quote:Op zondag 16 maart 2014 10:58 schreef klumsy het volgende:
Als iemand nog tips heeft om te leren ergens af te gaan als ze er opgeklommen is graag
Nu gaat ze gewoon eerst met haar handen en hoofd naar beneden,
maar nou niet bepaald veilig is... Maar krijg het er niet in dat ze eerst met haar benen moet....
quote:Op zondag 16 maart 2014 20:55 schreef Kyara het volgende:
Zoe, in jouw familie komen veel tweelingen voor toch? Ben je nu nerveus dat het er misschien ook 2 kunnen zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk er wel eens aan maar ben er niet nerveus voor. Eerder voor een terugkomende BI maar dat kan ook bij 1 baby dus dat maakt weinig verschil.
[ Bericht 9% gewijzigd door Zoë23 op 17-03-2014 11:01:34 ]
Geen idee ?quote:Op zondag 16 maart 2014 21:21 schreef Xanteh het volgende:
Kz, stond ook bij het speelgoed maar mocht niet baten. Ze is wel geïnteresseerd in de wc, misschien maar een brilverkleiner aanschaffen? Of is dat te vroeg nog..
En voor het gemak, als ik dat deed (of doe) is het precies omgekeerd.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef pessie het volgende:
Zoë van harte gefeliciteerd! Tof zeg!
Fieder, ik hiel Lauren gewoon zo lang mogelijk wakker en in de praktijk sliep ze dan 3 uur in plaats van 3 kwartier.
Hier precies hetzelfde ! 2 korte slaapjes zelden.quote:Op zondag 16 maart 2014 21:30 schreef pessie het volgende:
Zoë van harte gefeliciteerd! Tof zeg!
Fieder, ik hiel Lauren gewoon zo lang mogelijk wakker en in de praktijk sliep ze dan 3 uur in plaats van 3 kwartier. En dan net zo lang rekken toit ik het een fijn naar bed gaan tijdstip vond (tussen 12 en 12.30). Maar zoals vandaag heeft ze wel 2 korte slaaspjes gedaan, nou ja, kan ook.
aiquote:Op zondag 16 maart 2014 21:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En voor het gemak, als ik dat deed (of doe) is het precies omgekeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door kleinzusje op 16-03-2014 22:12:31 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door _Ophelia_ op 16-03-2014 22:23:24 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |