Het is hier zes uur vroeger juistquote:Op zaterdag 22 maart 2014 20:09 schreef Susie het volgende:
Dat klinkt idd fijn Mus!![]()
En ik moest haar toch naar bed brengen. Maar jemig, wat kan zij gillen bij het uitkleden zeg!? Wat moeten de buren wel niet denken! Maar ze ging zoet slapen na een boekje lezen.![]()
CS, wat ben je nog laat wakker dan?
oh ja! Duhquote:
Kiran is nu ook iets van 13 kilo. Elke keer of 12,8 of 13,1 bij wegen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 09:36 schreef Tally het volgende:
Volgende week krijgt Zoë haar drie jaar controle bij het cb. Ik ben ook vooral nieuwsgierig naar het gewicht. Ze was bij schoonmama 13,1 kilo van de week. Dus ik ben benieuwd hoeveel deze weegschaal er naast zit. Dat zou namelijk betekenen dat ze bijna niets in aangekomen de afgelopen maanden.
Klopt hoor. Die prik is pas bij de afsluitende afspraak voordat ze overgedragen worden aan de schoolarts.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:48 schreef Tally het volgende:
Ik dacht bij 3 jaar ook al maar als ik kijk bij het CB is dat dus niet zo. Wat ben ik daar blij om zeg. De jongste krijg wel een prik. Was al bang dat ik met 2 zieke kindjes zou zitten.
Ik zal straks even verslag doen van hoe het was. Mijn L. heeft de film nog niet gezien maar is fan van het boek.quote:Op zondag 23 maart 2014 13:34 schreef laziness het volgende:
Veel plezier Nikki!
Sterkte met je jongetjes achter laten. En wat fijn dat je je alweer zo goed voelt dat je dit kan doen!
Ik hoor graag of de voorstelling ook voor mijn O. zou kunnen. Hij vindt de film leuk namelijk.
Jaaa, daar willen wij ook met Ollie heen. Lijkt me erg leuk, voor het eerst met z'n drieën naar de bioscoop.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel plezier Nikki.
Wij gaan naar de pim en pom film op 6 april. Ben benieuwd of ean zolang stil kan zitten. Sac gaat niet meer die gaat naar mijn moeder.
Ik ben ook erg benieuwd. Is voor het eerst dat wij zoiets gaan doen. Ik wilde naar het zandkasteel toen dat hier draaide maar toen hadden wij iets.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Jaaa, daar willen wij ook met Ollie heen. Lijkt me erg leuk, voor het eerst met z'n drieën naar de bioscoop.
Leuk! Wij gaan ook met L. alleen niet op 6 april ivm kraamfeest. Ik ben benieuwd wat Ean ervan vindt.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Veel plezier Nikki.
Wij gaan naar de pim en pom film op 6 april. Ben benieuwd of ean zolang stil kan zitten. Sac gaat niet meer die gaat naar mijn moeder.
Succes.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Leuk! Wij gaan ook met L. alleen niet op 6 april ivm kraamfeest. Ik ben benieuwd wat Ean ervan vindt.![]()
Wij zijn onderweg naar het theater. Ik hoop dat we nog thuis komen want meneer Obama slaapt in onze woonplaats, dus het halve dorp en omliggende dorpen en (snel) wegen worden om 16:00 uur afgesloten.
Het is echt een poppenkast. Maargoed, we moeten het er maar mee doen. Ik zal blij zijn als het voorbij is want ik vond het stieke. Toch een beetje eng met al dat militaire gedoe enzo. Er staan gewoon raketten in ons dorp.quote:Op zondag 23 maart 2014 15:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Succes.
Hier kunnen we niet meer naar de Jumbo 3 dagen lang. En mijn schoonouders die 500m weg wonen zijn ook niet meer te bereiken door ons de komende dagen. De afgesloten wegen lopen echt precies hier pal langs de flat.
Lachen man die NSS
wacht maar tot ze vijf en drie zijn, dan timmeren ze elkaar de hersens inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |