Nee, dat gaan de mijne niet doen.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
wacht maar tot ze vijf en drie zijn, dan timmeren ze elkaar de hersens in
quote:Op zondag 23 maart 2014 20:13 schreef bitterend het volgende:
Nikki <3
Mijn peuter zei dat ze moest plassen! en toen ik vroeg of ze het potje wou antwoordde ze ja! en ging ze ook daadwerkelijk plassen op het potje! voor het eerst
Ja daar wilde ik ook heen, maar ik kon geen kaartjes meer krijgen voor hier in de buurt. Die staat dus op het lijstje voor volgend theaterseizoen. Als hij dan weer opgevoerd wordt natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 20:18 schreef laziness het volgende:
Musje je hebt gewoon een uber hippe peuter![]()
Nikki bedankt voor je review. Ik denk dat ik het gewoon ga proberen. In mei als ik wil gaan is O. 3 jaar en 3 maanden.
De gruffalo is trouwens 3+ maar echt een enorme aanrader ook voor jouw L. En zo enorm vol humor dat het voor ouders ook echt heel leuk is
Komt mij bekend voor, of de snoep op kinderooghoogte bij de kassa van de Hema...echt achterlijk....quote:Op maandag 24 maart 2014 12:25 schreef Susie het volgende:
Waarom staan er van die apparaten bij winkelsGooi er al zeker geen geld in, maar dan nog is ze er niet meer uit te krijgen
Leuk. Winkelen. Not.
Schepsnoep op kind hoogtequote:Op maandag 24 maart 2014 12:29 schreef Zana het volgende:
[..]
Komt mij bekend voor, of de snoep op kinderooghoogte bij de kassa van de Hema...echt achterlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |