veel prinsen en prinsessen die nog nooit iets hebben moeten doen om het simpele feit dat hen iets opgedragen werd. Gros denk er wel te komen omdat ze zichzelf zo geweldig vinden en 'schijt hebben aan alles' ik ik ik. Jammer die mentaliteit.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:17 schreef tellmemore het volgende:
Zeer verstandig denk ikquote:Op zondag 16 maart 2014 23:21 schreef Sanshine het volgende:
LOL, Charlotte die durft te zeggen dat Aike ook haar secretaresse niet meer is, maar het niet durft te herhalen.
Eens!quote:Op zondag 16 maart 2014 23:19 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik heb dat toch anders gezien. Voor Lot is de wens de vader van de gedachte. Ze ziet echt spoken. En Bil kan haar goed van advies dienen, dat gedrocht is zelf niet in staat om een normale relatie te onderhouden op 32 jarige leeftijd
Kan aan mij liggen, maar ik vind dat Lot juist alles behalve een dikke reet heeft. Voor hoe 'vol' ze is zou ze juist een stevige reet moeten hebben, maar het is een beetje een smal ingevallen kontje. De pens, armen en benen daarentegen.quote:Op zondag 16 maart 2014 23:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja, Surinamers vinden een dikke reet aantrekkelijk he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |